Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מערכת מיתלים מדהימה שבזמן האצות כל החלק הקידמי של הרכב מתרומם, פשוט תענוג.

 

וזה דבר טוב כי?

 

לשאלה - קאיין במנוע הבסיסי (מפולקסווגן...) הוא לא באמת פורשה. מצטער, אבל ג'יפ מגודל, כבד ומגושם שמאיץ ל-100 ביותר מ-9 שניות לא צריך לשאת את השם הקדוש לשווא :wink:

החוויה שלי איתו הייתה מאכזבת מאוד - לא מרגיש כמו פורשה, מיותר למי שרוצה לצאת לשטח ומיותר למי שלא.

לא ברור לי למה רכב כבישטח עושה לך את זה דווקא, אם אתה לא מתכוון לרדת איתו אפילו לשבילים. כל מכונית סאלון/פאר תעשה את העבודה טוב יותר. באשר לעלויות האחזקה - משמעותית גבוהות יותר ממה שאתה רגיל. במיוחד אם אתה מטפל במוסכים של פורשה - הם גובים לפעמים על חלפים מחירים הגבוהים מהדרוש פי 5 ויותר (וגם על עבודה).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אחד השכנים שלי הוא אדם עשיר, לא נגיד מבוסס נגיד מפוצץ!

כרגע הוא נוהג בקאיין השלישית שלו והוא מכסה מרחקים מטורפים. הוא היה בין הראשונים שרכב את הקאיין בארץ ב-2003 לדעתי ואחרי שנה היה צורך בהחלפת מנוע. הם הציעו לו פשוט למסור להם את הרכב ולשדרג לחדש. הקאיין שלו מודל 2004 הגיע ליותר מ-250 אלף קילומטרים בלי תקלות מיוחדות וב-2008 הוא החליף לדגם שאחרי המתיחת פנים.

 

אני אישית לא אהבתי לא את העיצוב של הקאיין (חיצוני ופנימי) ולא את מה שהוא משדר. הטוארג לדעתי הרבה יותר וגם הוא לא זול אבל ביחס לפורשה אפשר להגיד שהוא ממש משתלם.

פורסם
לשאלה - קאיין במנוע הבסיסי (מפולקסווגן...) הוא לא באמת פורשה.

 

הקאיין היא שיקוץ. הדבר היחיד שטוב בה זה שהיא מאפשרת לפורשה לבנות יותר פורשה אמיתיות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לרוני, Falou ולכל יתר מוציאי דיבתו של הקאיין:

 

ממה שאני מבין מדבריכם, הקאיין אולי אינו עומד בסטנדרטים של פורשה, אך הוא רכב מצוין בפני עצמו. הלא כן?

פורסם

אם אני לא טועה הייה פרק בטופ גייר שקלארקסון העדיף לחזור ברגל מאשר לחזור באחת כזו. חוץ מזה מלקרואה [לקרוא] את ההודעות פה אפשר להסיק שהטוארג זו האופציה הכי משתלמת, אלא אם כן אתה מוכן לקחת את זה לכיוון הפאר הקל.

0502222535 לחלקים :-P

פורסם

זכור לי גם שבטופ גיר היה אכזבה וכמה מילים לא כל כך מחמיאות לגבי הפורשה קאיין

 

אך אין ספק הרגשה היא הרגשה

ושום טוארג או בדומים אליו לא יביאו את הנסיעה בפורשה לעומת המתחרים !!!

 

נכון זה שיש אחרים אולי יותר אמינים או יותר סחירים טובים יפים חמודים מתוקים אולי קצת בעלי יחסי אנוש מעולים :lol:

 

אפל פורשה זה פורשה - ובנוגע להרגשה של פורשה שקאיין זה לא הרגשה של פורש רגילה (מה הכוונה? ל 1 מסדרת הספורט של פורש? למה ההרגשה בX5 דומה להרגשה בM5 ?? לא זה ג'יפ וזה רכב ספורט)

 

כ 1 שלאבא שלו היה את הקאיין והאמת מסיבות שלו (שלעולם לא נגלה:shock: הוא החליף להאמר ואז גם הצטער ואיך שהוא נכנס לרינג' רובר ספורט שמספק את התמורה מעל המצופה )

 

הדעה היחידה שלדעתי שאני לא תומך ברכישת קאיין היא המחיר שיורד מהר , ההיא סחירות שלה בשוק וכל המשתמע מכך לעומת כל אחייה שמתרוצצים בעולם התחתון ויש לכל 1 הרגשה שנועג כאילו הוא מאפיוניר ממשפחת פשע איטלקית)

 

 

הקיצר מעבר להכול בקאיין כמו בכל רכב יש יתרונות ויש חסרונות ביחס לאחרות אך - להנות מהרכב בהחלט כן !

:roll:

פורסם
לרוני, Falou ולכל יתר מוציאי דיבתו של הקאיין:

 

ממה שאני מבין מדבריכם, הקאיין אולי אינו עומד בסטנדרטים של פורשה, אך הוא רכב מצוין בפני עצמו. הלא כן?

 

ברור שהוא רכב מצוין (אם אתה אוהב שיקוצים), אבל הוא לא מציע שום דבר מהותי מעבר לגרסאות המקבילות של המתחרים. אלא רק אם אתה הולך על איזו GTS...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה אולי לא כזה חלום ולא כזה פרימיום ונכון אפשר לקרוא לו רכב עממי(מבחינת המותג) אבל ב250 אלף אפשר להביא לנד קרוזר כמעט חדשה דגם הכי מפואר. מניסיון עם הרכב, אנחנו נהנים ממנו ולא רוצים להחליף. בין אם זה נוחות, או הרגשה של גי'פ(מי שיש לו ג'יפ יודע על מה אני מדבר) הפאר(זה טויוטה, אבל יש הרגשה טובה) הגודל והמרווח וגם הכח בדגמים המפוארים. ועם טיפה שינויים יסובבו אחריך את הראש גם אם תסע אחרי קאיין. תחשוב על זה.

