Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חובב רכב ישראלי-זה פשוט כואב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין מה אתם תוקפים אותו? זה נושא שקרוב לרובנו (אם כי אני רואה על פי התגובות שלא לכולנו).

 

מי מאיתנו לא נכנס לאיביי של כמה ארצות זרות וסתם עיין בלוחות הרכב ואכל את הלב?

מי מאיתנו לא הירהר מידי פעם אולי כדאי לנסוע לתקופה לעבוד בחו"ל, ולרכוש רכב מיוחד שלעולם לא נוכל לרכוש בישראל?

 

פעם רכשתי חלק מאנגליה, כשפתחתי את האריזה הוא היה מגולגל בעיתון עם מודעות רכב, מצאתי את עצמי מעיין בו ולא מאמין שיש כמה סקייליינים למכירה אחד אחרי השני במחירים שווים לכל כיס.

 

מה לעשות במדינה שלנו יש בעיות יותר בוערות ואת פקידי הממשל והאוצר לא ממש מעניין המכוניות או המגוון, יש עניינים יותר בוערים (פוליטיקה וכלכלה), לנו זה מאוד קרוב ומורגש, לרוב העם זה מעניין את הת*ת.

 

אולי יגיעו זמנים של שקט, שהמדינה תהיה קצת יותר שלווה, ונהיה דומים יותר למערב אירופה המצב ישתנה.

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה? איזו הזדהות בדיוק?

ע"י זה שכתבת שאתה שם 9 חודשים בשנה? אז כמה כבר יש לך "לסבול" בארץ?

אתה פה כולה 3 חודשים בשנה, שם נוהג במכוניות ספורט, אומר שהכל שם בזול וזמין וכמה כיף ואז עוד אומר שאתה מזדהה איתנו?

איפה פה ההזדהות?

אתה מזכיר לי את כל רבני חב"ד שיושבים יופי טופי בכיף שלהם בניו יורק אבל בוכים על גורלה של מדינת ישראל...

פורסם

עד כמה שזה כואב לי להגיד את זה בתור חובב התחום המוטורי, אני חייב להגיד את זה. התחום המוטורי בארץ הוא קטן ושולי ואין צורך שיהיה גדול ממה שהוא עכשיו. גם ככה אנחנו בין המקומות הגבוהים בעולם מבחינת תאונות דרכים ככה שאין לנו צורך במכוניות מהירות יותר, מה גם שאנחנו מדינה קטנה ופקוקה. בנוסף, למדינת ישראל יש נושאים גדולים וחשובים יותר בסדר היום שלה.

 

אז חברה טיפת פטריוטיות!

]%D7%93%D7%92%D7%9C.jpg

Uno Turbo כתב: לא יודע, לשמוע גבר אומר: אוטו קטו ואדום, עושה לי קצת צמרמורת :smile:. alexk כתב: כשאתה אומר צמרמורת אתה מתכוון לרטט במקומות מסוימים בגוף? כי אם כן, יש פורומים אחרים בשביל זה.

פורסם
כנראה שזה מגיע ממקום של רגשי נחיתות .

 

סחטיין (sachtein) על הזיהויי - אכן רגשי נחיתות.

 

לגבי הפלצנות - הנה מה שכתבת:

אז רציתי לשאול שאלה,חבר'ה איך זה מרגיש? להיות עיתוניי רכב (אני דיי בטוח שיש בפורום כמה כאלה) במדינה שתרבות הרכב בה מפותחת כמו שחופיי ים ומטקות מפותחים בנורווגיה?

 

ואלו שנוהגים על מאזדה מהעבודה ורוצים משהו יותר "אקזוטי" מסיאט איבזה fr האם זה כואב לכם לדעת שאם הייתם גרים במדינה אחרת התחבורה היום יומית שלכם הייתה יכולה להיות הרבה יותר אקזוטית,מעניינת,מהירה או מפנקת ובעלת אופי מובהק?

