Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אי אפשר, איפה שיש פתחים, בהם נכנסים כל מיני דברים שמוברגים על המכסה הפלסטי של הדלת, נוצר המצב שמנוע של מרימי שמשות סוגר את הפתח העליון מימין, את הפתח משמאל, אולי יהיה אפשר לקומבן משהו.

  • תגובות 227
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התכנון של הדלת הזו הוא אחד הגרועים שראיתי

במקום לאטום את כול הדלת נסה לראות אם ניתן {במקום שבו סימנתה בקרטון את מיקום הרמקול}

לבנות תיבה קטנה ,כך שהוופר ינגן לנפח התיבה ולא לנפח הדלת.

פורסם
אי אפשר, איפה שיש פתחים, בהם נכנסים כל מיני דברים שמוברגים על המכסה הפלסטי של הדלת, נוצר המצב שמנוע של מרימי שמשות סוגר את הפתח העליון מימין, את הפתח משמאל, אולי יהיה אפשר לקומבן משהו.

 

הבידוד שעשית הוא חצי-אפקטיבי. אם אי אפשר לסגור את הפתחים על חתיכת פח או דיקט לפחות שים יריעות בידוד ואת כל החיווט תעביר דרכן. עדיף שיהיו ביריעות שניים שלושה חורים קטנים מאשר פתחים בגודל אוסטרליה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אין מקום בדלת לבנות תא לרמקול.

 

חברים למה כולם בסרט של הפתחים?

אני מקרב את הרמקול צמיד לפתח שבכיסוי הפלסתי של הדלת, כך שסאונד יצא החוצה דרך הפתח המקורי של הרמקול, ולא ישאר לטייל בתוך חלל של הדלת, אל תשכחו שמכסה הפלסטי משמש גם לאיטום הדלת, וגם עליו (מכסה) אני הולך להדביק איטום.

 

SAZ-1500 עוד לא חברתי. מקווה שכן :)

פורסם
סחתיין על הבידוד אבל מה עם הפתחים הענקיים האלו

אתה יכול לנסות ליסגור אותם בעזרת חתיכת פח ענקית תנסה ליצור מעין מיכסה כזה נישלף עם ברגים ועליו תדביק יריעות :idea:

משהו בסיגנון הזה

 

הבידוד שעשית הוא חצי-אפקטיבי. אם אי אפשר לסגור את הפתחים על חתיכת פח או דיקט לפחות שים יריעות בידוד ואת כל החיווט תעביר דרכן. עדיף שיהיו ביריעות שניים שלושה חורים קטנים מאשר פתחים בגודל אוסטרליה.

 

איתמר.

 

+1

 

את החורים של אטמתי עם MDF ואז יריעות בידוד.

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

טוב, אני לא בקטע של וויכוחים.

יש לי דעה אחרת לגבי זה, בכל מקרה תודה על ההתיחסות.

במהלך ההתקנה אני אעשה כמה נסיונות, אם לא יהיה הבדל, אשאיר את זה פתוח.

פורסם

חברים אפשר לקבל רשימת חומרים הנדרשים ליצירת פודים?

דבק אפוקסי, פסי בד, איזה בד זה בדיוק, איזה דבק? יש משהו נוסף?

בקיצור אני מאוד אשמח לקבל רשימה שאיתה אני אבוא להום סנטר, ולכל מיני חנויות בנין, ואקנה את מה שאני צריך בלי הסברים מיותרים.

פשוט אין מוסג מה אני צריך ואיך זה נקרא בעברית :):oops:

פורסם

אם אין לך מושג, תשאיר את זה למי שכן יש לו.

 

עבודה עם פיברגלאס וחומרים מרוכבים בכלל דורשת ידע מוקדם.

 

מה גם, שבהום סנטר לא תמצא שום דבר נורמלי.

 

אם אתה רוצה לקבל מושג יותר טוב, תפנה ל"אלגד" חומרי פיברלגלאס לתעשייה ואומנות.

 

הם גם מדריכים בנושא הזה.

 

אבל שוב, אם אין לך נסיון אתה תעשה יותר נזק מתועלת:).

under construction..

פורסם

1. פוליאסטר.

2.מאיץ.

3.מקשה.

4.סיבי פיבר 300.

5.חומר פחחים(בונדו).

5.מסכה.

6.כפפות.

7.מברשות צבע פשוטות.

8.ניירות שיוף במידות רלוונטיות לגימור הסופי.

אם זה לצבע אז אתה צריך מ40-100-200-400-800.

וכמובן גם צבע מתאים ולקה(גלוס) מתאימה.

 

אם זה לריפוד אז אתה יכול לפסוח על הנייר שיוף של 800 ולהגיע מקסימום עד 300-400.

 

אבל אז אתה צריך למצוא בד תואם לפנים הרכב וכמובן רפד שיבצע את העבודה בצורה יפה.

 

 

בקיצור, לך תעשה את הפודים אצל יוסי:).

under construction..

פורסם

:-D טוב אתה.

טו-ו-ב.

הכל קטע של לעשות לבד, ואולי גם לחסוך בכמה גרושים, מה רע?

אני לא הולך להרוס את הדלת, רוצה לעשות נסיון. חיצוני כזה :) בלי לגעת בדלת.


×
×
  • תוכן חדש...