Jump to content

shahar85

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shahar85

  1. מה לגבי רוקפורד P1653? האם טובים? האם 650 ש"ח כולל התקנה נשמע סביר?
  2. אפשר לקבל המלצות נוספות?
  3. שימו לב. אני לא צריך קומפוננט מאחורה אלא רמקולים שיספקו גם בס. אנא ציינו גם מחירים של הדגמים המומלצים
  4. הי מבקש את עזרתכם לבחירת רמקולים אחוריים בגודל 6.5 אינצ' (לא קומפוננט), להלן הפרטים: רכב: מיצובישי כריזמה רמקולים קדמיים של 2WAY רוקפורד בעלי מיד מצויין סגנון המוסיקה: ג'אז לייט, מוסיקה שקטה להאזנה, קלאסי דרישה מהרמקולים: איכות קול טובה, אין לי צורך בווליום גבוה – להיפך אני רוצה רמקול שייתן איכות קול טובה כבר בווליום נמוך. הרמקול צריך לספק בס עדין שכן אין לי כוונה להוסיף מגבר וסאב. שוב אציין כי הדגש על איכות הקול. תקציב: 600 ש"ח
  5. נשפכה לי כמות קטנה של בנזין ממיכל שדלף קצת בתא המטען. הדבר קרה לפני מספר ימים והריח באוטו עדין מבחיל. יש עצות כיצד להפתר מהריח?
×
×
  • תוכן חדש...