Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגשמתי חלום-התיישנתי בדרבי 50


honda cx500
שימו לב! השרשור הזה בן 3692 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תודה גנאדי.

 

אכן, אני מתכוון לעבוד עליו עד שיגיע למצב מושלם כמו נסיך 1. אני עדיין מתלבט איך לממן את העסק בלי שהנשמה תחשוד יותר מדי. העלויות של שיפוץ נסיך 1 היו משמעותיות וזה בלשון זהירה.....אני מאוד רוצה לסיים זאת עד סוף דצמבר ולהעביר טסטס בינואר. אין לי סבלנות לחכות עוד 3 שנים ל-2014 שאז אוכל להעבירו לסטטוס אספנות, אני רוצה לרכב עליו עכשיו!!!!!

 

נכון שאני יכול לרכב על נסיך 1 אבל אין לי אומץ.......אני לא יכול לדמיין את הצמיגים שלו מלוכלכים באבק, אן שאולי הוא יצטנן אם יתיזו עליו מים מממטרות בגינה, ואולי הרוח תשפיע לו על השיעול????? החלטתי שנסיך 1 הוא לתצוגה וזהו. לא מעניין אותי שום דבר. לדעתי הוא אחד האקזמפלרים הבודדים בארץ במצבו אם לא הבודד, ואני חושב שגם בעולם (אני יודע שיש עוד חברים שמשפצים או שיפצו דרבי אבל אני חושב שהטירוף שאני נכנסתי אליו הוא חריג).

 

אני יכול להסתכל עליו שעות ולא נמאס לי, כמו יצירת אומנות. ולכן, הוא ימשיך לגור במחסן משלו, עטוף וארוז בקפידה, ובכל סוף שבוע הוא יונע ויצא לסיבוב במרפסת למתוח אברים.....

 

נסיך 3 אמור להיות לשימוש יומיומי, להגיע למפגשים, ולהנאה. גם הוא יעבור שיפוץ זהה אבל הוא אמור להיות "קרבי" ולא "ג'ובניק" ואולי אקח אותו לחולות ליד מלון מנדרין בצומת גלילות לשחזר כמה תמונות מתקופה מוקדמת בחיי.

 

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

בסוף תהפוך ליבואן דרבי בישראל....שאפו - רן

 

יותר נכון בעל מניות בחברה

 

שלומי אתה איש חולה (כמו כולנו :wink:)

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה אתה מדבר, הדרבי החדש בעל פוטנצאל גבוה מאוד ובעלות נמוכה יחסית.

הוא שלם לחלוטין, יש לך ארגז כלים עם המכסה, קיק רגלית הילוכים...פלסטיקים... בקיצור תענוג.

אפילו לי החלקים האלו חסרים.

 

תתחדש :-P

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לחבר טוב שלי דרבי סופר סי אקס יומבו 1983 כתום ולי היה דיאלים 1988 עם 2 הילוכים אוטומטיים.

לא נעים להגיד אבל בכביש הדיאלים שלי נסע כמעט כמו הדרבי ושנינו הגענו לבערך 75 קמ"ש.

עד שהוא החליף צילינדר ובוכנה ל65 ואז היה דבר יפה,הדרבי סופר נסע כמו הTSX ואפילו קצת עקף אותם לכיוון הפנטיקים והTSW .

אפילו מבחינת אמינות הוא החזיק לא רע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל עדיין הגיע ל75 :lol:, לאירופה היה כעקרון עוד 2 הילוכים, ובתכלס עוד הילוך 1 יותר (השישי כלכך צמוד שלא ממש השפיע על המהירות), אז ההבדל היה מבורך.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לחבר טוב שלי דרבי סופר סי אקס יומבו 1983 כתום ולי היה דיאלים 1988 עם 2 הילוכים אוטומטיים.

לא נעים להגיד אבל בכביש הדיאלים שלי נסע כמעט כמו הדרבי ושנינו הגענו לבערך 75 קמ"ש.

עד שהוא החליף צילינדר ובוכנה ל65 ואז היה דבר יפה,הדרבי סופר נסע כמו הTSX ואפילו קצת עקף אותם לכיוון הפנטיקים והTSW .

אפילו מבחינת אמינות הוא החזיק לא רע.

 

החילזון מן השפן.

היום מן הסתם אין משמעות למהירות, האופנוע לדעתי המשובשת, נועד לנסיעה

ולא להיות פסל סביבתי צא לסיבוב אבק אותו כנידרש ותיהנה.מקסימום נקה אותו אח"כ.

בשביל אוסף מושלם אתה צריך אחד כתום...אחרת לא תישן בלילה....הוא שם צריך רק לחפש-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רן,

 

אתה שפוי? אתה רציני במינוח "אבק"? חס ושלום, מאבק מקבלים אסטמה ומנסיעה מקבלים יבלות בצמיגים. טוב בסדר, אולי סיבוב קטן בחניה, אבל זהו, יותר אני לא מתפשר.....בשביל רכיבה יש את ההונדה וגם עליה אני רוכב לעיתים רחוקות.

