Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5820 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
סאאמק כולכם. קודם התלוננו שהתמונה הקודמת (הייד) מפחידה. עכשיו, ששמתי במבי (עפר, יענו במבי) מתלוננים שהיא חמדמדה מדי.

אתם כמו בחורות...

 

שים תמונה שלך, מהפחד אף אחד לא יגיד כלום, גם לא בחורות.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
אם יש לי שניצל טופו, והוא בצורת דינוזאור, האם הוא בחזקת בשרי? :lol:

:lol::lol::lol:

 

אם בישלתי ביצה על מחבט שהייתה ליד כוס שהכוס הייתה ליד בשר בקר מופשר, האם הביצה בשרית או פרווה?

פורסם

זה מעצבן??!!

מעצבן שאנשים מוכרים קליאו ספורט וקונים איביזה טורבו,ולא מחליפים סמלון ב-CF,רק כדי לא לקבל ביקורת שלילית :|

זה מעצבן! :x

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

זה מעצבן? זה מעצבן?!?

מעצבן שעד שסוף סוף רואים איזו שירוקו או מיטו על הכביש, הן תקועות על 80 בנתיב השמאלי באיילון!!

 

זה מעצבן!

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם
זה מעצבן??!!

מעצבן שאנשים מוכרים קליאו ספורט וקונים איביזה טורבו,ולא מחליפים סמלון ב-CF,רק כדי לא לקבל ביקורת שלילית :|

זה מעצבן! :x

זה מעצבן?

 

מעצבן שאין לי מושג איך אני מקטין את התמונה לגודל הדרוש ואיזה אחד עם גולף GTI לא מתנדב לעזור לי.. זה מעצבן.

פורסם
למה מוכרים נקניקיות באריזות של 8 ולחמניות באריזות של 10?

 

זה מעצבן שמישהו מצטט מהסרט נזיר חסין אש ולא נותן קרדיט לציטוט.

פורסם

מעצבן שעד שסוף סוף רואים איזו שירוקו או מיטו על הכביש, הן תקועות על 80 בנתיב השמאלי באיילון!!

 

זה מעצבן?! מעצבן ששירוקו מימיני נותנת בגז ובורחת לאופק ואני נשאר חסר אונים. זה מעצבן!

 

(סתם, זה לא, נחמד לראות שירוקו על הכביש).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

זה מעצבן?!

זה שזה יום שישי בערב ואני יושב מול המקלדת במקום על הבר, זה מעצבן!

(אבל אל תספרו לאישתי, שהיא לא תתעצבן)

מתחדשת*

פורסם

זה מעצבן?

 

מעצבן לראות אנשים שואלים בפורום של מכירת אביזרים כמה עולה קויילאוברים למאזדה 323F או מאזדה לאנטיס , זה מעצבן !

 
 

 

 
 
פורסם
זה מעצבן שמישהו מצטט מהסרט נזיר חסין אש ולא נותן קרדיט לציטוט.

 

וזה אפילו עוד יותר מעצבן כשמישהו שומע משהו בסרט ובטוח ששם המציאו אותו בלי לבדוק בגוגל לפחות כדי לא לצאת פוץ בפורום :roll:

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם
זה מעצבן שמישהו מצטט מהסרט נזיר חסין אש ולא נותן קרדיט לציטוט.

 

למיטב ידיעתי, חסין אש סרט יחסית חדש (2003). בתוכנית "אנימניאקס" (שתורגמה בארץ ל"אנימניאקים"), עלו על הדבר כבר בשנות התשעים.

 

ככה שלחסין אש אין זכויות יוצרים ולא מגיע לו שום קרדיט.

 

למה מוכרים נקניקיות באריזות של 8 ולחמניות באריזות של 10?

 

כנראה שהרבה זמן לא קנית לחמניות, כי הן מגיעות באריזות של 6 ולא 10.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

זה מעצבן ?

 

וזה שאני נוסע בכביש בדרך ללימודים ועוקף אותי בטיסה ילד בן 18 עם אימפרזה טורבו חדשה ומיד אחריו איזו MILF עם אאודי Q7 ואני נוהג בקורולה משפחתית שנת 98 , זה לא מעצבן ?

 

:-(

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏


×
×
  • תוכן חדש...