Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי

מבקש את עזרתכם לבחירת רמקולים אחוריים בגודל 6.5 אינצ' (לא קומפוננט), להלן הפרטים:

רכב: מיצובישי כריזמה

רמקולים קדמיים של 2WAY רוקפורד בעלי מיד מצויין

סגנון המוסיקה: ג'אז לייט, מוסיקה שקטה להאזנה, קלאסי

דרישה מהרמקולים: איכות קול טובה, אין לי צורך בווליום גבוה – להיפך אני רוצה רמקול שייתן איכות קול טובה כבר בווליום נמוך. הרמקול צריך לספק בס עדין שכן אין לי כוונה להוסיף מגבר וסאב.

שוב אציין כי הדגש על איכות הקול.

תקציב: 600 ש"ח

פורסם

מורל טמפו קואקס 6.5". נשמעים מצויין ונכנסים בתצקיב.

אם אתה מעוניין להשקיע קצת יותר, מורל אינטגרה 6.5". 7 רמות למעלה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

העתק הדבק:

 

morelhifi.com/products/mob_pointspeakers_integra_xo.html

 

למה אין בזאפ? לא יודע, אבל יש בפאגאני זונדה. אלה הרמקולים המקוריים שלה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

שימו לב. אני לא צריך קומפוננט מאחורה אלא רמקולים שיספקו גם בס.

אנא ציינו גם מחירים של הדגמים המומלצים

פורסם

בארץ (ובכלל) אין יותר מדי מבחר של רמקולים קואקסיאליים טובים. מורל פולס \ טמפו קואקס הם בחירה מצויינת, אני בספק אם תמצא בארץ משהו יותר מוצלח מהם בתקציב שלך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

שוב פעם לרשום לך? מורל נותנים את התמורה הכי טובה לכסף. חברה בעלת שם עולמי ונחשבת לאחת מיצרניות הרמקולים הטובות בעולם, ועוד במיוחד עבורך שאתה מאזין למוזיקה איכותית כמו קלאסית, ג'אז וכו'.

 

הרוקפורד הנ"ל מיוצרים מחומרים זולים ונשמעים בהתאם.

רמקול שנמכר בארה"ב ב 50$ זוכה בארץ לתג מחיר של 650 ש"ח :roll:

הטמפו לעומתו נמכר בארה"ב ב 200$ ונמכר בארץ ב 600 ש"ח.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר,בגלל שאין עליהם שום אזכור מכירתי בארץ,יש לך פרטים? איפה הם נמכרים בכלל? ואיתה הם עומדים בהשוואה בכלל מול כל סט אחר שלהם,טמפו דוטק וכ'ו

ג'ובני

×
×
  • תוכן חדש...