פורסם

חברים, עם כל הרצון הטוב, אני לא מאמין ברצינותו של פותח השירשור.

אלפי שרשורים פה בפורום ואף אחד לא שואל שאלות כאלו על רכב כזה או דומה.

 

אני מבין את מי ששואל על עלויות אחזקה של ב.מ.וו ישן, אפילו 740 בת 10 שניתן להשיג היום ב - 70-80 אלף. כאן באמת היחס בין עלות קניה לעלויות אחזקה הוא משמעותי.

 

מי ששם באזור ה - 300K על רכב יוקרה, לא מתלבט בשאלת עלויות האחזקה יותר מידי ובטח לא לפרטי פרטים כמו שנכתב. ההשוואה ליונדאי היא עוד נדבך שמחזק את התאוריה שלי.

 

אני מצטער אם אני גורם עוול למישהו, אבל פשוט לא נראה לי כל הסיפור הזה.

פורסם

לפי התיאוריה שלך כל מי שרוכש רכב ב-200K-300K הוא בהכרח אדם מספיק אמיד כדי לא להתעניין בעלויות האחזקה של הרכב. סלח לי, אך במדינת ישראל אין בהכרח קשר בין שווי הרכב לבין המצב הפיננסי של הרוכש. אדרבא, במקרים רבים יש מתאם שלילי בין השניים.

פורסם
לפי התיאוריה שלך כל מי שרוכש רכב ב-200K-300K הוא בהכרח אדם מספיק אמיד כדי לא להתעניין בעלויות האחזקה של הרכב. סלח לי, אך במדינת ישראל אין בהכרח קשר בין שווי הרכב לבין המצב הפיננסי של הרוכש. אדרבא, במקרים רבים יש מתאם שלילי בין השניים.

 

איך זה יכול להיות?

 

אדם שמעוניין ברכב יקר או רכב יוקרתי משומש חייב להבין שעקב מחיר הרכישה הגבוה גם האחזקה תהיה בהכרח יקרה.

בגלל העניין הזה רוב האנשים הממוצעים קונים מאזדה 3 חדשה ולא ב.מ.וו סדרה 7 משומשת.

ולפי ניסוח השאלה של פותח השרשור אני לא חושב שהוא מבין את סדר הגודל של מחירי האחזקה של רכב יוקרה, במיוחד אם הוא משווה אותו ליונדאי...

פורסם

Laurence - אני לא מסכים איתך , מה לגבי בנאדם שחסך 300-400 אלף שקל במשך כמה שנים והחליט לרכוש רכב כזה ? והוא לא בהכרח עשיר או אמיד אלה מרוויח משכורת ממוצעת , ויש לו את הסכום לרכוש , ויש הרבה אנשים כאלה.

 

Mike - אדם שמעוניין ברכב יוקרה והוא לא עשיר , לרוב בכל זאת יקנה את הרכב גם אם עלויות האחזקה יקרות , כי מה לעשות שהרצון לרכב גובר על ההיגיון והרבה אנשים שבעצם לא יכולים להחזיק את הרכב הזה רוכשים אותו בכל זאת ועושים פשרות אחרות , בין אם זה טיפולים לא במוסך המורשה , לא עושים ביטוח לרכב וכו'..

פורסם
Laurence - אני לא מסכים איתך , מה לגבי בנאדם שחסך 300-400 אלף שקל במשך כמה שנים והחליט לרכוש רכב כזה ? והוא לא בהכרח עשיר או אמיד אלה מרוויח משכורת ממוצעת , ויש לו את הסכום לרכוש , ויש הרבה אנשים כאלה.

 

Mike - אדם שמעוניין ברכב יוקרה והוא לא עשיר , לרוב בכל זאת יקנה את הרכב גם אם עלויות האחזקה יקרות , כי מה לעשות שהרצון לרכב גובר על ההיגיון והרבה אנשים שבעצם לא יכולים להחזיק את הרכב הזה רוכשים אותו בכל זאת ועושים פשרות אחרות , בין אם זה טיפולים לא במוסך המורשה , לא עושים ביטוח לרכב וכו'..

 

אז חבל המאמץ, הטרחה ועוגמת הנפש. מסבירים פה מראש מה עלול לקרות כשאדם מן השורה, ללא הבנה וידע ברכבים מפוארים ויקרים רוכש רכב כזה מבלי לדעת מראש את מחירי הטיפולים והאחזקה.

 

לאנשים ממוצעים שמשלמים משכנתה ויש להם ילדים ומחזיקים רכב קשה מאוד לחסוך 300 או 400 אלף שקל כדבריך בכמה שנים. זה ממש לא סכום פעוט. אם הייתי מצליח לחסוך חצי או רבע מהסכומים האלה בכמה שנים הייתי מאושר, אבל לצערי גם זה לא קורה.

כדיא מאוד להכיר במצב הכלכלי ולחשוב על ההשלכות של רכישות יקרות והוצאות גדולות. רכבים כאלה הם לעיתים בור ללא תחתית וקשה מאוד למכור אותם אחר כך כי איבוד הערך הוא מאוד מהיר ומשמעותי בכל חודש ואין הרבה אנשים שמתעניינים ויכולים להחזיק רכבים כאלה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...