Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חובב רכב ישראלי-זה פשוט כואב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני גר על ציר אנגליה ישראל,כך שאני אישית מקבל את התרפייה המוטורית שלי לפחות 9-8 חודשים בשנה

קוראים לה ברטה (944 s2) והיא נהנת להתפתל בכבישים כפריים ביום מעונן כמו כן נעים לי גם לשטוף את העיניים ביום שבת בערב במרכז לונדון (פרארי,למבורגיני,בנטלי ואסטון מרטין ולפעמים גם איזו זונדה או בוגטי) ,או סתם ימי ראשון של קוברה,לוטוס או סתם מרצדס עתיקה משנות ה40 , ואם אני ממש משתעמם אני פשוט משלם 100 פאונד ואני בפרארי לכמה הקפות.

כן זה עולם ש4 אלף לירות קונות לך 300 כוחות סוס והנעה אחורית ו15 אלף פאונד כבר קונים לך מכוניות ספורט במשקל כבד,(לוטוס אספריט,מזארטי 3200,אסטון מרטין די בי 7,פורשה 911 ואפילו פרארי מונדיאל)אתם יכולים רק לתאר כבר מה קורה אם מצפינים קצת יותר במחיר.

כל העובדות האלה גורמות לי לחשוב על חובבי הרכב בארץ על האספנים על כתביי העיתונות על כאלה שממש אוהבים מכוניות ואני חש מעט עצב עבור אלו שאינם בני העשירון העליון.

עצוב לי לנהוג כאן,עצוב לי להיות מוקף במאזדה 3 ושברולט אוואו עצוב לי לפתוח את יד 2 ולראות שאדם מן המיין חובב רכב צריך לשלם עבור ב.מ.וו זד 4 200 אלף שקל ועוד לגירסה אוטומטית שלא נדבר על הביטוח,עצוב לי שבחור בשנות העשרים שלו צריך לקרוע את התחת בישביל להגשים חלום פיאט קופה ב60 אלף במידה ומצאת אחת שלא גמורה לגמריי.

עצוב לי שיוגאר xj6 שנת 74 נראת כמו דינוזאור על הכביש שהמילה v12 זה משהו שקיים רק במודנה,עצוב לי שהדבר הכי ספורטיבי שאני נתקל ברחובות שלנו ביום יום זאת הונדה סיוויק משופרת.

אז רציתי לשאול שאלה,חבר'ה איך זה מרגיש? להיות עיתוניי רכב (אני דיי בטוח שיש בפורום כמה כאלה) במדינה שתרבות הרכב בה מפותחת כמו שחופיי ים ומטקות מפותחים בנורווגיה?

ואלו שנוהגים על מאזדה מהעבודה ורוצים משהו יותר "אקזוטי" מסיאט איבזה fr האם זה כואב לכם לדעת שאם הייתם גרים במדינה אחרת התחבורה היום יומית שלכם הייתה יכולה להיות הרבה יותר אקזוטית,מעניינת,מהירה או מפנקת ובעלת אופי מובהק?

אולי את הסופי שבוע שלכם הייתם מבלים על היגואר e type או איזו טי וי אר מרושעת? מבלי להיות מיליונרים או בני דודים של האחים עופר.

אשמח לקרוא מה לכם יש להגיד,האם יש עתיד מעט יותר ורוד עבור עולם הרכב בישראל?

Porsche 944 turbo

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בטח שזה עצוב שבמחיר של GTI משומשת בארץ בחו"ל אתה קונה 911 קאררה S, והאחזקה לא נוראית.

אנשים משכילים התחילו וימשיכו לעזוב את המדינה "אוכלת יושביה" הזאת.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

עצוב לי לנהוג כאן,עצוב לי להיות מוקף במאזדה 3 ושברולט אוואו עצוב לי לפתוח את יד 2 ולראות שאדם מן המיין חובב רכב צריך לשלם עבור ב.מ.וו זד 4 200 אלף שקל ועוד לגירסה אוטומטית שלא נדבר על הביטוח,עצוב לי שבחור בשנות העשרים שלו צריך לקרוע את התחת בישביל להגשים חלום פיאט קופה ב60 אלף במידה ומצאת אחת שלא גמורה לגמריי.

עצוב לי שיוגאר xj6 שנת 74 נראת כמו דינוזאור על הכביש שהמילה v12 זה משהו שקיים רק במודנה,עצוב לי שהדבר הכי ספורטיבי שאני נתקל ברחובות שלנו ביום יום זאת הונדה סיוויק משופרת.

 

את הרחמים שלך תשמור לעצמך בבקשה.

עצוב לך לנהוג כאן אל תנהג, אתה יכול לנסוע באוטובוס או לחילופין לעזוב.

