Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חובב רכב ישראלי-זה פשוט כואב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בטוח שכל מי שכאן בפורום בטוח שהדבר הדפוק ביותר בישראל זה נושא התרבות המוטורית והספורט המוטורי (וגם אני, למרות שיש לי טענות גם על מערכת החינוך, הלחימה בפשע, איכות הסביבה, טוב... הבנו...).

אבל כל מי שמדבר על מפלגת נהגים, שינוי סדרי עדיפויות לאומי וכו' וכו' צריך להבין ש 98% מהאנשים במדינה ישמעו אותנו בוכים על המצב המוטורי בארץ ויתקשו להבין מה הבעיה שלנו?

הנושא הזה הוא לא על האג'נדה הציבורית, והוא לא יהיה למשך הרבה זמן.

 

מי שרוצה לשנות משהו - צריך לעשות.

יש חברה' שמתחרים היום במירוצי ראלי למרות המצב.

יש חברה' שעושים מירוצי דראג.

יש חברה' שעושים ג'ימקאנות.

נכון. זה קשה יותר מאשר באירופה, אבל זה אפשרי למי שמוכן להוביל, להתמיד ולהשקיע.

גם כשגרתי בארץ, במשך מספר שנים תמיד יצאתי לאיזה ג'ימקאנה או נהיגה הררית טובה מדי חודש-חודשיים בשביל לשמור על השפיות (ומי שמתלונן על נוכחות משטרה - בולשיט! בהרבה מכבישי הנהיגה ההכי טובים בארץ כמעט ואין נוכחות משטרתית).

הרבה פעמים אני הייתי זה שיזם וארגן את הג'ימקאנות או את הטיולים, כי אם לא עושים, זה לא יקרה.

 

ומי שרוצה לחפש בכל זאת איפה הדשא בישראל ירוק יותר - פשוט תסתכלו לכיוון השטח.

אתם לא יודעים להעריך כמה נפלא השטח בישראל.

רובו שטח ציבורי. המקומות היחידים בהם אסור לנסוע זה בשמורות טבע ושטחי אימון צבאיים (וגם זה לא כולל סופשבוע).

ההנאה המוטורית ברכיבה/נהיגה בשטח היא עצומה, והסיכון לא גבוה בכלל. גם לא צריך כלים יקרים כדי להינות מזה.

אירופאים רבים היו מתים שיהיו להם כאלה אפשרויות רחבות להנאה ברכיבת/נהיגת שטח.

במשך שנים רבות רכבתי על אופנוע דו"ש ויצאתי לטיולים בשטח, פשוט כיף אדיר.

את זה אני לא יכול לעשות בהולנד...

 

האמת שבהולנד גם אין כבישי נהיגה טובים כמו בישראל, אבל קפיצה קטנה לגרמניה או בלגיה פותרת את הבעיה (או כמובן אחד ממבחר המסלולים באזור).

 

 

אני גר על ציר אנגליה ישראל,כך שאני אישית מקבל את התרפייה המוטורית שלי לפחות 9-8 חודשים בשנה

קוראים לה ברטה (944 s2) והיא נהנת להתפתל בכבישים כפריים ביום מעונן

 

ה 944 שלך נקבה? :shock:

לשלי אומנם אין שם, אבל הוא ללא ספק זכר. עם הרבה שערות על החזה וגם על הביצים. הוא נהנה כשאני קורע לו את התחת. לא משנה איפה או מתי.

דרך אגב, יש לך במקרה סמל קדמי ספייר או מקור שלוקח פחות מ 30 יורו לפריט? החשיפה היחידה שלי עד כה לפשע בהולנד היה שפרחחים גנבו לי את הסמל הקדמי - בזמן שהייתי בביקור בארץ.

 

היום אני אפילו לא מתאמץ לסובב את הראש אם עוברת איזו פורשה, אם יש בארץ אוטו שנאי באמת יסתובב בשבילו זה הפורד GT והF430, ואני לא ממש מרוצה מזה, דיי מבאס אותי, אז אתה בכלל, אני ממש מרחם עליך, כי עכשיו אם אתה רואה איזו פרארי או למבורגיני, וזה לא מעניין אותך כי אתה רואה אחת כל יום, אז איזה אוטו מדליק בך איזה שהוא ניצוץ?

כשאתה נמצא בשממה מוטורית כמו בארץ, מדליק אותך לראות מכוניות.

כשאתה חי במדינה עם תרבות מוטורית, מה שמדליק אותך (או לפחות אותי) זה לנהוג במכונית שלך בתנאים המתאימים - דהיינו על מסלול.

פעם לפני האחרונה שהייתי בנורבורגרינג היה יום חופש בגרמניה, והיו שם במסלול כל המכוניות ההכי מדהימות שאתה יכול לדמיין. לא הוצאתי את המצלמה אפילו פעם אחת. עניין אותי רק לנהוג שם על המסלול.

כשאני שם בחוץ על המסלול, נותן בגז ליד הפורשים, הפרארים, ה GTR-ים וכו' אני שווה בין שווים (חוץ מהעובדה הקטנה שהם נוסעים יותר מהר ממני...). שאנשים יצלמו אותי!

אני מסתכל על הקהל שעומד ליד הגדר בנורבורגרינג ומחייך לעצמי שהנה, אני זה שמצלמים אותו נוהג על המסלול!

 

במכונית שעלתה לי 2000 יורו.

 

ישראלי טס לשבדיה פתאום רואה כולן בלונדיניות,הוא מתלהב.

זה מה שטוב פה.

אין מכוניות טובות.

אין בלונדיניות.

מיסים גבוהים.

משכורות נמוכות...

ממש גן עדן

אם יש תובנה אחת שיש לי משנה וקצת בהולנד (ואני משער שגם נימנים גילה את זה באנגליה), זה שיש המון, אבל המון בלונדיניות שהן ממש מכוערות.

אם מדברים על בחורות, אז הדשא בישראל בהחלט ירוק יותר.

מזל שהממשלה לא יכולה לשלוט בגנים או למנוע נישואי תערובת בין עדות.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

.

.

מי שרוצה לשנות משהו - צריך לעשות.

.

.

.

ומי שרוצה לחפש בכל זאת איפה הדשא בישראל ירוק יותר - פשוט תסתכלו לכיוון השטח.

.

.

.

האמת שבהולנד גם אין כבישי נהיגה טובים כמו בישראל, אבל קפיצה קטנה לגרמניה או בלגיה פותרת את הבעיה (או כמובן אחד ממבחר המסלולים באזור).

.

.

אם יש תובנה אחת שיש לי משנה וקצת בהולנד (ואני משער שגם נימנים גילה את זה באנגליה), זה שיש המון, אבל המון בלונדיניות שהן ממש מכוערות.

אם מדברים על בחורות, אז הדשא בישראל בהחלט ירוק יותר.

מזל שהממשלה לא יכולה לשלוט בגנים או למנוע נישואי תערובת בין עדות.

 

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

מחזק, מחזק ועוד פעם - מחזק!

 

 

רק דבר אחד - גם לדעתי, כמו שאמרתי לך בעבר - הפורשה, נקבה :-D

51 קג"מ :shock::lol:


×
×
  • תוכן חדש...