Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

< - הודעת פרישה - >


David A
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8152 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתחיל מהסוף, אני פורש הן מניהול הפורום הטכני והן כמשתמש פעיל בפורום.

 

אני מרגיש לא שייך, לא שייך בזה שבחרתי בדרך חיים מסוימת – להיות בעליה של מכונית ספורטיבית.

בתחילת הדרך היה ממש נחמד, תחושת השייכות לקבוצה עם מכנה משותף למה שנתפס אצל הציבור הרחב כשיגעון.

 

רמת הדיונים הייתה גבוהה, האווירה הייתה מצוינת וחשוב מכל הייתה אמפטיה.

עזרה לאחרים תמיכה וחשוב מכל עידוד גם כשפרויקטים מתחרבנים והאוטו התקלקל וכל זה בדיוק כשהכי לחוץ בבנק ואין רגע פנוי אחד.

 

היום הדיונים הפכו להיות שכלתנים וכלכליים גרידא , דיונים שעיקרם לנפץ חלומות ולזרוע אימה.

הכי פולטיקלי קורקט הפך להיות אחזקתה של מכונית ללא יומרות ספורטיביות , מכונית ספורטיבית ? לא בבית ספרנו.

 

את מקומם של פרוייקטים מענינים תפסו טבלאות של עלויות אחזקה וחישובים שנתיים של דלק,ביטוח ופחת.

 

את הטון המכריע של הדיונים מובילים אנשים שמעולם לא הייתה ברשותם מכונית ספורטיבית וכנראה שגם לעולם לא, אנשים שמתקשים להסתיר ולרוב גם מפגינים בחוצות את שמחתם לאיד על כל תקלה וכל משבר בבעלות של מכונית ספורטיבית מסוג זה או אחר.

 

אני לא רואה כיצד אני יכול לתרום במקום בו אני וטובים מחבריי שחלקם כבר מידר את רגליו מהפורום

מרגישים אי שייכות וחוסר אמפטיה לשיגעון שלנו, שיגעון שגורם לנו מדי יום להוציא סכומים כסף לא מבוטלים על פרויקטים שלא תמיד יצליחו, על רכישת מכוניות שהן מתכון לאסון כלכלי, על ויתורים כואבים ועמוקים לא פעם גם בפאן החברתי האישי.

 

צורם לי במיוחד לקרוא תגובות של משתמשים וותיקים בפורום אספנות רכב , תגובות זילזול וכימות הפרויקטים לכסף ולמחירונים.

היה פרויקט אחד שריגש אותי במיוחד, פרויקט שיפוץ האלפאסוד של אדם.

כמו שהוא ריגש כך הוא הוא גם היה הטריגר להודעת הפרישה, התגובות לשירשור שהופיע עוד היום לכדאיות השיפוץ, שוויה במחירון וכדומה עוררה בי שאת נפש, לא פחות.

 

אני אמשיך לבקר מדי פעם בפורום, אבל לא כמשתמש פעיל

אשמח לעזור בכל בעיה ולרבים מכם יש את מס' הטלפון השלי, בקרוב אני מבטיח תהיה לנו דרך התקשרות אחרת לקבוצה מצומצמת של אנשים, עד אז ובפורמט הקיים להתראות.

 

שלכם , דיוויד א.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין מה לאמר חוץ מ.....חבל מאוד.

 

אני יודע שבעתיד (אחרי הצבא) ארכוש מכונית עם אופי ספורטיבי ואשקיע את נשמתי בה.

 

הודעתך נגעה לי מאוד.

 

גלעד.

 

 

*אני חייב לפרוק משהו.....הפורום הזה גודל בקצב אדיר,תיקראו לי קנאי אבל אני ממש ממש לא אוהב את זה. אני זוכר את התקופה שהוא היה קטן וכולם הכירו את כולם,זה היה סבבה.*

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

כואב הלב לשמוע את האכזבה שלך. קטונתי מלהבין את הרגשתך, שכן אני אחד מאלה שמעולם לא הייתה בבעלותם מכונית ספורטיבית, אבל מה שמטריד אותי במיוחד זה מדוע נדמה לך שרק מכיוון שהפורום נוטה, ככל שהוא גדל, לפנות למכנה המשותף הנמוך ביותר, לא נשאר עדיין מקום לאנשים ונושאים שמדגישים את השיאים שבחוויה המוטורית?

 

באופן אישי, אף על פי שהגעתי לפורום מתוך רכישת הרכב הראשון שלי, ואני רק בתחילת דרכי, היה זה ללא ספק הקנאות וההתלהבות שלך ושל אחרים בפורום לתחביב המוטורי שדחפה אותי לעולם שכלל לא תיארתי לעצמי שאוכל או ארצה לקחת בו חלק. מכיוון שקראתי כנראה את כל הנושאים שנכתבו אי פעם בפורום כללי ואחזקה, אני מכיר חלק מהדברים שנידונו כאן בעבר, ואני חייב לציין שצר לי שאכן נעלמה קצת רוח ההרפתקנות לטובת דיונים מעשיים יותר ופחות. עם זאת, קשה לי להאמין שהמצב הוא סופני...

