Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6132 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה אבא רוצה לקנות אוטו חדש בקרוב ואנחנו מתחילים להסתכל על דגמים.

אנחנו מחפשים רכב משפחתי(דרגה 2 אני חושב)

עכשיו יש לנו להסתכל על כמה דגמים שדי משכו את העיין.

פורד פוקוס 1600 דגם מפואר 5 דלתות

טויוטה קורולה 1600 דגם מפואר

מאזדה 3 1600 5 קומפורט 5 דלתות

 

אז ככה מה אנחנו מחפשים באוטו?

בטיחות,תחושת נהיגה טובה,ביצועים,חוזק,נוחות,צריכת דלק.

זה פחות או יותר מה שאנחנו מחפשים.

אם יש המלצות לגבי מה לקחת או ממה להתרחק או אפילו המלצה על רכב אחר אני אשמח.

 

תודה מראש,ניר.

פורסם

מבין השלוש הפוקוס היא הבטוחה ביותר (וככל הנראה גם המאזדה). הקורולה מעט פחות בגלל ציוד בטיחותי חסר.

תחושת נהיגה - תלוי בהגדרה שלך. בגדול, 3 או פוקוס תהיינה טובות מהקורולה.

ביצועים - קורולה, 3, פוקוס, בסדר יורד.

חוזק - לא יודע, דפוק להן על הפח הכי חזק שאתה יכול ותראה מה מתקמט יותר מהר.

נוחות - פוקוס ו-3 ורק אחריהן הקורולה.

צריכת דלק - כולן תהיינה די דומות עם יתרון קל לקורולה, כנראה. ככל הנראה הפוקוס תהיה הפחות חסכונית כי היא צריכה להתאמץ יותר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם בדרגה 2 אתה מתכוון לקבוצת רישוי 2 אלה לא הדגמים המפוארים אלא הדגמים הפשוטים שמיועדים לחברות הליסינג וההשכרה.

×
×
  • תוכן חדש...