Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חובב רכב ישראלי-זה פשוט כואב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
... ותאמינו לי שהמדינה הזאת עשתה ב60 שנה, מה שאף מדינה לא עשתה, ...

תמשיך להגיד לעצמך איזה יפה אתה,איזה חכם אתה, איזה מוצלח אתה...

אולי זה יקרה בסוף.

אייל

  • תגובות 106
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבל שככה אתם מסתכלים על המדינה שלכם, אז לא הכל פה מושלם, תראו לי מדינה אחרת שמושלמת? אז סעו לבריטניה שכולם שם עם 15 אייקיו, או לארה"ב שחושבים ש11.9 היה רק בניו יורק ובקושי זוכרים באיזה שנה זה היה... שאולי לכו תגורו בצרפת ששמה יש יותר ערבים מצרפתים...

 

לא כ"כ מזמן אנשים חלמו לגור פה, ועכשיו שוב כולם רוצים להתחיל להתפזר בכל העולם, אתם זוכרים מה קרה בפעם האחרונה שהיינו מפוזרים באירופה?

פורסם

שכולם פתאום רוצים לעזוב את הארץ בגלל זה, הם כועסים על הממשלה בגלל שהיא לא מאשרת ספורט מוטורי? אני כועס על הממשלה שהם לא יכולים להחזיר חייל שכבר 3 שנים בשבי, ספורט מוטורי אני יכול לעשות בחו"ל בטיול של שבוע לא צריך ללכת לגור שם

 

בקיצור כדי שלא נמתח עכשיו את הנושא לאיזה 5 עמודים, קחו את הדברים בפרופורציה המדינה שלנו לא מושלמת ואין מה לעשות, אף אחד לא מושלם

פורסם

צדיק אחד בסדום. ^

 

איזו מין גישה מזלזלת זאת, לדבר ככה על המדינה שלנו? פשוט בושה.

תאמינו לי שמי שקבעו את גובה המס' על נושא הרכב בישראל היו אנשים חכמים וגדולים ממכם.

גם אני לא מרוצה מהמצב אז בואו נבחן כמה דברים:

 

1) נקח דוגמה של מדינה מערבית מפותחת שבה הרכבים זולים מאוד: ארה"ב.

איזה כיף לגור בארה"ב הרכבים זולים ואנחנו יכולים להרשות לעצמנו מוסטנג/STI במחיר של מאזדה 3!! אך אבוי אין לנו ביטוח רפואי כי הוא עולה פה כמו לקנות האמר במדינת ישראל! והחינוך! פשיטת רגל פה השכלה במחיר שפוי אי אפשר לקבל פה בטח שלא בחינם (חוק חינוך חובה יש או אין בישראל?)!

 

2) עכשיו בואו נבחן את אירופה, יודעים מה עזבו אני אתן לסרטון לדבר בשמי:

Uno Turbo כתב: לא יודע, לשמוע גבר אומר: אוטו קטו ואדום, עושה לי קצת צמרמורת :smile:. alexk כתב: כשאתה אומר צמרמורת אתה מתכוון לרטט במקומות מסוימים בגוף? כי אם כן, יש פורומים אחרים בשביל זה.

פורסם

ממש נחמד כל פעם שאני פותח שירשור דברים פה מוצאים מהקשרם בצורה מזעזעת,אז ככה בואו נעשה קצת סדר בדברים:

1.לכל הנחמדים שהציאו לי לחסוך מעצמי את שלושת החודשים שלי בארץ תודה אבל אני עדיין ישראלי ואני עדיין סובל או יותר נכון יסבול מהמצב המוטורי העגום בישראל כשאחזור לכאן באופן קבוע בשנים הקרובות,אני אוהב את המדינה ואת מה שיש לה להציע רק חבל שאת התחביב המרכזי שלי היא כל כך דוחה ומסתייגת ממנו. וה"גישה המתנשאת שלי" היא רק דרך להעביר לכם באופן ציורי יותר את המצב בחו"ל לאלה שלא יודעים ולא חוו.

2.מה הקשר עכשיו בין אהבת הארץ לתחום המוטורי,אסור לדבר רעות על ישראל?אסור להקטנית ולבקר? זהו, ישראל מדינת השפע והזהב? לא,נכון?אני חושב שחשוב להעלות את הנושא לאויר אולי אפילו נוכל לשנות קצת.

