Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים,

החלטתי להגשים חלום ולרכוש פורשה קאיין.

למטרות פינוק בלבד, ללא כוונה לרדת אפילו לחולות :)

אני חושב לרכוש בתקציב של עד 250K ש"ח, מודל 2006

רכב כזה ניתן למצוא עם 80-100K ק"מ, יד ראשונה/שניה/שלישית

 

מה צפוי לי מבחינת אחזקה שוטפת?

בכמה טיפול במוסך פורשה יותר יקר מטיפול בגיפ של יונדאי למשל?

מה מצב החלקים המשומשים / האם ניתן להזמין מחו"ל?

 

אשמח לכל מידע שיסייע לי להחליט

 

תודה!

 

החולם

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בהתחלה כש התחלתי לקרוא את ההודעה שלך עוד הייתי ככה:shock::|:?:.אבל מהקטע של "בכמה טיפול במוסך פורשה יותר יקר מטיפול בגיפ של יונדאי למשל?מ ה מצב החלקים המשומשים / האם ניתן להזמין מחו"ל?" כבר נהייתי ככה:lol::roflmao::roflmao::grin::x-mas:

 

בחייך אתה רוצה לרכוש רכב פרימיום ואתה עוד משווה אותו ליונדאי? אומנם לא החזקתי ואין לי שום קשר לפורשה קאיין אך רק מהסמל שעל ההגה שלו אני מניח שעלויות יהיו גבוהות גבוהות עד מאוד ואפילו יותר.

אנשים שרוכשים לעצמם רכב כזה לא ממש מתעניינים בעלות חלקים משומשים,וסלח לי על הקלישאה אבל אם אתה שואל מה עלות חלקים משומשים לרכב הזה אז כנראה הוא עדיין לא בשבילך.

אני מעריך כי הביטוח יהיה יקר להחריד וכול טיפול ידרוש ממך מישכון כליה.

אני חושב שבתקציב הזה תקח משהו "שפוי" יותר משהו שלא ירושש אותך,כי חבל שתגיע למצב שתקנה פורשה ותחשוב פעמיים אם לסוע למכולת או לא כי זה יבזבז לך את הדלק,וכש תצא עם בחורה תחשוב אם לאכול פלאפל או שווארמה.

אם אתה כול כך אוהב את קאיין למה לך לא להסתכל על פולקסווגן טוארג? אומנם עדיין מדובר ברכב יוקרה אך אולי עלויות אחזקתו יהיו נמוכות יותר מקאיין.

נ.ב

לדעתי אתה עוד אחד ששואל על כדאיות רכישת R8.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

חברים,

למה לא לסייע לגופו של עניין?

 

בעבר פינטזתי על יגואר ישן, אבל בעצתכם ועצת אחרים, נשארתי עם מכוניות "קונבנציונליות" כפי שיש לי היום, ולא נכסתי לסרט עם רכב בן 10.

 

היום, אני שוקל לרכוש פורשה בן 4.

 

השאלות שלי מאוד פשוטות, ואין מה להתרגז או לעקוץ. אם למישהו בא לסייע לי - אז סבבה.

 

אף פעם לא מאוחר לחלום..

פורסם

ב-250 אלף שקל אפשר לקנות ג'יפון "עממי" יותר מאובזר עד האוזניים. לדוגמה מיצובישי אאוטלנדר או הונדה CRV, גם טיגואן הוא אחלה אופציה.

אחזקה של רכבי יוקרה/פאר יכולה להצטבר במהלך שנה למחיר של מכונית סופר מיני חדשה. הטיפולים מאוד יקרים וכאשר מתקלקל משהו וכבר אין אחריות משלמים הרבה כסף על התיקון. בנוסף כמות האבזור והגאג'טים שמותקנים ברכבים האלה לא מפגינים אמינות יוצאת דופן, להיפך הם נוטים להתקלקל בקצב מסחרר והתיקון כאמור - לא זול.

 

בהצלחה!

פורסם

אין לי מושג לגבי העלויות של הפורשה, מה שבטוח שהאחזקה תהיה יקרה בהרבה מהיונדאי ולו רק בגלל נדירותו של הרכב, שלא לדבר על התימחור חלקים לרכב פרימיום שכזה, לדוגמא רק היום פורסמה כתבה ב YNET על נהג מונית שהחליף לוח שעונים במרצדס בעלות של 18000 ש''ח, מכאן אתה יכול להבין שרכב חלומותיך הולך להיות יקר לאחזקה.