 

אני אגיד לך מה עושים חובבי הרכב בישראל. הם עובדים קשה וחזק, רוכשים השכלה, בונים מדינה ובדרך מגשימים את החלום המוטורי שלהם, כאן בישראל. בזיעה ובחוכמה, בדיוק כמו המייסדים. ולא בוכים ומקטרים על כל דבר. אכלו לי שתו לי.

פורסם

הרבה זמן לא התנשאו מעליי ככה. תגיד איך זה מרגיש להיות פלצן?

ואני בטוח שהבריטים מאוד נהנים מהאינפלציה של המוסלמים והריונות של נערות (זה מעיד על החברה). שלא לדבר על מיסים על כל דבר אפשרי ועל יוקר המחייה בלונדון. בארץ לא חסרות מכוניות מעניינות ואני בתור חובב רכב מתוסכל רק מהעובדה שאין חוק של ספורט מוטורי זה הכל.

בקיצור אני מעדיף את ישראל של "ארץ נהדרת" על פני בריטניה של "little britain".

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם
אני גר על ציר אנגליה ישראל,כך שאני אישית מקבל את התרפייה המוטורית שלי לפחות 9-8 חודשים בשנה

קוראים לה ברטה (944 s2) והיא נהנת להתפתל בכבישים כפריים ביום מעונן כמו כן נעים לי גם לשטוף את העיניים ביום שבת בערב במרכז לונדון (פרארי,למבורגיני,בנטלי ואסטון מרטין ולפעמים גם איזו זונדה או בוגטי) ,או סתם ימי ראשון של קוברה,לוטוס או סתם מרצדס עתיקה משנות ה40 , ואם אני ממש משתעמם אני פשוט משלם 100 פאונד ואני בפרארי לכמה הקפות.

כן זה עולם ש4 אלף לירות קונות לך 300 כוחות סוס והנעה אחורית ו15 אלף פאונד כבר קונים לך מכוניות ספורט במשקל כבד,(לוטוס אספריט,מזארטי 3200,אסטון מרטין די בי 7,פורשה 911 ואפילו פרארי מונדיאל)אתם יכולים רק לתאר כבר מה קורה אם מצפינים קצת יותר במחיר.

כל העובדות האלה גורמות לי לחשוב על חובבי הרכב בארץ על האספנים על כתביי העיתונות על כאלה שממש אוהבים מכוניות ואני חש מעט עצב עבור אלו שאינם בני העשירון העליון.

עצוב לי לנהוג כאן,עצוב לי להיות מוקף במאזדה 3 ושברולט אוואו עצוב לי לפתוח את יד 2 ולראות שאדם מן המיין חובב רכב צריך לשלם עבור ב.מ.וו זד 4 200 אלף שקל ועוד לגירסה אוטומטית שלא נדבר על הביטוח,עצוב לי שבחור בשנות העשרים שלו צריך לקרוע את התחת בישביל להגשים חלום פיאט קופה ב60 אלף במידה ומצאת אחת שלא גמורה לגמריי.

עצוב לי שיוגאר xj6 שנת 74 נראת כמו דינוזאור על הכביש שהמילה v12 זה משהו שקיים רק במודנה,עצוב לי שהדבר הכי ספורטיבי שאני נתקל ברחובות שלנו ביום יום זאת הונדה סיוויק משופרת.

אז רציתי לשאול שאלה,חבר'ה איך זה מרגיש? להיות עיתוניי רכב (אני דיי בטוח שיש בפורום כמה כאלה) במדינה שתרבות הרכב בה מפותחת כמו שחופיי ים ומטקות מפותחים בנורווגיה?

ואלו שנוהגים על מאזדה מהעבודה ורוצים משהו יותר "אקזוטי" מסיאט איבזה fr האם זה כואב לכם לדעת שאם הייתם גרים במדינה אחרת התחבורה היום יומית שלכם הייתה יכולה להיות הרבה יותר אקזוטית,מעניינת,מהירה או מפנקת ובעלת אופי מובהק?

אולי את הסופי שבוע שלכם הייתם מבלים על היגואר e type או איזו טי וי אר מרושעת? מבלי להיות מיליונרים או בני דודים של האחים עופר.

אשמח לקרוא מה לכם יש להגיד,האם יש עתיד מעט יותר ורוד עבור עולם הרכב בישראל?

לא יודע, מרוב מכוניות פאר/ספורט/אקזוטיקה שאני גם רואה בלונדון ( לא מכיר הרבה מקומות אחרים עם מגוון כזה ), דווקא לראות שם מזדה 3 זו חוייה. שלא לדבר על כך שאפקט ה"פוזה" ( והלא זו הסיבה שמרביתנו רוצים משהו כזה, שהרי מרבית אנגליה, ודאי לונדון, פקוקות יופי ) מתעמעם קצת.

