Jump to content

קובלנץ

  • הודעות

    44
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי קובלנץ

  1. תודה רשמתי לעצמי את המלצתך
  2. JALAD ,זה בולשיט ברוטב...ללא קשר למטרה הצודקת של המאבק..! כל הסיסמאות שנבחרו עד היום למאבק הזה שגויות מהיסוד,לא נכונות,סתם מאיימות,להלן חלק מהם: איכות הסביבה..היקום יתרסק עם נעבור לרכבים,לא ישאר יותר חמצן באויר,תחשבו איזה אסון יבוא עלינו...בנתיים השטח משדר אחרת,למרות זינוק מטורף במחירי הביטוח השוק הדו גלגלי פורח כמו שלא פרח מעולם. עוד סיסמא ואיום מטומטמים...אנחנו מזהירים את ציבור הנהגים צרח מישהו שם למיקרופון,אנחנו מזהירים! ? מי אנחנו שנזהיר,ולמה ? או משהו בסגנון הזה ששמעתי,תחשבו...תחשבו מה יקרה אם...אז מר JALAD ! לא קרה כלום עד עכשיו,ישראל מתגלגת,מטה המאבק מאיים והשיירה עוברת. איש אינו מתרגש מאיומים ושים לב ההפך הגמור קרה מאז שהמאבק הכושל הזה נולד,למרות צרחות וצעקות למיקרופונים הציבור ממשיך לקנות קטנועים באלפים,משמע נהול המאבק הייצוג הדרך שגויים מהיסוד,זה יכול לקרות אחרי 6 שנים רק מהסיבה שגוף שלומיאלי לקח על עצמו את הטיפול,וכעת כאשר הסוף מבחינת המחירים הוא רע ומר התעוררו החלמאים והחלו לצרוח שטויות למיקרופונים. אז שיהיה ברור לכולם המטרה אינה עצירת מחירי הביטוח אלא הפחתתם אל מתחת קו ה2000 שקל ויותר וכל מה שנעשה כעת זה בולשיט אחרי שגיאה נוראה של ציבור הרוכבים (במיעוטו אגב) שבחר גוף שלומיאלי שהביא אותנו עד הלום ! כעת מאוחר,נעשה מעט מידי על פרק זמן ארוך מידי ואם רוצים לנסות לקום מהקרשים יש לדאוג בדחיפות להקמת גוף רציני מקצוען שיקח על עצמו את כל תחלואי הענף ולא רק ינצל את מאבק הביטוח על מנת למנף את קופתו שלו. עוד יש סיכוי להציל את המצב וזה רק בשינוי דרסטי בהנהגת המאבק ובהקמת גוף יותר רציני,יש הרבה עבודה מלבד הביטוח. כרגע נכשלנו,התעוררנו מאוחר מידי,השיא מאחורינו,לנו לא נותר אלא לשלם הון כל שנה,אין תועלת בצרחות שנשמעות חדשות לבקרים אל המיקרופונים בעיקר כשהצרחות הן שטותיות ולא נכונות אם לא לומר שקריות החלקן.
  3. שאלה למומחה,כיצד אתה בודק היתכנות ? אתה כותב ..."לא תיתכן ישראל נטולת דו-גלגלי" אתה חושב שזה התרחיש ?להזכירך,ההפך הגמור התרחש בעליות הקודמות והמגמה נמשכת,צריך לבדוק אולי ההערכות של הרוכבים נכשלה ? אולי נעשה מעט מידי בתחום ?
