Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חובב רכב ישראלי-זה פשוט כואב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפותח השרשור,

 

יכול להיות שבאמת לא התכוונת שזה יצא לך "מתנשא" אבל באמת חלק מצורת ההתבטאות שלך גרמה לזה להראות כאילו אתה מתנשא מעל אחרים,זו הסיבה שהחלק מהמשתמשים קצת ניגחו אותך.

 

בשורה התחתונה אתה צודק,

 

לא כיף או קל להיות חובב מוטוריקה בארץ שבה כל מה שיותר חזק ממאזדה 3 גורם לאנשים להרים גבה ואת מה שלא עושים האנשים שנגד מוטוריקה ומירוצים עושים המיסים והיבואנים החמדנים שגורמים לכך שכל רכב מעט מעניין יהיה רחוק מתקציבם של 70% מהאוכלוסיה.

 

הארץ לא קלה מבחינה מוטורית.

 

לעניין תגובתו של Z4 3.0,

 

מסכים ולא מסכים עם מה שאתה כותב.

 

אני גם בעד שכל אחד ירכש השכלה גבוהה ויתקדם ויתפתח ויגיע למה שהוא מגיע בכוחות עצמו,לא רק בפן של לקנות רכב,אלא בכלל כמוטו לחיים.

 

אבל......וזה אבל גדול:

 

אחוז האנשים שזה קורה להם היום,שמצליחים בזכות הונם העצמי לרכוש השכלה ואז להתקדם ולרכוש דירה ולרכוש את הרכב עליהם חלמו,האחוז הזה כמעט אפסי.

בעבר,ואני מדבר על התקופה לפני שתואר ראשון היה תנאי קבלה למשרת מנקה רחובות ותואר שני תנאי קבלה למשרת ראש חוליית איסוף חול בחוף פרישמן,באותם זמנים בעבר היה יותר קל להתעשר (יחסית,כן?).

באותם זמנים הכל היה הרבה פחות מפותח והיה יותר קל "להמציא" משהו שלא היה קיים לפני כן (לאו דווקא המצאה כמו מנורה או משהו כזה,אפילו שירות חדש),והיה פוטנציאל התעשרות יותר גדול.

היום יש תחרות כל כך עצומה בשוק העבודה,תנאי הקבלה והדרישות משרה כל כך גבוהים,והשכר לא בהכרח גבוה בהתאמה.

 

אתה יודע מי אלה רוב האנשים שמצליחים היום בגיל צעיר?

 

אלה שנשענים על ההון של ההורים.

 

אל תטעה ידידי,כסף מביא כסף,לא סתם מישהו מאוד מאוד חכם אמר שהמליון הכי קשה זה המליון הראשון,כי אחרי שיש לך את ההון הראשוני,נפתחים לך הרבה אפיקים חדשים והפשרויות חדשות להגדיל את ההון הקיים.

 

בלי הון עצמי ראשוני,לא בטוח שהשכלה גבוהה תביא אותך למקום שבוא תתבסס ותיהיה אמיד מבחינה כלכלית.

 

עצוב אבל די אמיתי.

 

ולמרות כל האמור לעיל,

 

תמיד צריך לכוון למעלה ולשאוף להרבה יותר ממה שאתה מגדיר את היכולות שלך.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ל-Eran82:

 

קצת סטינו מהנושא, אך אני חייב להגיב. היום הרבה, אבל הרבה הרבה יותר קל להתעשר מאשר בעבר. המשק עבר ממבנה סוציאליסטי לקפטילסטי וממשק סגור לגלובאלי (פעם אפילו היה איסור להחזיק דולרים בחשבון פרטי...). היום אתה יכול להפעיל מביתך עסק שיפנה לשוק של מיליארדי אנשים בעוד בעבר הית כבול למשק של מיליונים בודדים בלבד, שלא לדבר על ההתפתחות התקשורתית המדהימה והשינויים התרבותיים ועוד ועוד. בקיצור, ממש אין מה להשוות למדבר שהיה כאן בעבר. תעיד על כך כמות המתעשרים החיים כיום בארץ, אשר עולה בקצב מסחרר ויש לכך עדויות רבות בשטח (מגדלי יוקרה שצומחים כמו פטריות, מכירות רכבי שטח ופאר, כניסת מותגים ועוד).

