Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מבין ברכבים אז סילחו לי ...

 

ע"פ בדיקה שעשו לרכב שלי היום כנראה שהלך ראש מנוע (כמו שאמרתם ) לאחר קריאת רצועת טיימינג בפיאט אונו 94.

 

התיקון נעמד ב1600-2000 שקל (כולל עבודה) אכשיו מחירון הרכב הוא 4700.

 

לפי מה שאני רואה בפורום פירוק / ברזל יתנו לי עד 10% משווי הרכב.

 

נשאלת שאלה האם לאחר שיפוץ אפשר למכור את הרכב במחיר מכירון ?

האם שיפוץ ראש מנוע מורידה ממחיר הרכב ?

פורסם
לא מבין ברכבים אז סילחו לי ...

 

ע"פ בדיקה שעשו לרכב שלי היום כנראה שהלך ראש מנוע (כמו שאמרתם ) לאחר קריאת רצועת טיימינג בפיאט אונו 94.

 

התיקון נעמד ב1600-2000 שקל (כולל עבודה) אכשיו מחירון הרכב הוא 4700.

 

לפי מה שאני רואה בפורום פירוק / ברזל יתנו לי עד 10% משווי הרכב.

 

נשאלת שאלה האם לאחר שיפוץ אפשר למכור את הרכב במחיר מכירון ?

האם שיפוץ ראש מנוע מורידה ממחיר הרכב ?

 

למה שילך ראש מנוע???

איזה נפח מנוע?

בחלק מהמנועים של פיאט בעת קריעת רצועת הטיימינג אין מפגש שסתום עם בוכנה ולכן יש רק להחליף טיימינג ושלום על ישראל.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם

שי שלום רב !

מדובר בנפח מנוע 1400, ואכן התקיים מפגש שסתום בבוכנה , קרא כאן:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=291422

 

לפותח השרשור, תיקון ראש המנוע לא מוריד מערך הרכב, אך הרכב לעולם לא ימכר במחיר מחירון, אלא עם הרכב עומד בתנאים הללו:

הרב יד ראשונה מרופא ,או זקן.

מד האוץ לא עובר את ה80,000.

הצבע ללא,דהייה.

הפח ללא מכות.

הצמיגים חדשים.

וטנק הדלק מלא.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

הממ ... יכול להיות שיש עוד משהוא שהלך פרט לראש ?

(אמרת בוכנה - שסתומים).

 

לפי התנאים האלה הרכב לא ימחר בכלל יד 4-5 לפני כן הרכב היה בשימושי אבל רשום על שם מישהוא אחר ולפני חצי שנה עשיתי העברה מלאה על שמי (מתברר שהייתי יכול לעשות זאת דרך משרד הרישוי טוב נו טעות).

עשה כמעט 200K.

 

האמת טנק דלק זה אני יכול לסגור (140 שקל לטנק מלא :-)).

×
×
  • תוכן חדש...