לגבי אחזקה שוטפת כגון טיפולים קבועים, החלפת רצועת טיימינג (לא יודע אם נדרשת החלפה) ניתן להתקשר למוסך ולשאול כך בחשבון שאפילו צמיגים ברכב כזה יקרים מאוד ומחירם רחוק מאוד ממחירי צמיגים רגילים, וכמובן ביטוח ודלק.

לכל אלה תוסיף ירידת ערך מדהימה ותקבל עלות שנתית של כמה עשרות אלפים.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

מניסיון עלויות אחזקה של רכב פרימיום ובמיוחד פורשה זה לא דבר כלכלי, נתעלם כרגע מירידת הערך הקטלנית כל שנה. הטיפולים לא בהכרח חייבים להיות יקרים, אצלי בשלושת הרכבים הטיפולים היו ממש לא בשמיים, לא טיפולים כמו סובארו DL אבל לא מה שרגילים לחשוב, מה שממש יקר זה ההוצאות מסביב, לי לדוגמא הידית הילוכים מעט דהתה, במוסך דרשו 1850 ש"ח על החלפתה, וזה עוד דבר קטן, עיניין הביטוחים מאוד יקר שמודבר בפורשה ועוד ב4X4, הרכבים האלה מאוד צמאים לדלק.

 

רכב פרימיום רוכשים כאשר יש מספיק תקציב לרכב+תחזוקה+ סכום נחמד בצד שיהיה על כל מקרה שעלול לבוא, אחזקה של רכב כזה ללא ספק לא כלכלית אבל הכיף שווה כל שקל.

mercdes-benz E350,jaguar xj, audi a3 sortback, seat leon 1.8tsi. gmc sonoma 92- my sweets

פורסם

תודה רבה על התגובות.

כיף לשמוע דיעות שונות. החלטה על רכישת רכב כזה,אינה החלטה כלכלית, כמובן.

 

בסוכנות לקסוס (באמצעות הטרייד אין שלהם..) הציעו לי RX350 מיד ראשונה במחיר הזה - והם נותנים 12 חודשי אחריות יבואן.אבל נכנסתי ללקסוס הזו - ואין לה "שיק". אין לה "נשמה".

 

פורשה (וגם יגואר) היו תמיד חלום שלי.

אני עצמאי, בעל חברה, יש לי אפשרות להקצות קצת כסף לנושא. כמובן שלא בא לזרוק אותו סתם, אבל הגעתי לגיל 40, אז לא מגיע לי ?

 

מה שמטריד אותי שאכנס לבור בלי תחתית. שכל החלפת שמן, או טיפול 10000 - תעלה לי סכום עתק.

 

האם יש מומחים שמטפלים בפורשה שלא באמצעות מוסכי היבואן?

האם אפשר להזמין חלקים מחו"ל?

לרכוש רכב כזה - ועדיין להישאר בחיים?

:)

פורסם

אני חשוב שאם אתה עדיין נחוש לרכוש רכב יוקרה משומש כדאי לך להסתכל על פולקסווגן טוארג,אומנם אין לו את הסוס על ההגה ועיצוב קצת שונה אך מדובר באותה פלטפורמה ובסכום שעומד לרשותך תוכל לקנות רכב מעט חדש יותר ויהיה לך יותר מבחר.

לגבי עלויות ביטוח\תיקונים. תרים טלפון למוסך מרכזי שכול יצרן ותשאל מה עלות טיפול ממוצע,מה עלות רביעיית צמיגים וכד'.

אני מצטרף להמלצה שרכבים האלה מצופים באלקטרוניקה מסובכת ויקרה להחריד לתיקון,והזמן עושה את שלו ויהיה לך יקר מאוד מאוד לתקן אותה.

לגבי הלקסוס,העיצוב שלו פשוט זוועה(לטעמי כן?) אם כבר מדברים אז טוארג או ML החדשה יוכלו לתת לך תמורה הולמת.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

פורשה, בניגוד לשאר הגרמנים עדיין עושים מכוניות סופר אמינות. אני מכיר שלושה אנשים עם רכבים שונים ( בוקסטר, 911, קאיין) ולא חדשים, שחוץ מלהחליף מנורות לא ראו תקלות שלא בשגרה.