 

לגבי העדר התרבות המוטורית - כל עוד רכישת רכב בסיסי כרוכה בשבירת תוכניות חיסכון לא תתפתח כאן תרבות מוטורית. העובדה ש-70% מהאנשים נוסעים במזדה 3 או קורולה נובעת מכך שרכב הוא מצרך מאוד יקר ולכן אנשים הולכים על בטוח (סחירות גבוהה, טיפולים זולים. הם שילמו מספיק ברכישה ואינם רוצים הרפתקאות מיותרות). בארה"ב, שבה רכב טוב עולה 2-3 משכורות חודשיות מאוד קל להיות חובב מוטוריקה ולרכוש רכב מעניין (ואגב ,גם שם רובם בסופו של יום רוכשים רכבים סטנדרטיים).

פורסם

מי רוב אותם דיירים של מגדלי יוקרה ?......אני אחסוך לך,אבא שלי מנהל אחזקה של שני מגדלים כאלה,רוב אוכלוסיית הבניין של אנשים מעל 45,לא חבר'ה בשנות ה-30 לחייהם.

 

נכון שיש היום פוטנציאל להתעשר,אבל זה מאוד מאוד מאוד קשה בלי הון עצמי,מה ששוב מביא לנקודה שכתבתי,רבים מהמתעשרים החדשים נשענים על ההון של הוריהם,זה בא לידי ביטוי בכמה מישורים:

 

1.רכישת השכלה גבוהה על חשבון הוריהם.

2.עבודה בעסק המשפחתי המשגשג.

3.הורים שמשקיעים כסף ברעיון עיסקי של ילדיהם.

 

יש עוד דברים אבל הבנת את הרעיון.

 

נ.ב

 

שלא יובן מזה חלילה שיש לי משהו נגד מתעשרים כאלה,נהפוכו,אני חושב שבחור צעיר צריך לנסות לנצל כל משאב שיש בידו על מנת לנסות ולהתקדם בחיים,פשוט צריך להבין שזה לא קל כמו שזה נשמע "לך תרכוש השכלה גבוהה ותתעשר".

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
ל-Eran82:

 

קצת סטינו מהנושא, אך אני חייב להגיב. היום הרבה, אבל הרבה הרבה יותר קל להתעשר מאשר בעבר. המשק עבר ממבנה סוציאליסטי לקפטילסטי וממשק סגור לגלובאלי (פעם אפילו היה איסור להחזיק דולרים בחשבון פרטי...). היום אתה יכול להפעיל מביתך עסק שיפנה לשוק של מיליארדי אנשים בעוד בעבר הית כבול למשק של מיליונים בודדים בלבד, שלא לדבר על ההתפתחות התקשורתית המדהימה והשינויים התרבותיים ועוד ועוד. בקיצור, ממש אין מה להשוות למדבר שהיה כאן בעבר. תעיד על כך כמות המתעשרים החיים כיום בארץ, אשר עולה בקצב מסחרר ויש לכך עדויות רבות בשטח (מגדלי יוקרה שצומחים כמו פטריות, מכירות רכבי שטח ופאר, כניסת מותגים ועוד).

 

לגבי העדר התרבות המוטורית - כל עוד רכישת רכב בסיסי כרוכה בשבירת תוכניות חיסכון לא תתפתח כאן תרבות מוטורית. העובדה ש-70% מהאנשים נוסעים במזדה 3 או קורולה נובעת מכך שרכב הוא מצרך מאוד יקר ולכן אנשים הולכים על בטוח (סחירות גבוהה, טיפולים זולים. הם שילמו מספיק ברכישה ואינם רוצים הרפתקאות מיותרות). בארה"ב, שבה רכב טוב עולה 2-3 משכורות חודשיות מאוד קל להיות חובב מוטוריקה ולרכוש רכב מעניין (ואגב ,גם שם רובם בסופו של יום רוכשים רכבים סטנדרטיים).

 

אתה בטוח שהיה כאן מדבר ? אני לא !

 

בשנות ה50 גרו עשירים בבתים מרווחים בשדרות רוטשילד,הוברמן,סביב הבימה.ושדרות בן ציון,את אפקה ייסדו אנשים מבוססים,את שכון בבלי בנו בשנות ה70,את רמת אביב ג' מיד לאחר מכן,נוה אביבים נבנתה על ידי עשירים ומבוססים,ועוד אין ספור פינות שכנראה אתה לא מכיר אותם ולא את חתך האוכלוסיה שלהם וזה בלי לגעת בהרצליה וכפר שמריהו

 

הממה ?

