Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6160 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יקרינו לנהגים את הסירטון הזה 5 דקות לפני הזינוק של כל מירוץ,

נראה לי שזה יזכיר לנהגים שהמטרה היא להתחרות בשביל לנצח על המסלול, ולא באמצעות אסטרטגיות ברחבת הטיפולים.

 

http://www.youtube.com/watch?v=kre35Pct0yA דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

נדמה לי שהסירטון הזה כבר הועלה פה בעבר, אבל לדעתי הוא שווה אפילו 1000 צפיות חוזרות.

 

 

דני G.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1000 צפיות זה בערך המספר שראיתי את הסירטון הזה.

 

:-D

 

לצערנו, את זה כבר לא רואים במירוצים.

 

הפעם האחרונה שאני זוכר כזאת תאווה ונחישות, זה היה באחד מהמוקדמות כששומאכר ואלונסו נלחמו לאחר היציאה מהפיטס והתחילו לעקוף האחד את השני... במוקדמות להזכירכם. אולי קטע של אגו, אולי קטע של להצחיק, בכל מקרה - זה היה תענוג.

 

וזה היה ב 2006.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

פשוט מ ד ה י ם ! ! !

ד"א, אל תשכחו שכל ה'קרב' המטורף הזה היה בכלל על המקום השני והשלישי...

ראשון זכה ז'אן פייר ז'אבוי מקבוצת רנו.

 

פשוט תענוג, תודה על הלינק.

פורסם
נדמה לי שהסירטון הזה כבר הועלה פה בעבר, אבל לדעתי הוא שווה אפילו 1000 צפיות חוזרות.

דני G.

 

תמיד כיף להזכר ולהסתכל עליו שוב.

:mm_yeah:

 

ואם מדברים על תחרות על המסלול, אז אי אפשר שלא להזכיר את ולנטינו רוסי, רוכב האופנוע ממרוצי MOTOGP, כל מירוץ שלו במהלכו ובסופו יש לו תחרות ואתגר מול רוכבים אחרים.

השנה הוא נותן קרב יפה מול לורנצו, וכל צפיה במירוץ עימו גורמת להחסרת פעימה, כי אי אפשר לדעת איך המירוץ יסתיים.

 

בסרטון הקצר שהעלתי ניתן לראות אותו מול קייסי סטונר במסלול לאגונה סאקה, בכל הקפה המיקום של שניהם השתנה (כאשר שניהם מובילים את המירוץ).

 

*ב F1 יכולים ללמוד מהם על קרב אמיתי בזמן מירוץ.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA&feature=PlayList&p=A1ABF918B441E3E8&playnext=1&playnext_from=PL&index=35 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

 

.:arrow:

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אתם יודעים מתי זה נכון ?

 

שיש נהגים טובים כמו מאסה ווטל אלונסו אבל המכוניות זהות ואז בהחלט כן

 

לא שלמכונית אחת יש דיפיוזר לשניה לא, ואם יש דיפיוזר אז הדיפיוזר של השני יותר טוב

 

תראו את המליטון כל העונה ממקום 14-20 אלוף עולם... כי המכונית על הפנים פתאום שיפרו לו את המכונית והוא לוקח...

פורסם

שיוציאו כל אמצעי עזר נהיגה אלקטרוני. שיחזירו תיבות הילוכים ידניות עם קלאץ'. מירוצי מכוניות לא צריכים להיות מופע של יכולת טכנולוגית אלא מופע לצופים (Spectator sport).

 

שישימו מצלמה בכל מקום, בכל מכונית. מלפנים, מאחור, מהצד, מול לוח המכוונים, מול הדוושות מאחורי לוח המכוונים, בתחת של הנהג... ויראו כל זווית מעניינת, כולל מעבר בין המצלמות (גם בדיעבד) + נתוני נהיגה מהרכב (סל"ד, קמ"ש, הלוך, מתי בולם ומתי על הגז).

שיראו מהיכן במירוץ בו יש קרב מיקום, לא חשוב היכן בסדר.

 

אז, שישחקו הנערים לפנינו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כיצד להפוך את מרוצי ה-Formula1 למעניינים יותר

דני G.

 

לבטל את המגבלות המיותרות של ימינו ,לחזור לעידן הטורבו ,ולהשתולל עם 1500 כ"ס .

 

לדעתי המגבלות הכי גרועות נעשו על המנוע ,שם לצערי כבר אין את מנועי ה v10 המעולים .

פורסם
מה אתה מציע בדיוק FALOU שנחזור 20 שנה אחורה?

 

למה רק 20?

 

אני בעד 40 שנה:

 

2e0qvds.jpg

 

ואם אני חייב להתפשר, אז גם 30 שנה הולך:

 

lotus_79_1978_olanda_andretti_peterson.jpg

פורסם

לא ניתן לראות קרב כזה יותר בגלל שהמכוניות לא זהות.

 

מכונית אחת יותר מהירה מהשניה...זה בעיקרון מה שהורס, הם מתבססים יותר על המכונית מאשר כישורי הנהג.

 

ואני בתור חובב F1 מתחיל כבר להשתעמם שהמירוץ מתחיל באותו סדר ונגמר כמעט תמיד באותו הסדר.

HU : LG LCF710BR PROS- RF 3Sixty.1 AMP : Xetec Vector 350.6 RCA: Knukonceptz KRY4.6M


×
×
  • תוכן חדש...