3.למגיב מעלי,אין לך מושג על מה אתה מדבר,האיכות חיים בארה"ב גבוהה מזאת של ישראל בכמה וכמה רמות.(ולא רק בפן המוטורי)

Porsche 944 turbo

פורסם

תלמד להבדיל בין רמת חיים לאיכות חיים.

 

רמת חיים זה שאתה יכול לקנות הרבה יותר במשכורת שלך ואיכות חיים זה לדעת שיש לך רשת ביטחון בדמות ב"ל, דמי אבטלה, ביטוח בריאות ופנסיה.

 

לגבי יחס המדינה לתחביב שלנו זה נכון אבל דשום מקום לא מושלם. מה שהקפיץ את רוב המגיבים הוא הטון המזלזל שלך של "לי יש ולכם אין ואני אנסה להוציא לכם את העיניים עם שמחה לאיד". אף אחד לא חושב שיש כאן תרבות מוטורית מפותחת אבל זה ממש לא קשור למחיר אלא למנטליות. גם אם פרארי היתה עולצה כמו מאזדה 6 לא היית רואה על הכבישים הרבה פרארי מתוחזקות כראוי ולנסוע עם פרארי וצמיגים סיניים גמורים זה ממש לא תרבות מוטורית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני לא אמרתי שאתה התנשאת, ותגובתי לא הייתה אליך אלא על אלה שכ"כ רוצים לעזוב את הארץ כי בחו"ל כ"כ טוב.

 

עכישו בקשר אליך, ברור שבבריטניה תחום המוטוריקה גדול הרבה יותר, כי הם לא מוקפים במדינות שרק מחכות להזדמנות למחוק אותה מהפה, אני בטוח שבמלחמת העולם הראשונה והשניה, לא היה כ"כ קל לקנות דברים, והמס' היה מאוד גבוהה, מה לעשות שכרגע יש לנו דברים יותר חשובים ואנחנו חייבים להשקיע בביטחון שלנו? אז יופי בואו ניסע בלמבורגיני שבוע שבועים אבל לא תהיה לנו הגנה ורק נחכה שישלחו עלינו כמה פצצות...

פורסם
את הרחמים שלך תשמור לעצמך בבקשה.

עצוב לך לנהוג כאן אל תנהג, אתה יכול לנסוע באוטובוס או לחילופין לעזוב.

 

אני אגיד לך מה עושים חובבי הרכב בישראל. הם עובדים קשה וחזק, רוכשים השכלה, בונים מדינה ובדרך מגשימים את החלום המוטורי שלהם, כאן בישראל. בזיעה ובחוכמה, בדיוק כמו המייסדים. ולא בוכים ומקטרים על כל דבר. אכלו לי שתו לי.

 

עם אתה חושב שזו האמת בקשר למדינה הזו ,את חיי בסרט רע מאוד .

 

במדינה הזות אף אחד לא עושה שום דבר ,בגלל זה היא לא מיתקדמת לשום מקום ,וגם שמישהו רוצה לעשות משהוא ,המדינה רק קורעת לו את התחת יותר .

 

כן כן ככך ניראה הבית היהודי של שנת 2009 ,אנשים מעדיפים לגור בחו"ל .

פורסם

אך אבוי אין לנו ביטוח רפואי כי הוא עולה פה כמו לקנות האמר במדינת ישראל! והחינוך! פשיטת רגל פה השכלה במחיר שפוי אי אפשר לקבל פה בטח שלא בחינם (חוק חינוך חובה יש או אין בישראל?)!

 

זה לא כלכך נכון, בן אדם שמרוויח פה משכורת נורמלית, בוא נגיד 20000 שקל לחודש משלם 1000 שקל מדי חודש על ביטוח רפואי בלי שום קשר לביטוחים משלימים נוספים שכולנו משלמים. זה ממש לא בחינם ויודע מה, אתה לא מקבל תמורה נאותה עבור הסכום הזה, אם מישהו היה משלם את הסכום הזה באופן פרטי הוא היה מקבל שירותים ברמה הרבה יותר גבוהה.

אז נכון, מי שמרוויח שכר מינימום לא משלם הרבה על ביטוח בריאות אבל שוב, תלוי מאיזה צד אתה מסתכל על זה...

 

 

איכות חיים זה לדעת שיש לך רשת ביטחון בדמות ב"ל, דמי אבטלה, ביטוח בריאות ופנסיה.

