Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ובכן אין לי מה לרשום יותר מדי.

היה מפגש צולע על גבול המיותר. למעט חובש כיפה אחד לא מצאתי שומרי שבת נוספים (ושאלתי). חבל.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבר'ה בלי עצבים,

 

בואו נחשוב רגע בהיגיון:

א. מפגשי שישי = שומרי שבת

ב. חורף = שבת נכנסת בשעה 16:00+-

ג. אנשים עובדים/המנהלים מתעקשים על כך שהמפגש יתחיל מאוחר יותר (עקב נסיון העבר, ובצדק)= זמן מפגש קצר.

ד. המפגש הופך למפגש של החבר'ה הקבועים (שלא באמת באים לשמוע רכיבים)

ה. לדעתי מפגשי שישי צריכים להיות בימי הקיץ או אם יש יותר מסורתיים באזור הדרום אז.. בכיף.

 

אני אישית הייתי מגיע לכל מפגש אך מה לעשות ישנם אילוצים כאילו או אחרים.

מקווה שנהנתם

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

רוני, 3 שעות הם די והותר כדי להנות ממפגש אודיו. זו לא הנקודה הכאן.

הנקודה היא שאומרים שעושים מפגש לטובת שומרי מסורת ורק אחד (או אולי פספסתי בסקר שלי עוד אחד) טורח להגיע. אני בכלל לא מדבר על הכמויות המסחריות של אוכל שהיו במפגש וכמות האנשים שהייתה בלתי פרופורציונלית בעליל ביחס לאלה שהתפקדו :roll:

 

1. אני לא רואה טעם להמשיך ולקיים מפגשי שישי. זה ששישי לפני כמה חודשים היה מוצלח כנראה לא מעיד על הכלל.

2. אני לא רואה טעם לדחוף בכוח "על האש", בטח לא כשמגיעה כמות כפולה של אנשים ביחס לאלה שהתפקדו ושלא מביאים כלום.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר טייק איט איזי "כפרה" .

נכון לא הגיעו שומרי שבת וכולם ראו את זה , המפגש הזה קצת פגע בשומו הטוב של המפגשים מהפורום . חבל שאנשים לא הביאו כלום ושמורי השבת לא הגיעו - יום שישי יש דברים לעשות ואם שומרי השבת גם ככה לא מגיעים לא נתראה יותר בשישי, את ההזדמנות שלהם לדעתי הם פספסו .

לגבי ה"על האש" לא קרה כלום , אחרי הכל היום יום שישי כולם אוכלים בבית והרבה יותר מיום רגיל .

אנשים שהגיעו היום פעם ראשונה , תנסו להגיע גם פעם הבאה;)

מלבד זאת נהנתי לשמוע את האבוק דופק אחושי**** והוופרים בגדול של סאב (אליקו) - שני הרכבים שהם תענוג לאוזניים.

לפחות לעכשיו אני גם מגיע למפגש הבא- מקווה שיהיה הרבה יותר טוב! והפעם להביא אוכל !!!

 

שבת שלום .

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

מפגש מאכזב לכל הדעות.

 

מוכרח לציין שהמפגש הזה היה שווה בישביל הנסיעה עם יעקב, נסיעה כל כך מצחיקה לא הייתה לי ממזמן:lol:

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

אז אפשר לסיים את הפרק הנוסף בטלנובלה "מפגשי שישי".

וגם את מפגשי "צפרכז"?

 

ונחזור שוב,(נוסח איתמר) חי חידקי, למפגשי מרכז בימי שבת שעה 12:00?

הייתכן?

 

(ניר,בתחושה עצומה של דה-ז'אוו)

under construction..

פורסם

מפגשי צפון מרכז בוטלו למיטב ידיעתי.וחבל מאד!

למרות שלא הייתי נוכח היום,הייתה לי תחושה מקדימה שהיום יהיה על...:-(

בכל מקרה,לא חושב שמקרה אחד מקרין על האחרים שיבואו.אפשר לקבוע עוד מפגש בעתיד ולהקיש מכך ומהנוכחות שתהיה אם כדאי להמשיך.

אל תשכחו שיש גם ביום שישי הבא בדרום ולדעתי זה אף גרע ופגע במפגש של היום.

פורסם
איתמר טייק איט איזי "כפרה" .

נכון לא הגיעו שומרי שבת וכולם ראו את זה , המפגש הזה קצת פגע בשומו הטוב של המפגשים מהפורום.

 

יעקב

 

יעקב שוגר, אני לא נפגע ולא לוקח שום דבר אישית. לפעמים דברים "נשמעים" שונה דרך מסך ומקלדת.

 

אז אפשר לסיים את הפרק הנוסף בטלנובלה "מפגשי שישי".

וגם את מפגשי "צפרכז"?

 

ונחזור שוב,(נוסח איתמר) חי חידקי, למפגשי מרכז בימי שבת שעה 12:00?

הייתכן?

 

(ניר,בתחושה עצומה של דה-ז'אוו)

 

מעולם לא תמכתי במפגשי שישי. ימי שישי הם ימים קצרים ולחוצים. ציבור בפורום ביקש מפגשי שישי וקיבל, אבל כשאף אחד לא טורח להגיע - מצטער, דין המפגשים הללו יהיה כדין מפגשי צפרכז.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יו דידנט טל מי אניטינג, איים טינקינג ג'סט אז יו.

הסיבה היחידה שאני מעורב במפגשים האלה היא כי לקחתי על עצמי את הארגון שלהם, הם לא משקפים את דעתי בעניין.

 

אניוואיי, גו טו סליפ, יו האב א לונג דיי אוף רכיבה טומורוו.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אנשים ששומרים שבת אמרו שזאת שעה בעייתית, אני לא מבין למה ציפיתם.

גם פברואר לא שונה, אבל המפגש שיהיה במאי לפי דעתי יהיה סיפור אחר כבר.

פורסם

1+

 

גם אני חושב שבימי החורף זה בעייתי אך בימות הקיץ תהיה הצלחה מרובה לדעתי! 

ולא צריך לקטול מראש לנצח.

 

רוני נ.

AUDI A3 2.0t FSI DSG


×
×
  • תוכן חדש...