Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

so funny this whole topic



 

 

israel the land of the "poza" who the hell buys a car beacuse of the "poza" it gives???x

 

 

A “poza” with luxury cars is typical for 3rd world countries. As the country is poorer, there is a bigger issue with "poza". In Russia for example it took unprecedented forms. I think that the wish of poor ppl in past and in present to translate prosperity, even the fake one, is so obvious.

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

In real 3rd world countries, there are only rich and poor. no middle-class. The poor have nothing and the rich can buy any car they want. they dont need the POZA, it's easy to tell them apart from the poor.



 

Once the country develpes and a middle class starts to emerge, then the newcomers into the beeter life / world, have to show that they have done it in life and buy cars for a POZA.

 

In Israel, 80 percent of the people are middle class and want to show they are better off than they realy are, thats the reason for the POZA

 

But, please bear in mind that there are a few real car lovers that would rather spend their cash on a nice car to enjoy, rather than having a nice house. They are few, but probably some of them are active in this forum

 

The person that opened this thread is not one of them since the small engine Cayanne is neither a real sports car, nor a Jeep, its only worthless POZA

 

ולאלה שלא הבינו, המציאו את המתורגמן של GOOGLE

פורסם

חבר'ה, אני לא רוצה לקלקל את החגיגה, אבל אם הוא הגיע עד כאן בשרשור, כנראה שהוא יכול לקרוא עברית בסדר גמור. למעשה, בעידן מערכות ההפעלה המודרניות (יוניקוד), כנראה שהוא גם יכול לכתוב, פשוט לא יודע איך להפעיל ו\או אין לו מקלדת תואמת ו\או הוא עושה עליכם עוואנטה. אז לא צריך להפוך את השרשור הזה לוועידת או"ם. כאילו אם אתם רוצים אז סבבה, אבל תדעו שאתם מרחיקים את כל הילדים בגיל חטיבת ביניים, ואלו יודעים יותר על קייאנים ומכוניות פרימיום מכולכם ביחד. סתם שתדעו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
חברים,

החלטתי להגשים חלום ולרכוש פורשה קאיין.

למטרות פינוק בלבד, ללא כוונה לרדת אפילו לחולות :)

אני חושב לרכוש בתקציב של עד 250K ש"ח, מודל 2006

רכב כזה ניתן למצוא עם 80-100K ק"מ, יד ראשונה/שניה/שלישית

 

מה צפוי לי מבחינת אחזקה שוטפת?

בכמה טיפול במוסך פורשה יותר יקר מטיפול בגיפ של יונדאי למשל?

מה מצב החלקים המשומשים / האם ניתן להזמין מחו"ל?

 

אשמח לכל מידע שיסייע לי להחליט

 

תודה!

 

החולם

 

להזכירכם, זה מה שפותח השירשור שאל.

אם הוא היה שואל מה עדיף קאיין או - לנד קוזר, קינג, לקסוס, אינפינטי, X5, ML, יונדאי וכו' אז כל השרשור הזה היה הגיוני.

מבחינת אחזקה שוטפת - תרים טלפון במוסך ותברר מחירים לגבי טיפולים ואם אתה שואל על בלאי של רכיבים ברכב כנס לפורום בחו"ל שמתעסק רק בפורשה.

טיפול במוסך של פורשה מול יונדאי - הפעם תצטרך להתאמץ קצת יותר ותרים טלפון לשני המוסכים גם של פורשה וגם של יונדאי.

מצב החלפים - אל תצפה למצוא בארץ מגרשים של קאיין מושבתות כי לא תמצא ואם תמצא אז תשלם בהתאם, להביא מחו"ל אתה יכול להביא כמה שתרצה (אומנם הרכב נדיר בארץ הקודש אבל לא מעבר לים).

 

נ.ב אומנם טוארג הוא פורשה לעניים אבל מנסיון אני יכול להגיד לכם שהטיפולים לא זולים בכלל גם ביחס לפורשה.

פורסם

חבר'ה, אני לא רוצה לקלקל את החגיגה, אבל אם הוא הגיע עד כאן בשרשור, כנראה שהוא יכול לקרוא עברית בסדר גמור. למעשה, בעידן מערכות ההפעלה המודרניות (יוניקוד), כנראה שהוא גם יכול לכתוב, פשוט לא יודע איך להפעיל ו\או אין לו מקלדת תואמת ו\או הוא עושה עליכם עוואנטה. אז לא צריך להפוך את השרשור הזה לוועידת או"ם. כאילו אם אתם רוצים אז סבבה, אבל תדעו שאתם מרחיקים את כל הילדים בגיל חטיבת ביניים, ואלו יודעים יותר על קייאנים ומכוניות פרימיום מכולכם ביחד. סתם שתדעו.

 

indeed i can read hebraw,i think a little bit practice in english can be nice for most people -even yourself,i think if you can eliminate the junior high kids isn't a bad idea.x



so "israeli" to shot and accuse about "awanta" and other bullshit,if someone writes in english and u dont like it its one thing but to shot some crap all around , not that nice

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

indeed i can read hebraw,i think a little bit practice in english can be nice for most people -even yourself,i think if you can eliminate the junior high kids isn't a bad idea.x



so "israeli" to shot and accuse about "awanta" and other bullshit,if someone writes in english and u dont like it its one thing but to shot some crap all around , not that nice

 

זה היה הומור לא מוצלח שלי, אני מתנצל.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
זה היה הומור לא מוצלח שלי, אני מתנצל.

 

 

very well accepted,not easy to get an apology,especially from "israeli" :wink:x

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

ואם כבר באנגלית עסקינן, מה הפרוש של זה:

 

BAMBY OF ISRAEL ON YOUR STAGES - SPACE

 

והתשובה עוד כמה שורות למטה:

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

הצבי ישראל על במותיך חלל :-D

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...