אז המכונית לא היוותה מכשיר לעשיית רושם,אז קנו ג'יפ לעבודות שדה ולא לעליית מדרכה ביהודה המכבי לבית הקפה...

אם הבנת לעומק את זה הבנת הכל !

מדינה אינה נמדדת בחוסן שלה במכוניות פאר אלא בתרבות מורשת וחוסן ואהבת הארץ דרך הרגליים.

 

מי שטוען שהיה כאן מדבר הוא נובוריש בגרוש,היו כאן תעשיות נפלאות שפשוט גורשו מכאן(ולא כעת נדון על הסיבות).

לכן ידידי לך למד קצת הסטוריה ותנסה לחקור את המדבר הקדום...שאתה טוען שהיה כאן.

פורסם
לי אישית עדיף מדבר מוטורי רק לא מדבר ערכי...

ישראל היא מקום מרתק,בעבר בהווה ולדעתי גם בעתיד

המדבריות איתם נותרנו שופעים ערכים גדולים פי כמה מפחיות שאין להם מה לספר לאיש,דוממות וטיפשות.

 

לא יודע אם שמת לב, זה פורום מכוניות. כאן מדברים על פחיות. מניפסטים פוליטים וחברתיים (בגרוש או בשקל), במקום אחר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

זו בדיוק הבעיה במדינת ישראל שהרוב מתייחסים לרכב כעל פחית שלוקחת אותם ממקום א למקום ב, בלי שום קשר למחירים ומשכורות בארץ או בחו"ל.

 

אז כנראה שבישביל הרוב בישראל אין הבדל בין KIA לBMW , הרי שניהן פחיות ולוקחות אותך ממקום למקום.

מכאן גם היחס לרכב כאל משהו שצריך לשרת אותנו וזהו.

למה באמת צריך לשתוף או לטפל ברכב הוא הרי רק צריך לקחת אותנו מנק' א לנק' ב?

אז כאשר שואלים אותי למה אני מתעצבן אם מישהו שרט לי את הרכב או למה אני שותף אותו ידני כל שבוע (הרי זו רק פחית), אני שואל בחזרה למה אתם מנקים את הדירה שלכם או למה אתם משפצים את הדירה שלכם והאם תתעצבנו אם אני אכבה סיגריה על הקיר או רצפה בביתכם, הרי זו רק אבן ובטון?

 

קשה לי להבין למה עם ישראל מתקשה להבין שרכב הוא רכוש (כמו דירה) ויש לשמור עליו כמה שיותר ככך שהוא ישרת אותכם כמה שיותר ורכבים שמסביב הם רכוש של אנשים אחרים ויש לכבדו גם אם הרכב נראה כמו אחרי מלחמה גרעינית.

כל עוד שבארץ יתייחסו לרכבים כאל פחיות , לא תהיה שום תרבות מוטורית בארץ.

אני לא היתי קונה רכב יוקרה בארץ גם אם היה לי כסף לקנות כזה, רק בגלל שאני יודע איך הוא יראה אחרי שנה בכבישי ארצנו וזה יכאב לי מאוד.

לדוגמה יש לי כרגע רכב חדש בן יומיים על הכביש שכבר יש עליו כמה סימנים של הדלתות של שכנים הנחמדים. :evil:

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם

אני חושב שהגזמת קצת, בסופו של דבר כולם שוטפים את המכוניות שלהם ומטפילם בהם ומתחזקים אותם, אולי זה לא בא ממקום של אהבה לרכב, ולכן הם לא עושים לו פוליש כל שבוע, אבל הם כן דואגים לו, כי הם כן יודעים שהם שוהים ברכב ודואגים שיהיה כמה שיותר נעים ברכב, בדיוק כמו שהם שוטפים את הבית, כי הריי זה לא שהם שוטפים את הבית כי הם ממש אוהבים אותו, זה פשוט כדי שתהיה להם אווירה טובה יותר, ואני לא חושב שיש מישהו שלא יתעצבן אם ישרטו לו את האוטו, רק אם זה באמת גרוטאה ב1500 שקל שגם ככה עקומה ושרוטה

פורסם

לא הגזמתי, הכוונה שלי היתה שונה . הכוונה שלי היתה שדרך הדאגה של ישראלי הממוצע לרכב היא מעוותת.

