הי
מבקש את עזרתכם לבחירת רמקולים אחוריים בגודל 6.5 אינצ' (לא קומפוננט), להלן הפרטים:
רכב: מיצובישי כריזמה
רמקולים קדמיים של 2WAY רוקפורד בעלי מיד מצויין
סגנון המוסיקה: ג'אז לייט, מוסיקה שקטה להאזנה, קלאסי
דרישה מהרמקולים: איכות קול טובה, אין לי צורך בווליום גבוה – להיפך אני רוצה רמקול שייתן איכות קול טובה כבר בווליום נמוך. הרמקול צריך לספק בס עדין שכן אין לי כוונה להוסיף מגבר וסאב.
שוב אציין כי הדגש על איכות הקול.
תקציב: 600 ש"ח