 

אתה אכן חשוד כפלצן, ליתר דיוק הבאבא של הבאבא של הפלצנים, ואפילו לא מבין את זה.

מה שאני לא מבין זה למה לעזעזל אתה חוזר לפה למקום האיום הזה לשלושה חודשים? בשביל לקבל פרופורציות כמה רע כאן וכמה טוב בלונדונסטאן?

 

אגב, בתחום השטח, במדינה שבה מרבית השטחים הם ציבוריים ופתוחים לכל - המדינה הזו היא גן-עדן לעומת המדינות הנאורות שלך, אבל אין שום טעם לנסות להסביר לך. ולא, לא בגלל זה אנחנו גרים כאן.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אני חושב שהבעיה בארץ בכל מה שקשור למגוון, היא באשמת "פקידי האוצר", אותם פקידים לא מזוהים, שמעלים מיסים בכל חלקה טובה, נותנים בלעדיות ליבואני רכב ומוסיפים חטא על פשע עם גובה המס על רכב חדש.

פורסם

אין מה לעשות, הבחור צודק, המדינה הזאת פשוט דופקת אותנו מכל כיוון ואנחנו ממשיכים לשתוק, כל התגובות פה הן תגובות של אנשים עיוורים שעדיין נשארים נאמנים למדינה ומעריצים אותה בצורה עיוורת למרות כל הגזרות שיש פה, אני בעוד כמה שנים לא רואה את עצמי פה בארץ, ולא אכפת לי מכל התגובות נאצה שהולכות להגיע,

ישראל זו בטח לא הארץ המובטחת, ארץ מרובת מלחמות, אויבים, אין פה עתיד לאוהבי המכוניות, מחירי דלק מופקעים, מסים של מאות אחוזים על מכוניות, מסים חדשים הזויים כמו 'מס ירוק' שנבדל מכל שאר המדינות ומחושב בצורה אחרת על מנת לגרוף רווחים כמה שיותר גבוהים, ומה שהכי גרוע, כולם שותקים ומקבלים את זה.

וכן, הבחור צודק, פיאט קופה או פיג'ו 205 הן לא מכוניות ספורט, אולי בארצנו כן, אבל במדינות נורמליות כמו ארה"ב/בריטניה אלה גרוטאות שנמכרות בכמה גרושים.

 

לי לפחות, נמאס.

Honda Civic '09 5d 1.8i-VTEC

פורסם
את הרחמים שלך תשמור לעצמך בבקשה.

עצוב לך לנהוג כאן אל תנהג, אתה יכול לנסוע באוטובוס או לחילופין לעזוב.

 

אני אגיד לך מה עושים חובבי הרכב בישראל. הם עובדים קשה וחזק, רוכשים השכלה, בונים מדינה ובדרך מגשימים את החלום המוטורי שלהם, כאן בישראל. בזיעה ובחוכמה, בדיוק כמו המייסדים. ולא בוכים ומקטרים על כל דבר. אכלו לי שתו לי.

 

מה שאתה אומר נכון, אבל בישראל לא קורה הרבה.

כמה מהאנשים הגיעו באמת רחוק לרמה שיכולים לקנות מכונית שעולה כמו משכנתא לבית?

אז אתה צודק ואבא שלי חושב בידיוק כמוך ולכן פתח עסק וקורע תת*ת מהבוקר עד הערב.

אז אתה מזיע ומצליח, ואז בא מס הכנסה וטורף לך חצי ממה שעשית החודש.

אז זה באמת קשה שלא לבכות:wink:

תמיר.

פורסם

itzik901: הבעיה בארץ היא לא במגוון ולא ב"פקידי האוצר", הבעיה היא במנטליות,בחוסר מקצועיות, בחוסר ידע, בחוסר חינוך\כבוד,בחוסר רצון ובעצלנות.

אתה באמת רוצה לנהוג באותו כביש אם מישהו שלא יודע לנהוג ,אבל נוהג בבוגאטי לדוגמה ?