 

הדרבי הראשון שלי היה כתום. רכשתי אותו בחודש יוני 1982 במשלוח השני שהגיע לארץ ונחת בדראגסטור ברמת אביב. החבר הכי טוב שלי קנה יחד איתי את האופנוע עם המספר העוקב לשלי רק שהוא רכש אותו עם "קיט" שזה גלגלי שיניים שונים וקרבורטור 18. רכבתי עליו שנה וקצת עד לגיוס שלי ב-83. לדעתי, לא נותרו זרבים כתומים בארץ בשום מצב צבירה אם כי ברור שאשמח מאוד להתבדות ואם במקרה קיים אחד כזה אני אעשה מאמץ כנה לרוכשו.

 

בינתיים, היות ואין כתום אני מסתפק באדומים....אני גם מחפש דרבי וריאנט ע"מ להשלים את ה"ליין" של הדרבים. ככה יהיו לי יומבו, אירופה ווריאנט. אני זוכר שהיה גם דרבי כביש, נדמה לי שקראו לו "קופה" או משהו בדומה אבל נמכרו ממנו מספר יחידות בודדות בלבד.

 

שלומי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החילזון מן השפן.

היום מן הסתם אין משמעות למהירות, האופנוע לדעתי המשובשת, נועד לנסיעה

ולא להיות פסל סביבתי צא לסיבוב אבק אותו כנידרש ותיהנה.מקסימום נקה אותו אח"כ.

בשביל אוסף מושלם אתה צריך אחד כתום...אחרת לא תישן בלילה....הוא שם צריך רק לחפש-רן

 

רן, חוששני שאינך מכיר את שלומי. הוא בכלל מנסה לפעול מול הרשויות לסטטוס חדש "פסל אספנות"

למעשה, אני לא בטח שיש לו רשיון בכלל.... :-)

 

רן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החילזון מן השפן.

היום מן הסתם אין משמעות למהירות, האופנוע לדעתי המשובשת, נועד לנסיעה

ולא להיות פסל סביבתי צא לסיבוב אבק אותו כנידרש ותיהנה.מקסימום נקה אותו אח"כ.

בשביל אוסף מושלם אתה צריך אחד כתום...אחרת לא תישן בלילה....הוא שם צריך רק לחפש-רן

 

זה לא קשור רק למהירות אלא לכוח מינימלי שיאפשר השתלבות סבירה בתנועה בצורה בטוחה.

עם כל הנוסטלגיה רוב אופנועי ה50 סמ"ק של שנות ה80 היו פשוט עגלות חוץ מהפנטיקים והTSW שהיו יותר חזקים.

בגלל זה היה כל כך נפוץ להגדיל את הנפח ל65 או 80 סמ"ק וגם את הקרבורטור.

בתור בונוס אתה מקבל גם קצת יכולת שטח.

אין שום כיף בנסיעה על כלי עם עיצוב של אופנוע וביצועים של בקושי טוסטוס חלש משנות ה80.

אם להגיד את האמת כל קטנוע 50 סמ"ק של היום עושה מהם צחוק די בקלות על הכביש וקצב התנועה כשאין פקקים עלה בהרבה.

זה מצחיק לראות "אופנוע" כזה שעושה רעש נוראי בפול גז ובקושי נוסע.

את כל זה כתבתי כי אני גם לא מאמין בשיטת "המוזיאון" , אם כבר אז גם לנסוע לפחות קצת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלומי שלום

 

שרשור מעניין ונוסטלגי יש לך כאן ואני נהנה לקרוא את כל העידכונים.

 

היה לנו במשפחה איזה קטנוע של דרבי (ראה תמונה) שנמכר לא מזמן ושופץ ע"י הבעלים החדש. היה יכול להתאים לאוסף שלך אבל לצערי הוא כבר לא שלי...:cry: . מה שכן כרגע אנו אוחזים באיזשהו דרבי שקיבלנו תמורת איזה פגר של ימאהה AT125 (הימאהה בתמונה שניה) . אני לא סגור איזה דגם זה אבל הוא סוג של קרוס, במצב די שלם + מנוע נוסף.

אם מעניין אותך אני אשאל את אח שלי מה הוא מתכנן עבורו.

 

בצעירותי היה לי גארלי קרוס 50CC TL שהיה חזק ואמין, והוא שירת אותי כל תקופת ההתבגרות עד שהצירוף בוכנה-צלינדר החליט להפרד לדרכים נפרדות והמנוע את נשמתו. הוא עדיין אצלי ואני חוטא במחשבות לשפץ אותו. מה שכן לא מצליח לאתר חלקים עבורו. אולי משהו שמע/ראה/יודע על אקזמפלר שכזה? משהו מחו"ל? אשמח לשמוע...