 

ב"ל זה רשת ביטחון ? אני מבין שאף פעם לא הזדקקת להם (ומאחל לך שלא תזדקק) אחרי כמה שנים טובות של עבודה בהיי טק ותשלום חודשי של אלפי שקלים לביטוח לאומי ניגשתי לחתום אבטלה, קיבלתי 5500 שקל למקסימום שלושה חודשים, איזה רשת ביטחון יש פה ? אם הייתי חוסך את הכסף הזה לבד הייתה לי רשת ביטחון אמיתית, הבעיה היא שרוב הכסף שאני משלם לביטוח לאומי הולך לכל מיני פרזטים שלא עבדו ולא יעבדו יום בחיים שלהם, להם יש רשת ביטחון אמיתית מהכסף שלי ושלך.

פורסם

מה שמזכיר לי שהחינוך באנגליה בחינם והביטוח הרפואי.

 

אני גרתי מספיק שנים לא בארץ.

חזרתי לפה,עשיתי מילואים,הייתי במלחמה.

זאת המדינה שלנו, בכל מקום אחר אתה מרגיש זר.

 

אבל בשביל להגיד שפה הכל טוב אתה צריך להיות על סמים מאוד קשים.

שרואים משהו טוב שאחרים עושים צריך ללמוד מהם ולא להגיד שפה יותר טוב.

יש באנגליה כמה עשרות מסלולי מרוץ,אם לא מאות.

תנו לנו אחד,לא רוצה יותר.

אייל

פורסם

אין לי מה להגיד אני מסכים עם כל מילה שאמרת,אחת הסיבות היחידות שאני רוצה לגור בחול ולא פה היא בגלל המכוניות.חבל שאני ציוני:wink:

יש איזה מישהו שרוצה לקחת אותי כ"בן חסות" ולהיות המאסטר שלי למכוניות וללמד אותי כל מה שהוא יודע?

פורסם

חבל שאנשים מסתכלים פה על מה שיותר טוב ובוכים ולא מסתכלים על מה שיותר גרוע.

 

אמנם אין בישראל מכונית על לכל אחד..אבל אל תשכחו שגם הפועלים הפשוטים בבריטניה לא מרשים לעצמם רכבי ספורט אלא רכב פשוט.

עדין מכוניות על שם זה נחלה לעשירים בלבד ומכונית ספורט משמומשת אמנם זולה שם אבל בעלת אחזקה יקרה.

 

ובואו נודה שאנחנו לא כמו אפריקה, דרום אמריקה וסין שמייצרים שם מכוניות שבארץ כבר גורטים אותם, או נוסעים במכונטיות סיניות מתפרקות.

 

קחו למשל גם את רוסיה אמנם יש שם רכבי על, אבל הפועלים הפשוטים עדין נוסעים בלאדה מתפרקת.

 

חוץ מזה אם נסתכל בשנים האחרונות המוטוריקה בארץ השתפרה, פתאום רואים בכיבישים יותר גרסאות של AMG, גרסאות S ו-RS של אאודי, גרסאות טורבו של פורשה, גרסאות M של ב.מ.וו. ויותר מכוניות כמו קורבט ומוסטאנג שמגיעות בייבוא אישי (ואפילו גרסאות על כמו סאלין, שלבי ו-ZO6), אם פעם היו מייבאים רכב ספורט שלא נמכר בארץ הרי שהיום יש אנשים שמייבאים את אותו רכב רק בגרסה הכי חזקה.

 

פורשה ויגואר התחילו להמכר בייבוא סדיר רק ב-96, האמר ב-2005, לקסוס ב-2006, אינפיניטי ב-2009 ולפניהם טפטפו מכוניות כאלה בייבוא אישי ככה שתחשבו שלאט לאט יותר מותגי יוקרה נכנסים לארץ.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

איציק, אני לא ממש מסכים איתך. העובדה שיש בארץ יותר מכוניות יוקרה לא אומרות שהמצב של המחיר יותר טוב. אם נגיד היו מורידים את המס הגבוה של המכוניות תאמין לי שהיו רואים הרבה יותר. אנחנו לא בוכים על מה שאין לנו אנחנו בוכים על זה שאנחנו משלמים מכירים מטורפים על מכוניות שלא שוות זאת בארצות אחרות.

יש איזה מישהו שרוצה לקחת אותי כ"בן חסות" ולהיות המאסטר שלי למכוניות וללמד אותי כל מה שהוא יודע?


×
×
  • תוכן חדש...