  4. ממתין לעוד הצעות
  5. הערה מצב הרוכבי האופנועים לסוגיהם בכי רע,הזנחה בטיפול בבעיה גררה אותנו את כל הרוכבים לעסק הביש לפניו אנחנו ניצבים היום ואין זה המקום להתחיל להטיח האשמות,אבל בדבר אחד אסור להיות חלוקים,מי שמממן אותנו היום על מנת לסגור את פער ההפסדים בביטוח אלו נהגי המכוניות,כעת עלינו ליצור אהדה ולקרב אותם אלינו ולא לגרום לריב ביננו ולא להטיח בהם קללות או העלבות,רצוי שכולם נבין,כיום המודעות כלפינו מאוד נמוכה וכשמונים אחוז מבעלי הרכב אולי יותר אינם מודעים כלל לזה שהם מממנים אותנו בהפסדים,אם ניצור כאן ריב אנו כורים לעצמנו בור,משום שכאשר הרוב ידעו מה שרק מיעוט יודע ,שהוא מממן את האופנועים, והשמועה תתפוס כנפיים בשל ריב או פעולות הצקה,אז מצבנו סופני,גם כך אנו באחור רב בשל פאשלה אדירה של מי שטיפל בנושא עד היום קרי ארגון העמותות של האופנועיסטים,תחשבו בהגיון אחים שלי ,אל תעצבנו את בעלי הרכבים,אנחנו זקוקים להם כשותפים למאבק ולא כאויבים.צר לי על הגישה הלא נכונה הזו ואני תילה לקראת השנה החדשה שתבינו את דבריי ולא תפעלו מהמותן,כל פגיעה בנהגי מכוניות תיהיה לנו לרועץ,כל סכסוך ישקע אותנו יותר בבוץ בו אנו מבוססים כבר למעלה משש שנים עם טיפול הכי גרוע שיכול להיות מצד מי שלקח על עצמו ליצג אותנו. בברכת רכיבה ונהיגה קלים מהנים ובטוחים לקראת השנה החדשה.
  6. המסגר 25 תל אביב יואב מזגנים הוא משפץ מדחסים אצלו במקום ומחליף אטמים מכניים על הציר אם הם נוזלים יואב מזגנים ותיק מאוד למעלה מ35 שנה ומתמחה בנוסף גם בציוד מיזוג לכלים חקלאיים. http://www.d.co.il/2651810/28280/
  7. קשה לי להאמין שאין כאן בפורום מישהו שעבר את התהליך הזה,כעת אחרי ששמענו מספר דעות מומחים חייבים להביא תשובה סופית,כי ההבדל בין מעבדה לטסט רגיל יכול להיות משמעותי מאוד מבחינה כספית ריצות ובזבוז זמן. אודה למי שיוכל לבוא ולהסביר בנוסף להסברים המלומדים שהחבר'ה כאן נתנו.
  8. בוקי אתה בטוח ?
  9. הצלחת לבלבל אותי כהוגן,אני מודה. אני אחזור שנית מודל 91 ,נולד ב15 ליולי 1991 אם מישהו יכול לאשר או לתקן את המגיבים על מנת שיהיה ברור גם לאחרים וגם לי האם תגובתו של בוקי נכונה ? אני יכול להמתין ל2012 ? לבוקי..אין כרגע טסט לרכב כבר מספר שנים,אולי נתון זה יכול לעזור לך ? ניירת מופקדת זה מספר שנים מההתחלה. מודה למשיבים
  10. כעת הכל ברור אחלה הסבר. ז"א...לא להגיע אפילו ליוני 2010 בכדי שישאר שלי טווח זמן לתיקונים אפשריים נכון ? הבנתי ? כעת,האם אני יכול לדוגמא לבקש אישור כשירות ליומיים או יותר בינואר 2010 לצורך נסיעה בין מוסכים או מכון טסטים ? והיכן לוקחים את הטופס הזה ? על פי ההגיון אם הבנתי נכון את ההסבר שלך כדאי לי לגשת לטסט במחצית יוני 2010 ,וככה לא אצטרך לגשת לטסט ב15 ליולי 2010 ,כי אם למשל אני עושה טסט בפברואר 2010 אז אני אצטרך לגשת שוב לטסט גם ביולי 2010 ,נכון ? או שאני טועה ?