קאיין רגילה דורשת תדלוק בקצב של כל יומיים שלושה. לא יודע לגבי טורבו. נראה לי יותר.

לא שאלתי על ביטוח, אבל אני מניח שזה באיזור 30K מינימום.

ב250K סביר להניח שתקנה אחת מיובאת מארה"ב עם מיילים על הספידומטר, רדיו אמריקאי שלא קולט בארץ, GPS אמריקאי שאין מפות של ישראל וDVD נעול על ריג'ן 1. אין מה לדבר על מתלה פנאומטי או גג סולארי.

כך שחוץ מפוזה ויש ממנה שפע, אתה כנראה לא תזכה להנות מכל התענוגת שלה.  

אבל החלום...אחח. החלום. אולי כדאי להשאיר את זה בינתיים בגדר חלום. כי לפעמים הם מאכזבים כשממשים אותם בעיתוי לא נכון.

פורסם

אני יכול להעיד על טוארג שנת 2005 דיזל שעבר מעל ל200 אלף ק"מ

שהוא מרגיש כמו חדש ובעל ים פוזה שעובדת על בנות בקצב מסחרר(במיוחד בהרצליה:wink:)

טיפולים אולי קצת יקרים אך הוא אמין מאוד גם בתנאי עבודה קשים.

מערכת מיתלים מדהימה שבזמן האצות כל החלק הקידמי של הרכב מתרומם, פשוט תענוג.

כמעט חוץ מטיפולים שגרתיים הרכב לא עושה בעיות.

תמיר.

פורסם
פורשה, בניגוד לשאר הגרמנים עדיין עושים מכוניות סופר אמינות. אני מכיר שלושה אנשים עם רכבים שונים ( בוקסטר, 911, קאיין) ולא חדשים, שחוץ מלהחליף מנורות לא ראו תקלות שלא בשגרה.

קאיין רגילה דורשת תדלוק בקצב של כל יומיים שלושה. לא יודע לגבי טורבו. נראה לי יותר.

לא שאלתי על ביטוח, אבל אני מניח שזה באיזור 30K מינימום.

ב250K סביר להניח שתקנה אחת מיובאת מארה"ב עם מיילים על הספידומטר, רדיו אמריקאי שלא קולט בארץ, GPS אמריקאי שאין מפות של ישראל וDVD נעול על ריג'ן 1. אין מה לדבר על מתלה פנאומטי או גג סולארי.

כך שחוץ מפוזה ויש ממנה שפע, אתה כנראה לא תזכה להנות מכל התענוגת שלה.

אבל החלום...אחח. החלום. אולי כדאי להשאיר את זה בינתיים בגדר חלום. כי לפעמים הם מאכזבים כשממשים אותם בעיתוי לא נכון.

 

לספר לך על חבר עם 911 טורבו שנת 2007 שהחליף פעמיים מנוע? או על אשתו שנסעה ב-X5 כמעט חדש עד שהלך הגיר ב-100 אלף ק"מ? אולי זו הסיבה שעכשיו היא נוסעת על קאיין... כי הוא פולקסוואגן ולמעשה לא "רכב פרמיום אמין" מתוצרת פורשה/מרצדס/ב.אמ.וו... :)

 

גם אני חטאתי בחלומות על קאיין/ML/טוארג, עד שפרוייקט בניה קיצץ לי את הקציב ושלח אותי לוולוו... תכל'ס, במחיר של 250 אלף הייתי קונה ML או לחלופין גי'פון של אאודי/וולוו. מספיק פרמיום, לא מנקר עיניים כמו פורשה. אני לא ממש חושב שהנסיעה על הטוארג, סליחה - קאיין, תהיה כ"כ מרגשת, כי בכ"ז זו לא פורשה אמיתית. כרכב נטו יש טובים ממנו - מה לגבי שאר המתחרים בסגמנט או ללכת על משהו אקזוטי לא פחות - דיסקברי או ריינג' רובר?

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

אל תזלזל בפורשה, בכל המבחנים היא לוקחת את כל המתחרים שלה בהתנהגות וכמעט משתווה לרינג' רובר בשטח.

 

מומלץ לראות על הטוארג

תמיר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...