Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8149 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברישיון הרכב כתוב 165SR13 165SR13

למה פעמיים אין לי מוסג!

עכשיו מה אני יכול לשנות ומה לא?

אני יכול נגיד לשים צמיג וגאנט רחבים יותר?

או נגיד לשים גאנט יותר גדול וצמיג עם חתך יותר נמוך ככה שהגודל הכולל יהיה יותר גדול?

 

מה הן האפשרויות ב 309 בכלל?

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם
ברישיון הרכב כתוב 165SR13 165SR13

למה פעמיים אין לי מוסג!

עכשיו מה אני יכול לשנות ומה לא?

אני יכול נגיד לשים צמיג וגאנט רחבים יותר?

או נגיד לשים גאנט יותר גדול וצמיג עם חתך יותר נמוך ככה שהגודל הכולל יהיה יותר גדול?

 

מה הן האפשרויות ב 309 בכלל?

 

למה פעמיים? אחד קדמי - אחד אחורי.

 

בנוגע לשינוי מידות - חכה שג'רמי ייכנס. אני מניח שהוא מכיר את מבחר המידות ש309 יכולה להחזיק.

פורסם

ל 309 ניתן לאשר את המידה 175/65/14

המידה הזאת מגדילה את היקף הצמיג ב 4% לעומת המידה המקורית, עם סטייה בהתאם במד המהירות, והארכה בהתאם של יחס ההעברה הסופי (טוב למהירות, רע לתאוצה).

ניתן גם לאשר ג'נט 15" אבל אני לא זוכר בדיוק את המידה (חכה ש Rallye Mk1 יכנס לפורום :D ). בכל מקרה זה יהיה מוגזם בשביל 1600.

 

אני נוסע בפועל עם מידה 175/60/14 ששומרת על היקף צמיג כמעט זהה.

 

פרופיל 60 מחדד את ההיגוי בצורה מורגשת, ומפחית את תת ההיגוי כמעט בלי לפגוע בנוחות לעומת המידה המקורית.

עם פרופיל 65 ההבדל יהיה פחות מורגש.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

מתקין ת'צמיגים, הולך למכון רישוי ומבקש לבצע רישום שינוי מידות. הם יבדקו אצלם בחוברת, יראו שהמידה תקנית ויאשרו לך לאחר תשלום צנוע של אגרה.

אתה תקבל פתק אישור שישמש אותך עד שתקבל את ניירות הרישוי המתוקנות.

 

אם אתה רוצה לכסות את עצמך לגמרי, אתה יכול לבקש אישור למידה החדשה מהמחלקה הטכנית של לובינסקי.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם

עדיף קודם לבדוק המכון רישוי לפני הלבשת הצמיגים החדשים, כדי להמנע מטרטורי שווא.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
ברישיון הרכב כתוב 165SR13 165SR13

 

מה הן האפשרויות ב 309 בכלל?

 

ראשית, יש לך טעות ברישום של מידת הצמיג ברישיון הרכב.

רכבך נעול בצמיגים 165/70R13.

לכן, גם אם אתה לא מחליף גודל, יש לבקש רישום שינוי גודל.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ועד כמה אני יכול להגיע ברוחב הצמיג?

(גם חוקית וגם בנוחות?)

 

דרך אגב עכשיו בדקתי בעזרת מחשבון מקוון

ג'אנט 15 אפשר להתאים 175/50R15

אבל שוב האם זה חוקי? והאם אני יכול לעשות אותו קצת יותר רחב?

 

דרך אגב הנה האתר http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

My Dream: Shelby Mustang GT500 Eleanor

FIAT TEMPRA 1.6 92

פורסם

לי היתה 309 GT

אתה יכול לאשר רק מידה 14 כמו שגרמי רשם!

 

אני יכלתי לאשר 15 כמו שעשיתי בגלל שהיה לי מבנה שלדה כמו של 205 GTI

חוץ מזה לא תוכל לאשר יותר מהמידה שגרמי נתן!!

רק בדרך לא חוקית וזה גם ירע את הנהיגה!!

לא מומלץ!!

 

עצה שלי-תשאר במידה המקורית!

גם ככה הרכב לא כזה חזק שצריך להעלות מידה! :wink:

×
×
  • תוכן חדש...