Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חובב רכב ישראלי-זה פשוט כואב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בלונדון גם טלויזיה מצוינת ואנשים יותר אדיבים...

הדיון הזה על הדשא הירוק יותר מבחינה מוטורית עלה כאן כבר המון פעמים בעבר.

אכן יש אמת בדברים של פותח השרשור אבל יש גם התנשאות וזלזול. יש המון חסרוות ויתרונות בארץ הזאת וכולנו מודעים לזה.אבל יש גם דרך לומר את הדברים .

...Our necessities are few but our wants are endless

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

להגיד לך את האמת? עצוב לי עליך, חובב רכב שאפילו לא נהנה שהוא רואה רכב טוב, אני למשל, אני זוכר שלפני כ-3 שנים, התלהבתי כשראיתי פורשה עוברת או איזה Z4 או XKR, אני רואה את חברים שלי היום גם כן, מצלמים כל מוסטנג שהם רואים... אני לפני שנתיים הייתי באיטליה, בטיול שמטרתו לראות כמה מכוניות, ותחילת הטיול (אני רואה את זה בתמונות) הצטלמתי ליד Z4 ואלפא GT או קאיימן, ביום האחרון עברתי ליד F430 ספיידר ואפילו לא הוצאתי את המצלמה, היום אני אפילו לא מתאמץ לסובב את הראש אם עוברת איזו פורשה, אם יש בארץ אוטו שנאי באמת יסתובב בשבילו זה הפורד GT והF430, ואני לא ממש מרוצה מזה, דיי מבאס אותי, אז אתה בכלל, אני ממש מרחם עליך, כי עכשיו אם אתה רואה איזו פרארי או למבורגיני, וזה לא מעניין אותך כי אתה רואה אחת כל יום, אז איזה אוטו מדליק בך איזה שהוא ניצוץ?

פורסם

אני חושב שכל אותם האנשים שעקצו את פותח השרשור עשו זאת בצד, אמנם זה מגיע ממקום של תסכול קשה שגם אני חווה אותו ביום יום וגם אתם אבל זה הגיע לכך רק מאותו פותח השרשור ההזוי לחלוטין הזה עם ההודעה המתנשאת שאני בספק אם היית מדבר את אותם הדברים בצורה כזאת מולי או מול כל אדם אחר בפרצוף, זאת פשוט חוצפה, ואם אתה באמת מוציא משפטים כאלו מהפה אני לא מתפלא מדוע אתה "מבלה" רק 3 חודשים בשנה בארץ.

 

לענייננו אני כן חושב שיש כאן הרבה עניין של הדשא של השכן ירוק יותר, ובמקרה הזה זה באמת נכון מאוד.

עם כל העניין של הארוחות בוקר המגעילות, אוכלוסייה גרועה בחלק נרחב מאנגלייה בימינו, ובעיות כאלו ואחרות של המדינה בסופו של דבר אנחנו פורום רכב, ובנושא הזה האנגלים מקדימים אותנו, ולמען האמת את רוב אירופה וארה"ב אפילו במרחק נאה מאוד.

יצא לי כבר להגיע לאנגליה ולעשות 360ים עם הראש אחרי איזה למבו צהובה או פורש מדהימה.

וגם אותי זה מתסכל כל פעם לחשוב שבכסף שיש לי את הפרה בחנייה יכולתי להניע כל בוקר פורש, וגם אותי מתסכל שכל פעם שאני עובר על באמפר נשבר לי עוד רסיס בעמוד השדרה, וגם אותי זה מתסכל שאין לי לאן באמת לנסוע בסופ"ש עם הרכב כי בכל פינה עובר שוטר, וגם אותי מתסכל לשלם סכומים אסטרונומיים על דלק, ביטוח ואחזקה בלתי פרופורציונאלית.

 

בסופו של יום, גם אני וגם כולנו כאן יושבי הפורום יושבים ומקללים את הממשלה שלנו, את חצי מדינת האוכלי חינם שאנחנו ממנים בכל מס מטומטם שרק ממציאים לנו וגם אנחנו סובלים, בשקט.