או אולי אתה רוצה להיות הבעלים של איזה פרארי אם מכות חניה מכל הכיוונים ואם איזה תקלה או שתיים,בגלל התקנה לקויה של קודנית שהמוסך לא מצליך להבין ממה התקלה נובעת?

 

בקיצור חבל לייבא מכוניות יוקרה אמיתיות לארץ, הרי שלישראלי הממוצע אין כבוד לרכב אמיתי או לרכוש כל שהוא(גם של עצמו), גם אם זה פרארי או בוגאטי ,בישביל הישראלי הממוצע זה עדיין מכונה בישביל להגיע מנק' א לנק' ב.

לדוגמה, זה מאוד כואב כאשר אתה קונה רכב חדש, אפילו פשוט למדי ויום למחרת אתה מגלה שכבר הספיקו לשרוט את הרכב.

לדעתי לארץ עדיין אפשר לייבא רק טרקטורים.

If there is a car in front of you, you are going too slow... :-D:drinking:

פורסם

אני מסכים איתך בנושא החינוך אבל זה כבר דיון אחר.

 

אף אחד לא ביקש פרארי לכל פועל, אבל כן ביקשנו אפשרות שכל פועל יוכל לרכוש קופה ספורטיבית חדשה או איזו GTI במחיר עממי, או שומו שמיים רודסטר חזקה בלי לקחת משכנתא בעלות של דירה.

 

בקשר להתמודדות עם החוסר חינוך זה כבר נושא אחר שלא אמור להיות קשור, דין שריטה על מאזדה 3 כדין שריטה על GTR מבחינתי אין הבדל.

פורסם

המצב הרבה יותר מסובך והוא קשור למצב הפוליטי הכללי כמו שנאמר פה מקודם

למדינת ישראל יש הרבה יותר על הראש מדברים "שוליים" כמו תרבות מוטורית או מוזיקה אומנות ספורט וכו,כמה חבל שכל תרבות הפנאי במדינה הזאת נחדקת אל הצד,עצוב שכבר שכחנו שתרבות הפנאי זאת הסיבה לקום בבוקר התחבבים הם אלה שמשאירים לנו חיוך על הפנים אחרי יום עבודה מעצבן ,לחצים, ילדים, משכנתא...מה נשאר לבן אדם אחרי כל זה?...תחביבים במקרה הספציפי הזה מדובר בעולם המוטורי.

ועוד נקודה למי שציין פה שלא כדאי להביא רכבים אקזוטים ומהירים כי אתה לא רוצה שאיזה טמבל ידהר ב230,אני חולק על הדעה הזאת מהסיבה הפשוטה שאלה נהגים מפחידים הרבה פחות מאשר אותו אדם חסר כל רצון או חשק לנהוג אותו טיפוס שנוסע בשמאלי 90 ולא מאותת,אותו אחד שלא מחפש במראות כן כן ההוא שנוסע במקביל לנתיב ההשתלבות וחוסם את כולם בדוק זה שמחפש על הכביש המהיר את הסיגריות שנפלו לו לרצפה והרכב שלו רוקד על שלושה נתיבים זה הרבה יותר מפחיד אותי.

Porsche 944 turbo

פורסם

תראה, נכון שאנחנו לא אנגליה ולא מדינה אחרת באירופה אבל איזה אחוז מהאוכלוסייה אצלכם יכול להרשות לעצמו את אותן המכוניות שאתה מדבר עליהן?

 

גם כאן ניתן לקנות רכב פאר ישן ושחוט שהאחזקה החודשית שלו עולה יותר מהמשכנתא אבל השאלה אם זה חכם. מצד שני מה עוזר לי שאני יכול לקנות פרארי אבל כל הזמן יורד גשם.

 

אצלנו במדינת העולם השלישי אנחנו בעלי הבית וכשאנחנו רוצים להשתולל אנחנו עושים את זה בחופשה שלנו אצלכם. בשאר הזמן אנחנו נהנים מתחבורה פונקציונאלית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

את תרבות הרכב האנגלית אי אפשר להשוות לשום מקום אחר.

