Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה מעצבן?! זה מעצבן !?

 

זה שפייסבוק משתנה כל שבוע ואתה לא מספיק להתרגל וזה רק נהיה יותר מעפן ומציק- זה מעצבן !!!

 

:x:x:x:x:x

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה מעצבן?

 

שיש לך ברכב תא שנקרא "תא כפפות" אבל אף אחד בחיים לא שם בתא הזה כפפות.

זה מעצבן...

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

זה מעצבן?!

נסה להיות בעלים של מאזדה 3, זה מעצבן.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

זה מעצבן?? זה מעצבן??

 

שאתה טס 12 שעות רצוף לפאקינג הונג קונג באל על ועושים לך טובה שנותנים לך בירה גולדסטאר בפחית אבל בטיסות של תאי מטאיפה לבנגקוק שהיא שעתיים נותנים לך קוניאק VSOP משובח בכוסות זכוכית!! זה מעצבן!!

 

שאתה נוחת לתוך האי הכי מסריח עליי אדמות, 35 מעלות חום, גשם זעלפות, אתה חוטף קילקול קיבה ועוד הרכב שעובר לידך על הכביש מתיז עליך את כל הכינרת הסינית עם כל הסרחה של המסעדות "גורמה" ומלא ג'וקים זה מעצבן!!

 

כשאתה מנסה לאכול אפונה עם מזלג. זה מעצבן!!

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם
זה מעצבן? זה מעצבן?

 

כשאתה שולח הודעה ואז הלפ טופ מחליט להתנתק מהרשת והכל נהרס וכל זה רק בגלל שהשכן הקמצן לא החליט לשדרג לחבילה טובה יותר...

 

:roflmao::hihi:

 

זה מעצבן? זה מעצבן!?

 

כשאתה אוגר פרקים של סדרות נבחרות ומתכנן זמן לצפות בהכל,אבל החברה מתבכיינת שאתה לא מתייחס אליה,והיא מתייחסת למחשב כאל אוייב (כי הוא מקבל מעט יותר יחס) - זה מעצבן :|

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

זה מעצבן?!?

כשאתה נוסע בכביש ארוך עם 2 נתיבים בכל כיוון, על הנתיב הימני, כביש פנוי.. ואז בדיוק בנקודה ש-2 הנתיבים הופכים לנתיב אחד, נוסעת משאית במהירות של 20 קמ"ש, זה מעצבן!!

פורסם

זה מעצבן?! זה מעצבן?!

זה שהיום חיפשתי חנייה ולא מצאתי, נתקעתי בלי כסף לחנות בחניון בתשלום ושהלכתי להוציא כסף בבנק

וקיבלתי דו''ח על חנייה אסורה זה מ-ע-צ-ב-ן-!-!-!:evil:

שלומי.

פורסם
:roflmao::hihi:

 

זה מעצבן? זה מעצבן!?

 

כשאתה אוגר פרקים של סדרות נבחרות ומתכנן זמן לצפות בהכל,אבל החברה מתבכיינת שאתה לא מתייחס אליה,והיא מתייחסת למחשב כאל אוייב (כי הוא מקבל מעט יותר יחס) - זה מעצבן :|

אוייי חחח אנחנו מכירים מאיפשהו???

תוסיף גם את הפרו אבולושיין 9 לרשימת האויבים. :)

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

אתה רציני? בימים שהיה לי PS2 היא הפסיקה לבוא אלי ;)

 

לצערי נפל הפור ומכרתי אותו בסוף :( (בכל זאת יש דברים שהוא לא מסוגל לתת והיא כן :p)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
זה מעצבן?

תינוק בוכה בטיסה טראנס-אטלנטית, זה מעצבן!

(אגב, אם המושג "מאסר עולם" לא היה קיים, סביר להניח שגם התינוק לא היה קיים.)

 

זה מעצבן?

 

הרבה יותר מעצבן זה כשהתינוק הבכיין יושב 2 מושבים ממך בביזנס ששילמת כרטיס פי 2 ממחלקת תיירים.

 

זה מעצבן!

 

זה מעצבן?? זה מעצבן??

 

שאתה טס 12 שעות רצוף לפאקינג הונג קונג באל על ועושים לך טובה שנותנים לך בירה גולדסטאר בפחית אבל בטיסות של תאי מטאיפה לבנגקוק שהיא שעתיים נותנים לך קוניאק VSOP משובח בכוסות זכוכית!! זה מעצבן!!

 

שאתה נוחת לתוך האי הכי מסריח עליי אדמות, 35 מעלות חום, גשם זעלפות, אתה חוטף קילקול קיבה ועוד הרכב שעובר לידך על הכביש מתיז עליך את כל הכינרת הסינית עם כל הסרחה של המסעדות "גורמה" ומלא ג'וקים זה מעצבן!!

 

 

זה מעצבן ?

 

מעצבן שבנחיתה בהונג קונג אל על מודה לכולם שבחרו בה ולא בחברות האחרות למרות שהם משלמים 80$ לנוסע לקטאיי פסיפיק כדי שלא יפתחו קו הונג קונג-ישראל ולא תיהיה תחרות.

 

זה מעצבן!

 

מעצבן לקרוא את כל מה שכתבת ופתאום להזכר שאני גר במקום הזה כבר 3 שנים.

 

זה מעצבן!!!

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

זה מעצבן?

ללמוד סמסטר שלם מקצוע מחורבן ולא מובן, לא לגשת לבחינה כי אתה לא מבין כלום, ובשיחה עם חבר'ה לגלות שהם קיבלו מעל 80 ורוצים לשפר, כי זה לא מספיק.

זה מעצבן!

מתחדשת*

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
זה מעצבן???

 

לקום בשבת בוקר, לצלילי "100 שירים ראשונים לילדים" בפול ווליום - זה מעצבן !!!

 

עידן

 

אכן, זה מעצבן! (אני עושה הרבה בייביסיטר לאחיינית שלי, אז אני מבין אותך).

 

מעצבן שאנשים אומרים "להביא" במקום "לקנות".

אתה רוצה להביא אוטו? שלם מכס והובלה כמו כולנו ואל תביא רכב שלא יהיה מיוחד.

 

מעצבן שמיקרוסופט רוצים שאני אשלם רישיון יקר על XP בעסק, למרות שהם הפסיקו לתמוך בו לגמרי, אז אני נאלץ לשים UBUNTU ב7 מחשבים.

פורסם

זה מעצבן?

 

מעצבן שאם אתה מבין במחשבים, אז ישיבה על קפה וסיגריה אצל חבר הופכת לניקוי וירוסים והסרת טרויאנים ובדיקה "למה האינטרנט איטי", אחרי שהוא הוריד והתקין כל רוגלה וכל טולבר אפשרי כך שכל שניה וחצי קופצים לו עשרים פופאפים עם הצעות להגדיל איבר מין.

 

טוב שאני לא פרוקטולוג.

 

שיש לך ברכב תא שנקרא "תא כפפות" אבל אף אחד בחיים לא שם בתא הזה כפפות.

זה מעצבן...

כשבשנות 1910-1920 נהגים נהגו עם כפפות ומשקפי מגן, אז שמו שם כפפות, מכאן יצא השם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...