 

בכל מקרה שלומי - חזק ואמץ.

אורן

DSCF0052.jpg

DSCF0055.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1...ושופץ ע"י הבעלים החדש.

2... באיזשהו דרבי שקיבלנו תמורת איזה

3... פגר של ימאהה AT125

אורן

 

מספר הבהרות ברשותו של אורן:

1. הוריאנט מושלם , יפה ונוסע.

2. הדרבי הוא 125.

3. היאמהה AT בעיצומו של שיפוץ , עברו ליפוף סלילים וכרגע צריך למצוא את הניצוץ.

 

לצערי אף אחד לא שלי :-( אבל אני מכיר את כולם.

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2. הדרבי הוא 125.

 

... וואלה...?

 

אם כך - לא שמתי לב:?

אני צריך לבדוק את זה, אבל לי הוא נראה כמו 50 - למעשה ממבט קצרצר קוטר הבוכנה הוא ששיכנע אותי, אבל אני אבדוק לעומק..

 

בכל מקרה אין לנו בו עניין עמוק - מעדיף להשקיע את הזמן בשאר העדר...:2gunfire:

 

לגבי כל שאר הכלים - משמח לשמוע שהם עברו לבתים חמים ואוהבים.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב חברים,

 

סוף סוף הגיע יום שבת, ואני חופשי כציפור עפתי לראות את יקירי ולבדוק את שלומם.

 

עוד במהלך שבוע שעבר החלטתי לפרק לחלוטין את נסיך 2 ולהפכו לתורם איברים לנסיך 3. ההחלטה באה מאחר ומצבו הבסיס לא מוצלח, יש תופסנים שבורים המהווים חלק מהשילדה ולהלחים אותם או לייצר חדש זו התעסקות מיותרת במיוחד כאשר נסיך 3 עומד ומחכה בתור.לאור זאת, החלטתי להקדיש את השבת לפירוק לגורמים של נסיך 2 ע"מ לפנות מרחב עבודה, למיין ולקטלג את החלקים לשקיות מתוייגות, לצלפ כל חלק וחלק (לקח מהפירוק וההרכבה של נסיך 1 , אז סמכתי על הזיכרון דבר שהתגלה כבעייתי.....), ואם יוותר זמן, להתחיל בפירוק ראשוני של נסיך 3.

 

הספקתי את כל מה שתכננתי בלוח הזמנים המצחיק שאילתרתי . עדיין נותר לפרק את המתלה האחורי ואת השוקים הקדמיים. אני מתקשה לפרק אותם עם הכלים שיש לי בבית ולכן אקח אותו השבוע למוסך ע"מ להשלים את הפירוק.

 

הנה התמונות של נסיך 2 ונסיך 3. כפי שתראו, באחת התמונות עומד "האח הגדול", ההונדה, ומביט באחיו החדש.

 

זקוק לעצתכם בשתי שאלות:

 

1) היכן מפיקים לוחית רישוי חדשה ומהי הפרוצדורה הנדרשת? אני צריך להכין לוחית כזו לנסיך 3.

 

2) כיצד מסירים צבע שמן שחור שנמרח על נסיך 3? חלקו מתקלף אבל אני רוצה לזרז את התהליך לפני שאני לוקח את כל החלקים אל הצבעי או לניקוי חול.

 

כרגיל, אשמח לשמוע את דעתכם והערותיכם/הארותיכם.

 

שלומי

 

נ.ב - חדי העין שבכם יוכלו להבחין ברקע לצד ההונדה במכונית מכוסה. זו הפתעה שאני שומר עבורכם לינואר 2012 שאז ימלאו לה 30 שנים. אני רק אתן פרומו קצר לגירוי הסקרנות, זה הרכב עליו נהגתי בפעם הראשונה בחיי מיד כאשר קיבלתי את הרישיון בגיל 17 (ואני מדבר על שנת 1983). הרכב הוא יד ראשונה (של דודה שלי), עם פחות מ-40,000 ק"מ. אין צורך להעלות השערות אם הקילומטראז' אמיתי או לא כפי שראיתי בשרשור אחר, הוא אמיתי לחלוטין, הרשיונות מופקדים, ובעוד שנה וחודשיים "המלכה האם" תחשוף את עצמה. כרגע היא "יפיפיה נרדמת" שממתינה שיגיע יומה הגדול. לפני הרבה שנים נשאלתי מה כדאי לעשות עם הרכב ומיד עניתי "לשמור בקפסולת זמן", וזה אכן מה שקרה. המלכה מונעת בקביעות, יוצאת לסיבוב תקופתי קצר ברחוב, מצוחצחת ומוברקת וחוזרת למנוחתה עד לבוא יומה הגדול.

PA300016.jpg

PA300018.jpg

PA300019.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3692 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...