 

ברור שאינך חייב דין וחשבון לאף אחד על החלטתך, אך כולי תקווה שאנשים שהוותק שלהם בקהילה הזו קצת יותר משמעותי משלי יקחו את ההזדמנות הזו לפתוח את חוסר שביעות הרצון הזו לדיון, ואולי למצוא פשרה כלשהי.

אל תשאל מה אתה יכול לעשות בשביל תרבות מוטורית, שאל מה תרבות מוטורית יכולה לעשות בשבילך.

המלצת השבוע: יפני זה money.

פורסם

נרשמתי לפורום הזה בשביל ללמוד, בעיקר בשביל ללמוד, ולמדתי ואני עוד לומד כל יום, וחבל שמהיום יהיה פחות מישהו ללמוד ממנו.... :cry:

אם אתה תעזוב, ועוד "כמוך" יעזבו, אם "אתם" תעזבו, ואל תנסו להבין מי זה אתם, כי אני בקושי מבין את עצמי, אבל בוא נחזור לעיקר, אם כולכם תעזבו, הפורום ישתנה, וכמו שאמרת "רמת הדיונים הייתה גבוהה, האווירה הייתה מצוינת וחשוב מכל הייתה אמפטיה."

אז אתה פשוט זה יעלם לגמרי, אבל לגמרי הדיונים יהיו משעממים וחסרי תוכן ובאמת חבל שככה זה יהיה... :(

אם הייתי יכול הייתי מבטל את החוק שקובע שאסור

פורסם

כמי שנמצא בפורום מתחילתו ועוד לפני בימי וואי נט לפעמים בצורה יותר פעילה ולפעמים רק בקריאה אני רואה את השינוי שאתה מדבר עליו והוא בהחלט כואב הפורום עדיין מעניין עדיין כיף להיות חלק ממנו אבל הפורום הוא כבר לא מה שהיה פעם . בנוסף אם ההחלטה היא אכן סופית "נאבד" את אחד האנשים שיותר נהנתי לקרוא את ההודעות שלהם ולא פחות חשוב שתרמו מאוד לפורום מבחינת ידע אני מקווה שתשנה את דעתך ואולי שהפורום יחזור להיות איך שהוא היה פעם וככה תחזור בלב שלם

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

פורסם

דוד קודם כל אני חייב להגיד שאני ממש מתבאס מזה שאתה עוזב אין הרבה כמוך כאן בפורום.

 

 

חוץ ממך ומתומר ומעוד כמה חברה פה אין מה לעשות כאן בפורום.

 

 

אז אני רוצה להגיד לך תודה רבה על כל התקופה הזאת אתה בחור לעניין וממש אהבתי את התגובות שלך וכל מה שקשור לספורט המופלא הזה אני מאמין שעוד ניפגש שוב.

 

 

 

אני מסכים איתך בכל מה שקשור כאן ברור לי שבהתחלה הפורום הזה היה שונה והיום הוא משהו אחר. ברור שהפורום הזה עבר תקופות מעניינות יותר וגם פחות אבל כנראה אין מה לעשות ככל שהוא יותר גדול ככה הוא נהיה מסחרי יותר.

 

 

בכל זאת לדעתי הפורום איבד את אחד האנשים המקצוענים פה חבל מאד.

 

 

 

we need you dave :)

פורסם

באמת אני מצטער לשמוע שאתה פורש דיויד וממש כואב לקרוא את מה שאתה אומר אך יותר מזה גם לדעת שזה נכון אך לדעתי בגלל שאתה פורש אתה בעצם סתם בורח ונכנע למצב כיום.

תמיד תזכור שהשינוי מתחיל מאיתנו :(

פורסם

תשמע, מכוניות זה לא רק שיפורים ופרוייקטים מה לעשות זה גם אחזקה וטיפולים והמון כסף, אז נכון הנושא הזה הועלה פעמים רבות, אולי יותר מדי, אבל, לא לשווא.

 

אי אפשר לצפות מכולם שיגידו "פרוייקטים זה הכי אחי..." , אבל מצד שני לא צריך לדבר רק על כלכלה ודלק...

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

הדיון הזה מאד טעון רגשית, ואני לא נוטה להתערב בכאלה אבל בכל זאת.

 

דבר ראשון, נורא חבל לאבד אחד כמוך מהפורום.

אני לא מכיר אותך, אבל עצוב לי בכל זאת.

 

כי סה"כ אם יש כאלה שאמרו כך או כך, לא אומר שאלה שתמיד

חלקו את אותה אהבה כבר איבדו אותה.

 

בכל זאת יש לזכור שהחזקת רכב היא דבר יקר מאד,

והאוכלוסיה פה מאד צעירה, אך מתבגרת, מה שאומר שעדיין

אין הרבה כסף, וגם עכשיו מתחילים לחשוב על העתיד.

 

כלומר זה חלק מהחיים.

חוסר פירגון וזלזול כלפי מי שמשקיע זה דבר מגעיל ביותר,

בזה אני מסכים. אם בגלל מיעוט כזה אתה פורש, חבל.