פורסם

הדבר היחיד שמפריע לי בהיותי בארץ ולא באי הבריטי הוא מחירי החלפים ללנדרובר שלי. מעבר לזה התגובה היחידה הראויה לפלצנות שלך היא שאתה בהחלט יכול להתיישב על בזנ"ט.ׁ(הנה עוד דבר שאינך יכול לעשות באי הבריטי. להתיישב על בזנ"ט.)

אל תיקח את זה אישי מידי.

אהה...כן, חמימות של בחורות בריטיות, זה גם דבר יוצא דופן. והאוכל. תהנה מה "בלאק פודינג" שלך לארוחת הבוקר...

כוסאומו- אבל הכדורגל!!! הכדורגל!!! ו"פיש אנד צ'יפס".

די, שיכנעת אותי. עוברים לאנגליה!

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אני גר על ציר אנגליה ישראל,כך שאני אישית מקבל את התרפייה המוטורית שלי לפחות 9-8 חודשים בשנה קוראים לה ברטה (944 s2) והיא נהנת להתפתל בכבישים כפריים ביום מעונן

 

תגיד... מה אתה רוצה ? :roll:

בכלל לא ברור לי תוכן ההודעה שלך. אתה גר שם רוב הזמן ואז בא לבאס אותנו שלנו אין תרבות מוטורית כזאת?

לא ברור לי מה רצית להשיג או מה מהות הדיון הזה בכלל.

ברור שיש הבדלים מהותיים ברמות מחייה ותרבות מוטורית בין מה שיש בארץ לבין מה שהולך באנגליה, אנחנו לא צריכים אותך

בשביל להבין את זה. זה לא שסיפרת פה משהו מצחיק, מעניין, מרגש, מתוחכם או אפילו שווה קריאה. כל מה שעשית פה זה התנשאות נטו.

אז מבחינתי אתה יכול לקחת את הברטה שלך ולהמשיך להתפתל איתה על כבישים כפריים בימים מעוננים.

ואם אפשר 12 חודשים בשנה זה יותר עדיף.

פורסם

אני חושב שאתם קצת הגזמתם.

 

הבחור לא אמר שהוא מתנשא מעל חובבי רכב בישראל , אלא בסך הכל הביע את חוויותיו המוטוריות מאנגליה.

 

הבעיה היא , שאי אפשר לעשות הרבה :

המיסים ישארו אותם מיסים , לא יהיה יבוא אישי , הקהל יעדיף ליסינגומטיות - אם נמשיך לשרוף את העצבים שלנו בפורום , ולא לעשות עם זה כלום.

It's never what it seems

You're watching the return of the machines

פורסם

צר גם לנו.

 

שמה יש מגוון רכב מאוד של רכבים וכמויות גדולות מכל סוג , ככה שאם מישהו רוצה לחפש לעצמו קוראדו VR6 הוא לא יצטרך לחכות חודשים.

 
 

 

 
 
פורסם

גם בארץ חלק מנהגים נוהגים הפוך. לעיתים קרובות מאוד בחניונים של מתחמי קניות אני רואה שאנשים נוסעים נגד כיוון התנועה בכבישים חד סטריים, למרות תמרור אין כניסה ולמרות תמרור של כביש חד סטרי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לא נראה לי שיש צורך להציק לפותח השירשור.. הרי הבחור ישראלי שגר באנגליה

ובתור חובב מכוניות לא נעים לו מתרבות הליסינגומטיות שקיימת בישראל שאליה מצטרפים שורה של מחירי עתק לכל רכב

עם דפוס ספורטיבי.

אני מבין אותו ואני מקבל את דבריו ב-100%, רק שאין ספק שמלבד לבאס לי עוד קצת את הבוקר עם מחשבות על העניין

הנ"ל ועל שלל רכבי הספורט שיצא לי לנהוג עליהם דווקא בארה"ב, לא ייצא מהשירשור הנ"ל יותר מאכזבה צרופה.

כיום: סקודה סופרב 2013 (שטים לנו בהנאה)

רנו קליאו ספורט 2.0

סיאט איביזה Turbo 20v

פורסם

לא,לא באתי להתפלצן או להתנשא מעל מכסה המנוע שלכם חברים,המסר הוא מאוד פשוט,הזדהות עם אנשים כמוני שאוהבים מכוניות אבל גרים בארץ במדינה שאין בה תרבות נהיגה או ספורט מוטורי מפותח.

חבל שחלקכם שולפים ציפורניים בצורה כל מגעילה וחוצפנית,כנראה שזה מגיע ממקום של רגשי נחיתות .

בסך הכל בן אדם משווה בין אירופה לישראל ומביעה חיבה עבור חובבי הרכב הישראלי כחלוצים במדבר מוטורי.

Porsche 944 turbo


×
×
  • תוכן חדש...