פתרון לעניין ממזמן הפסקתי לחפש, המדינה הזו רק גרמה לי להבין במהלך הניסיון חיים הקצר שיש לי עד כה שהחיים הם לא פשוטים, כסף לא בא בקלות ויש דברים חשובים יותר מהאני וה5 מטר שמסביבי, שזו ראיית עולם והשקפה שאני גאה להחזיק בה כל יום מחדש, ונהנה שאני לא איזה ילד אמריקאי שלא יכול לתת שם של יבשת אחת, או איזה ילד בן 5 שהולך לצוד עם המשפחה כדי להביא אוכל לכפר.

להגיד שהמצב יכול להיות יותר טוב תמיד אפשר, תמיד אפשר להסתכל קדימה ולהגיד לו יש יותר טוב, למה לי אין.

 

ובכל זאת, אני יכול להבין בלב שלם כל ישראלי יהודי שמצא את דרכו מחוץ למדינה הזו, אפילו אם היה עליו לקבל וויתורים כאלו ואחרים בדרך.

 

אבי.

פורסם
להגיד לך את האמת? עצוב לי עליך, חובב רכב שאפילו לא נהנה שהוא רואה רכב טוב, אני למשל, אני זוכר שלפני כ-3 שנים, התלהבתי כשראיתי פורשה עוברת או איזה Z4 או XKR, אני רואה את חברים שלי היום גם כן, מצלמים כל מוסטנג שהם רואים... אני לפני שנתיים הייתי באיטליה, בטיול שמטרתו לראות כמה מכוניות, ותחילת הטיול (אני רואה את זה בתמונות) הצטלמתי ליד Z4 ואלפא GT או קאיימן, ביום האחרון עברתי ליד F430 ספיידר ואפילו לא הוצאתי את המצלמה, היום אני אפילו לא מתאמץ לסובב את הראש אם עוברת איזו פורשה, אם יש בארץ אוטו שנאי באמת יסתובב בשבילו זה הפורד GT והF430, ואני לא ממש מרוצה מזה, דיי מבאס אותי, אז אתה בכלל, אני ממש מרחם עליך, כי עכשיו אם אתה רואה איזו פרארי או למבורגיני, וזה לא מעניין אותך כי אתה רואה אחת כל יום, אז איזה אוטו מדליק בך איזה שהוא ניצוץ?

 

 

אז מה אתה מנסה לומר בעצם?!

פורסם

שזה טוב שאין לנו פה יותר מדי מכוניות על כמו שהוא מתאר (שהוא יוצא בשבת ורואה ווירון וזונדה) אולי היינו צריכים עוד כמה רכבי על, אבל זה טוב שפה זה נדיר, וככה זה כיף שעוברת לידך R8, שמה הם בטח מתייחסים לזה כמו TT, אז איפה היופי?

 

הריי מה הכיף בלקנות פרארי כשלכולם יש?:lol:

פורסם

הבחור צודק (למרות שהדרך שלו להציג את הדברים קצת עקומה).

אנחנו חיים במדבר מוטורי, יודעים מה, זה אפילו לא מדבר, זה כוכב לכת אחר ללא חמצן ,ללא מים וללא כוח משיכה.

האפשרויות שעומדות בפנינו הם כלכך מעטות וכלכך יקרות. להשוות אותנו לאנגליה זה בערך כמו להשוות את הליגה שלנו לפרמייר ליג או בקיצור, לא אותו ליגה.

עם כל הכבוד לכל הפטריוטים בת'רד הזה, יש לנו חרא של מדינה בכל מה שקשור בתחום המוטורי (וגם במס' תחומים אחרים), אנחנו נמצאים שנות אור מאחורי מדינות מקבילות (ולא הלכתי רחוק עד אנגליה) אלינו כמו יוון קפריסין וירדן וכל זה כתוצאה ממדיניות ממשלתית נטו ומה שהכי גרוע זה שאתם קונים את הזבל הזה שמוכרים לכם על כמה המדינה נמצאת במאבק קיומי וכמה חשוב להשקיע בבטחון ובגלל זה צריך אפשר לקחת לכם 80% מס.

