Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה כללית - מה יכולות להיות הסיבות לקפיצת הילוכים בתיבה אוטומטית בנסיעה בסל"ד קבוע במהירות קבועה?

כלומר הרכב נוסע במהירות קבועה, 80 קמ"ש לצורך העניין וכל 1/2 דקה בערך קופץ ההילוך מגבוה יותר לנמוך ולהיפך.

נא עזרתכם.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

חוסר בשמן גיר

 

כנראה בגלל שיש לך חוסר בשמן גיר אז הלחצים של השמן לא תקינים וזה מה שקורה

 

תתניע תרכב, שים ניוטרל (N), חשוב ניוטרל ולא P

 

ותבדוק תמדיד של השמן גיר, כמובן שהרכב בכביש ישר ולא בעליה או ירידה

פורסם

חישן מצב מצערת

חיישנים שונים על הגיר

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
חוסר בשמן גיר

 

כנראה בגלל שיש לך חוסר בשמן גיר אז הלחצים של השמן לא תקינים וזה מה שקורה

 

תתניע תרכב, שים ניוטרל (N), חשוב ניוטרל ולא P

 

ותבדוק תמדיד של השמן גיר, כמובן שהרכב בכביש ישר ולא בעליה או ירידה

you right on the money

אכן היה חסר שמן, כנראה יש נזילה. האם יש נקודות המועדות לפורענות שכדאי לבדוק?

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
חוסר בשמן גיר

 

כנראה בגלל שיש לך חוסר בשמן גיר אז הלחצים של השמן לא תקינים וזה מה שקורה

 

תתניע תרכב, שים ניוטרל (N), חשוב ניוטרל ולא P

 

ותבדוק תמדיד של השמן גיר, כמובן שהרכב בכביש ישר ולא בעליה או ירידה

 

למה חשוב N ולא P אתה לא יודע על איזה סוג רכב או תיבה מדובר יש תיבה שבודקים בN ויש תיבות שבודקים בP

ולמה חוסר שמן יוריד או יעלה הילוך ?

פורסם

יש לי את אותה בעייה בדיוק, ולא חסר שמן. (אפלאוז 95).

 

דניאל העלה את הרעיון של: כבל קיק / חיישן מצב מצערת / סולנואיד אובר דרייב.

כך שסביר שכדאי להתחיל בכיוון הזה, ושוב זה גם תלוי בדגם ושנת הרכב.

המשפט הבא הוא אמת,

המשפט הקודם הוא שקר !

פורסם
למה חשוב N ולא P אתה לא יודע על איזה סוג רכב או תיבה מדובר יש תיבה שבודקים בN ויש תיבות שבודקים בP

ולמה חוסר שמן יוריד או יעלה הילוך ?

 

אצלי הייתה אותה בעייה עם הגיר והיה חסר המון שמן

 

אצלי אני בודק ב N

 

ולמה N ולא P? כי P זה מצב מוצא של הגיר ברגע שאתה מעביר אותו ל N הלחצים בגיר משתנים

 

למה יוריד ויעלה הילוך? הגיר מטבעו שאתה מגביר מהירות מעלה הילוכים אז ברגע שהלחץ יורד ההילוך בורח והגיר כמובן מעלה אותו בחזרה וחוזר חלילה

×
×
  • תוכן חדש...