Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6142 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

ברשותי רנו סניק 2002 מנוע 2000

לאחרונה שמתי לב כאשר שאני עומד עם הרכב מונע - כמה דקות... הרכב מתחיל להתחמם

המחוג נמצא על 3/4 (כמובן כיביתי את המנוע ישר כשמתי לב), בדקתי והמאוורר לא עבד....

בנסיעה הכל בסדר וגם כאשר אני עם מזגן... הכל פיקס.

עשיתי בדיקה... אך שאני מדליק את המזגן - המאוור מסתובב ולאחר כדקה

הוא נכנס למהירות גבוהה (תקין).

 

יש לציין שלא תמיד המאוורר לא פועל (בדקתי השבוע לסירוגין והיה כמה פעמים שהוא עבד)

 

זה משהו חשמלי (טרמוסטט או מינוס לא תקין) או ניקוי רדיאטור??

 

נ.ב.

לפני כשבוע עשיתי שיפוץ גיר... יש קשר?

 

תודה.

פורסם
לפי התיאור שלך .מהירות נמוכה למאורר לא פועלת.

 

מהירות נמוכה? מה זה אומר? מה צריך לעשות?

כשאני מדליק את המזגן אז אני רואה שהוא מתחיל להסתובב

וכעבור דקה הוא נכנכס למהירות גבוהה - יש קשר?

פורסם

הבנתי שברכב רנו אין יוניט חום יש חיישן שמחובר למחשב מנוע והוא נותן

את הפקודה למאוורר.

 

אך אפשר לבודד את הבעיה?

פורסם
אפשר לבודד את הבעיה עם סורק תקלות.

 

אפילו שלא נדלקה לי נורה בלוח שעונים?

 

חשמלאי רכב "פשוט" יכול להעלות על הבעיה ללא מחשב?

 

תודה

×
×
  • תוכן חדש...