אולי, אם במקום לנסות להוכיח לכל העולם כמה אנחנו בכל זאת עם סגולה, היינו מנסים לשנות משהו מהאטימות הממשלתית בכל מה שנוגע לתחום, היה משתנה כאן משהו, משום מה לא נראה לי שזה יקרה.

פורסם
הריי מה הכיף בלקנות פרארי כשלכולם יש?:lol:

מאוד כיף. מצידי שלכולם תהיה פרארי(אבל זה רק חלום שבסופו של דבר אולי גם יתגשם יום אחד) :lol:

פורסם
מאוד כיף. מצידי שלכולם תהיה פרארי(אבל זה רק חלום שבסופו של דבר אולי גם יתגשם יום אחד) :lol:

אם זה יקרה פרארי תעלה 5000 שקל בערך, ואז איזה ערס יקנה אחת, ויסע על 300 ולא נעים

פורסם

ישראלי טס לשבדיה פתאום רואה כולן בלונדיניות,הוא מתלהב.

 

זה מה שטוב פה.

אין מכוניות טובות.

אין בלונדיניות.

מיסים גבוהים.

משכורות נמוכות...

 

 

ממש גן עדן

אייל

פורסם
אם זה יקרה פרארי תעלה 5000 שקל בערך, ואז איזה ערס יקנה אחת, ויסע על 300 ולא נעים

אז זהו שזה בחיים לא יקרה.

 

כמה שקשה בסופו של דבר כולנו חיים במדינה "קשוחה".

יש כאלו שלוקחים את החיים ברוח טובה ותמיד יהיה להם טוב ,לא חשוב באיזה מצב הם נמצאים.ויש כאלו גם כשטוב להם, הם לא יסתפקו במה שיש להם תמיד ירצו עוד ועוד.

פורסם
ויש כאלו גם כשטוב להם, הם לא יסתפקו במה שיש להם תמיד ירצו עוד ועוד.

אי אפשר להגדיר את המצב בישראל כמצב טוב.

Honda Civic '09 5d 1.8i-VTEC

פורסם
אז זהו שזה בחיים לא יקרה.

 

כמה שקשה בסופו של דבר כולנו חיים במדינה "קשוחה".

יש כאלו שלוקחים את החיים ברוח טובה ותמיד יהיה להם טוב ,לא חשוב באיזה מצב הם נמצאים.ויש כאלו גם כשטוב להם, הם לא יסתפקו במה שיש להם תמיד ירצו עוד ועוד.

כמו בחתימה של מישהו פה שכתוב שזה שיש לו 911 רוצה פרארי

 

אני לא מבין מה אתם רוצים, ואני בטח לא מבין את כל אלה שרוצים לעזוב את הארץ רק בגלל המכוניות, אני לא מבין למה לא פשוט לטוס לאנגליה לאיזה שבוע תראו הרבה מכוניות תחזרו לארץ, תאמינו לי שזה גם יהיה יותר מעניין, גם תוכלו כל פעם לטוס למקום אחר לראות בו מכוניות, וגם, זה יהיה יותר מיוחד ויפה... אל תשכחו שזו המדינה שלכם, ואל תשכחו שהיא חייה כולה 60 שנה, אתם משווים אותה למדינות שקימות מאות שנים, ותאמינו לי שהמדינה הזאת עשתה ב60 שנה, מה שאף מדינה לא עשתה, אתם ראיתם איזה יפים הכבישים החדשים שלנו?

פורסם
מה שאף מדינה לא עשתה? יש מדינות שעשו הרבה יותר מזה.

שמעת על דרום קוריאה? שמעת על מלזיה?

דרום קוריאה? האזרחים שם עניים ומסכנים, החיים שלהם הרבה פחות טובים מהחיים שלך, אז בבקשה אל תסתכל על הדשא שלהם כי הוא ממש לא יותר ירוק משלך, היחידים העשירים הם בצפון ושמה יש דיקטטורה שבכלל אל בא לך להתקרב לשם


×
×
  • תוכן חדש...