 

דעתי היא שעדיף להשאר בפנים, ולעודד ולעזור לאלה שחולקים את האהבה עד הסוף,

מאשר להוציא את עצמך מהכלל.

 

זהו.

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם

אין הרבה מה להוסיף על הדברים שקודמי רשמו פה.

 

מה שכאן יש דברים שאיתם אני מסכים ויש דברים שאיתם אני לא מסכים :!:

 

דבר אחד אני יכול להגיד- שאכן הרמה בפורום לצערי הרב הולכת ומתדרדרת..

 

יותר מדי "ילדים" שאין להם מושג במוטוריקה,אין להם רישיון בכלל,

הדבר היחיד שמעניין אותם זה מספר ההודעות והדרגות שמקבלים,

מציפים את הפורום בהודעות מפגרות וחסרות תקנה, פורום ה-אוף טופיק כבר מזמן הפך לבדיחה,

הודעות כמו:

-"אחי יש לי כזה באוטו וזה פצצה"

-"איך אני משפר את הספק המנוע בבלאנו שלי?"

-"למה האוטו שלי לא מגיע ל-200 קמ"ש למרות שהוא מאוד חזק (אונו 1250 סמ"ק) וכו'..

 

גם לי נמאס לראות את הדברים האלה- אני פשוט מתעלם...אין דרך אחרת...

 

יש מה לשפר בפורום- אני עדיין מאמין שהמנהלים ידעו מה לעשות בסוף-ואני חושב שצריך לשמור על הפורום הזה- הוא באמת מועיל ושופע ידע!!!

 

מבין את הויתקים שכאן-אני איתכם..

 

אמיר.

פורסם

מסכים איתך במאה אחוז!!!

כל מילה בסלע...

העיקרון הוא פשוט להוריד פרופיל...

לא לקחת קשה כל שטות שכותבים כאן...

בחיים צריך לדעת לסנן בין עיקר לתפל...

בהצלחה...

:wink:

פורסם
אין הרבה מה להוסיף על הדברים שקודמי רשמו פה.

 

מה שכאן יש דברים שאיתם אני מסכים ויש דברים שאיתם אני לא מסכים :!:

 

דבר אחד אני יכול להגיד- שאכן הרמה בפורום לצערי הרב הולכת ומתדרדרת..

 

יותר מדי "ילדים" שאין להם מושג במוטוריקה,אין להם רישיון בכלל,

הדבר היחיד שמעניין אותם זה מספר ההודעות והדרגות שמקבלים,

מציפים את הפורום בהודעות מפגרות וחסרות תקנה, פורום ה-אוף טופיק כבר מזמן הפך לבדיחה,

הודעות כמו:

-"אחי יש לי כזה באוטו וזה פצצה"

-"איך אני משפר את הספק המנוע בבלאנו שלי?"

-"למה האוטו שלי לא מגיע ל-200 קמ"ש למרות שהוא מאוד חזק (אונו 1250 סמ"ק) וכו'..

 

גם לי נמאס לראות את הדברים האלה- אני פשוט מתעלם...אין דרך אחרת...

 

יש מה לשפר בפורום- אני עדיין מאמין שהמנהלים ידעו מה לעשות בסוף-ואני חושב שצריך לשמור על הפורום הזה- הוא באמת מועיל ושופע ידע!!!

 

מבין את הויתקים שכאן-אני איתכם..

 

אמיר.

 

bmw אני ממש לא מסכים איתך...

אני ממש לא חושב שהרמה בפורום הזה ירדה .

תופעות מהסוג שאתה מציין הן גם צורה של תרבות מוטורית לא מפותחת אשר מוצאים בדרך כלל בקרב ילדים מתבגרים חסרי רישיון או סתם אנשים חדשים בתחום שמתלהבים התלהבות ראשונית או שרק מנסים להתעניין ואני ממש לא רואה בתופעות מסוג זה ירידת רמה אלא להפך! אני רואה בזה שיש אנשים שכן מתעניינים וכן רוצים להתערות בקהילה ולדעת יותר אך פשוט לא מכירים את הנורמות פה אז אולי במקום לדחות אותם כל הזמן ע"י ירידות\מחיקת הודעותיהם\התעלמות מהם

צריך להתחיל לקבל אותם וללמד אותם בכדי שנוכל להרחיב את הקהילה המאד מצומצמת של חובבי הספורט המוטורי בארץ ואולי גם לגרום סוף סוף לשינוי אמיתי ומבורך במצב שאנו נמצאים בו היום.

 

ותחשבו על זה.

פורסם

חבל שבמקום לפתור את הבעיה

בורחים ממנה :!:

 

:|:roll:

 

בכל אופן, אני לא מכיר אותך אישית דוד

אבל מקריאותי פה ושם בפורום

יצא לי גם לקרוא הודעות שלך

אתה אחד מהתורמים הגדולים של הפורום

חבל.. (נאמר לעיל..)

 

להתראות :wave:

מקווה שתשנה דעתך, ותחזור מהר...

נקבל אותך בידיים פתוחות :ok:


×
×
  • תוכן חדש...