אז הוא טוען שהוא שומר על הרכב, אבל אם זה הוא מחנה לפי רעש, פותח את הדלתות עד שהדלת נבלמת ע"י הרכב שעומד ליד, שם את הרגליים על הדשבורד, מנגב את הידיים על ריפודי הרכב ,שותף את האוטו אם סבון לניקוי רצפות,צובע לבד את הטמבון שלו(אחרי כל החניות לפי רעש) אם מברשת וצבע שמן ביתי, שם מיי ברז ברדיאטור, קונה את השמן מנוע הזול ביותר, צמיגים זולים ביותר,חלקים זולים ביותר, מתקן במוסכים לא איכותיים וכמה שיותר זולים וכו וכו.

כל זה מצביע רק על דבר אחד, שלבן אדם כזה הכי חשוב להגיע מנק' א לנק' ב ולא יותר מזה.

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם

צודק ב100%.

 

אין בחברה הישראלית יותר מקומץ משוגעים לדבר, ורוב האנשים פשוט עולים לרכב, מתניעים, מגיעים ליעד ויורדים.

הם לא משקיעים בו אפילו בצורה מינימלית, וככה התחזוקה של המכוניות נראית.

 

ראיתי מישהו שאמרו לו שהוא צריך להחליף משאבת בלמים באופן דחוף וזה יעלה לו 2000 ש"ח.

במקום לספוג את הנזק הוא אמר שהוא יחזור עוד שבוע, כי יהיה לו כסף רק בחודש הבא.

 

הוא עלה על האוטו ונסע, ואפילו פרפר כשהוא יצא מהמוסך.

 

כל אדם שחושב קצת היה מזמין מונית ומשאיר אותו לתיקון, גם אם הוא ישלם עוד שבוע.

לא נותנים את החשיבות לרכבים וזה באמת כואב, במיוחד כשרוצים לקנות רכב משומש.

עוד מחשבה מפחידה היא שעל כל אידיוט כזה יש עוד 20 שעושים אותו דבר.

 

זה אומר שיש אנשים שנוסעים בלי בלמים.

פורסם
לא יודע אם שמת לב, זה פורום מכוניות. כאן מדברים על פחיות. מניפסטים פוליטים וחברתיים (בגרוש או בשקל), במקום אחר.

 

נכון אתה צודק.

פורסם

עזבו לרגע את העובדה המצערת שאין פה הערכה מינימלית לרכב הפרטי שלך, אין פה הערכה לרכב של אף אחד אחר! אתמול קיבלנו למשפחה רכב נוסף (407 שחורה) הרכב עוד לא יצא מאזור המכירה - וכבר קיבל שריטה יפה ופתיחת דלת על דלת ימין.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

מדינת עולם שלישי, למה אתם מצפים בדיוק?

אנחנו מטורפים ב-לייצר תרופות מעולות ולגדל פירות וירקות מעולים, טובים ב-לעשות ים של כסף, רק לא מספיק טובים ב-לבזבז אותו על דברים כיפיים..וכמובן שכוח הקנייה שלנו בארץ פשוט מביש (הבני דודים שלי מארה"ב פשוט לא מבינים למה על רכב חדש אנשים לוקחים אצלנו משכנתא)

 

לא נורא! לפחות יש לנו פירות/ירקות/תרופות ומוצרי חלב מעולים! ככה נוכל לקבל בגיל 50 את מה שלא הספקנו בגיל 30 [=

ועדיין הלב שלנו יהיה בריא להתרגשויות הנ"ל.

 

על תרבות/התנהגות אני אפילו לא מתחיל לדבר - לא מזמן הייתה תוכנית על צריכת רטאלין בקרב בני נוער.. מצב בומבה בארץ :lol:

צריך לחשוב על עוד תרופות.

 

מנואל.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

מה קשור ריטאלין עכשיו? ל 10%-15% מהאוכלוסיה בארץ יש הפרעות קשב וריכוז. אתה רוצה שהם לא יקחו תרופות ויסבלו?

emotion of motion

פורסם

אני אמרתי שלא יקחו תרופות? ח"ח

אולי זה לא היה מספיק ברור, לא רציתי להיות ישיר מדיי.

יש למצוא תרופה לתרבות הישראלית

כי אנחנו פשוט טובים בזה.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10


×
×
  • תוכן חדש...