  11. אני רוצה להבין הרכב מודל 91 חודש הטסט יולי,15 ליולי מהו התאריך האחרון שניתן לעשות טסט ללא מעבדה. ותודה מראש לעונים והמסבירים
  12. קרא כאן שמן "רגיל" או שמן מינרלי הינו שמן המתקבל מזיקוק וטיפול מתאים בנפט גולמי. השמן המינרלי הינו תערובת של תרכובות שונות כפי שהטבע יצר אותן שמן סינתטי הינו שמן המתקבל באופן "סינתטי" בתעשייה הפטרוכימית באמצעות הרכבה מבוקרת של חומרי גלם מתאימים. שמן סינתטי למחצה הינו שמן הנוצר מתערובת של שמן מינרלי ושמן סינתטי. היחס בין השמן המינרלי לשמן הסינתטי נקבע בהתאם לדרישות שאותן אמור השמן לבצע. שמנים אלו כמות שהם במקור נקראים שמני בסיס. שמני בסיס משמשים כנשאים למיגון לא מבוטל של תוספים לשיפור ביצועים. ההרכב הנכון של שמן הבסיס ומערכת התוספים נכונה הינו תנאי בל יעבור לשם ביצוען של מטלות שונות ומגוונות ולעמוד בדרישות האיכות השונות של המנוע שמני הבסיס הסינתטיים מצטיינים בתכונות זרימה משופרות, בנדיפות נמוכה וביציבות תרמית גבוהה יחסית לשמני בסיס מינרליים. בהתאם לסייגי הנדיפות שקבעה תעשיית הרכב לא אפשרי להכין באירופה מזה כמה שנים שמן מנוע בצמיגויות של 10W-40 או צמיגויות נמוכות יותר ( 5W או W0) מבלי להסתייע, באופן חלקי או מלא, בשמן בסיס סינתטי . שימוש בשמן סינתטי הינו הכרחי גם באותם תנאים בהם נדרשת עמידות תרמית יוצאת דופן, כגון סיכתם של מנועים בעלי הספק גבוה במיוחד ו/או מנועים ברכב הפרטי המצוידים במגדשי טורבו. SNT פלוס שאיכותו SJ\CH-4 וצמיגותו 10W-40 הינו שמן מנוע סינתטי למחצה העונה לדרישותיהם של מספר רב של יצרני רכב באירופה, ביפן ובמזרח הרחוק. שמן המנוע חייב להיות באיכות ובצמיגות כפי שהוגדרו ע"י יצרן המנוע. צמיגות השמן תצוין בהתאם לסיווג של ה EAS, אגודת מהנדסי הרכב בארה"ב, ע"י קבוצת מספרים כגון: 40. 30, 10W, 20W, 5W-30 10W-40, 15W-40, 50, צמיגות השמן הנדרשת ע"י יצרן המנוע תהיה בדרך כלל תלויה בטמפרטורת הסביבה ובכוונותיו של יצרן המנוע לנסות ולחסוך בדלק. צמיגות השמן צריכה להיות כזו שתאפשר התנעה קלה בבוקר, פעולת מנוע שקטה, מניעת בלאי וחיסכון בדלק. שמן המנוע מכיל בין השאר תוספים שתפקידם לטפל בפיח וברפש הנוצרים בתהליכים השונים של שריפת הדלק. תוספים אלו "קושרים" אליהם את חלקיקי הפיח והרפש וע"י כך מונעים את שקיעתם במנוע. שמנים מעולים שמכילים תוספים שכאלו ישחירו לפיכך תוך כדי כ 500 ק"מ מאז הוחלף השמן. דווקא שמן מנוע צלול ו"טוב מראה" חייב להדאיג את המשתמש שכן הדבר מעיד שבשמן אין תוספים וכי לשמן אין כל יכולת לשאת עמו את הפיח והרפש והללו שוקעים אט-אט בתוך המנוע באופן שעלול לגרום במרוצת הזמן לחסימת מעברי השמן ולכישלון מנוע ולפיכך גם אין צורך להוסיף שום תוסף כשמדובר בשמני איכות . איכות השמן תצוין בעיקר בהתאם לסיווג של ה IPA, מכון הנפט האמריקאי, ע"י קבוצת אותיות כגון: CF-4\SJ. CD, SH, SJ, אפשרי גם סיווג איכות לפי AECA, איגוד של יצרני רכב באירופה, ע"י קבוצת אותיות ומספרים כגון: E3. B2, A2, אפשרי גם סיווג איכות לפי מפרט כזה או אחר של יצרן המנוע. לרכב הפרטי שבו מותקן מנוע בנזין מומלצים השמנים הבאים: טורבו XL 15W-40 איכות SJ\CF-4- המלצה כללית וכלכלית לרכב חדש המיוצר באירופה ובמזרח הרחוק. אקסטרה XL 10W-30 איכות SH\CF-4- המלצה כללית וכלכלית לרכב חדש המיוצר בארה"ב סופר XL 20W-50 איכות SJ\CF-4- המלצה כללית וכלכלית לרכב בן 5 שנים ויותר. SNT פלוס 10W-40 איכות SJ\CH-4- שמן מנוע מעולה,סינתטי למחצה, לכל סוגי הרכב. SJ/CF 5W-40 1 liboM- שמן מנוע סינתטי - הטוב ביותר בעולם. עכשיו אתה זה שמחליט .. חבר .... ============================================== http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=91848
  13. כל חלק הלל 20 תא
  14. על מנת שלא להגיע לבדיקת מעבדה מוסמכת ?