לא זוכר מי אמר: אנגליה זה הסיליקון ואלי של מרוצי הרכב.

האמריקאים מייצרים את מכוניות המרוץ שלהם והמנועים באנגליה.

בוגאטי היו צריכים גיר שיתאים ל 1000 כ"ס-אנגלי.

יש שם מסלולי מרוצים בערך אחד לכל תושב.

כל מי שרוצה להיות קשור למרוצי רכב,לייצר או להשתתף חייב לעבור באנגליה בדרך.

 

אין עוד מדינה שקרובה לתרבות רכב כזאת אבל אפשר ללמוד מהם בנושא הזה.

מסלולי המרוץ שיש להם אפשר גם לעשות בארץ ולשפר את הנהיגה של הישראלים.

אנחנו לא חייבים לקנות את המכוניות שהם קונים בשביל תרבות נהיגה(רק חייבים לשפר את הזבל שמוכרים פה)

 

 

כל מי שנכנס בו:

אין מקום אחר בעולם שאתה הולך ברחוב ורואה מפעלים של :אסטון מרטין,מקלארן(וכל שאר החבר'ה מF1),פרו דרייב(וכל שאר החבר'ה מראלי),קוסוורת(וכל שאר יצרני המנועים של המרוצים האמריקאים)...

תסתובבו מסביב לסילברסטון,תקבלו התקפת לב.

באיטליה יש 3-4 מפעלים אקזוטיים,פעם גם חשבו להעביר את סנדאת המרוצים של פרארי לאנגליה.

 

רק אל תביאו לי את כל הערבים שיש שם.

פעם אחרונה שהייתי בלונדון היה ממש מגעיל.

אייל

פורסם

משום מה "שכחת" את מס הגודש המופעל בבריטניה ואת מס "הירוק" שלהם על רכבים מזהמים, כך שיוצא שלסוכן שלי באנגליה שהוא גם בעליה של M5 מודל 2001 יוצא לשלם מס ירוק שהוא בערך 15% מערך האוטו..

 

לרכבים הספורטיבים בעיקר הישנים יש היצע גדול מאוד באנגליה בעיקר מסיהות מיסוי, כך שהדשא של השכן לא בהכרח ירוק יותר.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

תציעו רעיון כזה שישלב בין האהבה המוטורית לבין רווח למדינה וגם שהיבואנים לא יפגעו ,הבעייה בפתיחת שערים ליבוא כל כלי רכב יצור יבוא מקביל של רכבים שאין בהם צורך אמיתי ,כל מאכר ירצה להביא DAEWOO שנת 92 כדי לעשות מזה כסף .

אני אישית מעדיף לקנות רכב בן 20 שנה מצידי שיעלה כמו רכב חדש אבל שיהיה בו משהו שקשור לתחום המוטורי , קרוב לוודאי שבסופו של יום אסתפק במאזדה 3 אשלם מחיר כפול על רכב שאני לא רואה בו משהו אמיתי .

סה"כ אין הרבה אנשים כאלה ורובם צעירים שממילא לא יכולים להרשות לעצמם רכב חדש והמדינה יודעת שעד גיל 40 דעתם תשתנה והם כבר לא יירצו את אותו הרכב שחלמו עליו בגיל 20+ וייקנו את המאזדה 3 יחד אם המיסים השמנמנים שיזלגו לכיסם של פקידי אוצר נאורים :lol: .

כדי לזרות מלח על הפצעים הם ישאלו אותך למה אתה צריך רכב כזה ? כדי שתשתולל איתו ,תעשה תאונות למה אתה צריך 600 כ"ס על הכביש ? תראה אותנו אנחנו נוהגים להנאתינו במאזדה 3 ו-6 ולא צריך יותר מזה .

מזכיר את הסרט THE ISLAND .


×
×
  • תוכן חדש...