  15. היי צביקלה צדקת ! סכויי ההצלחה עולים על הכשלון וכך היה,המנוע התייצב אחרי פרוק שני פלאגים והרכבתם מחדש. אבל כעת יש לי שאלה האם להוציא את המים עם החומר החוצה או להשאיר אותם במערכת ?
  16. כן צביקה מנוע של לקוח שלי שמחזיק ברכב פיז'ו 505
  17. צביקלה סדק בתושבת הסליבים להלן "הפלסטיקים" אבל סדק קטן כנראה זה יסגור ? אני מודע לזה שיש הבטחה כמעט מלאה לפרצות קטנות בין מעברי אטם ראש ושרבים נוסעים בלי סוף עם הטיפול הזה,השאלה היא עם פרצה מתחת לסליבים זה יסתום. http://www.fhshop.co.uk/viewProduct.fh?merchantno=1672&productid=777615
  18. קראתי כמדומני באחד הפורומים ברשת(פורום אופל אם איני טועה) שיש תוסף שפותר בעיות של פריצות ראש מנוע ונזילות משרוולי מנוע. האם למישהו כאן בפורום יש נסיון עם החומר הזה ? מישהו השתמש בעבר ונחל הצלחה ? שם החומר HOLTS wonderweld
  19. עוד בקשה ממרק 10 אולי תוכל לפרט היכן עומדת השיטה של סולנואידים בהרמת שסתומים,יש התקדמות בעולם ?
  20. http://www.carsforum.co.il/vb/archive/index.php/t-128846.html מרק המכובד קראתי,אבל התשובות לא מספקות אותי מבחינה מקצועית,חלקן שטחיות מאוד. למשל,כתוב שם ששרשראות מרעישות,לי יש רכב אמריקאי עם שרשרת ורבע מליון קילומטר ואין רעש בכלל. כתוב שם שבאוטביאנקי יש שטנגות,זה נכון ? אני מכיר טימינג עם גלגלי שיניים,מפלדה,אוקולון(טאונוס ואופל כמדומני),שרשרת,רצועה. עוד אני מכיר טימינג עם מערכת טלטל שמעביר תנועה לקאמשאפט,(היתה לי פרינץ 4 ). עוד אני מכיר גלגלי שיניים קוניים כמו באופנועים עתיקים. אבל הסבר מניח את הדעת ומקצועי על יתרונות וחסרונות ולמה היצרנים עוברים לשרשרת לא ראיתי שם. התוכל להקדיש מזמנך ולתת כאן בהסבר מקצועי טהור ?
  21. שאלה למה היצרן החליט לעבור לשרשרת תזמון ? אפשרי לענות לי גם תשובה מקצועית ,אני אבין כל מה שתכתוב.
  22. כבוד !לכל מי שתרם כל שקל שאני משלם למועדון הזה שווה בנתיים רק טובות יש לנו וזכויותינו מתחזקות זה מועדון שכל שקל שמשקיעים בו שווה
  23. ניתן לי הכבוד להשתתף בהשקת הוספה המשוחזרת להלן תמונה
×
×
  • תוכן חדש...