Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיג'ו 206 שנת 2003

1.4 אוטומט XT

59,000 ק"מ יד 1

 

1. מנוע - מערכת תיזמון - החלף רצועת תזמון - ראש מנוע - רעש יתר

2. מערכת קירור תקין

3.מערכת דלק והצתה - לתיאום

4.מערכת הצתה תקין

5.מערכת פליטה תקין

6.מתלה קדמי לכוון מתלה אחורי לכוון מערכת היגוי לכוון

7.קפיצים-תקין

8.שלדת מכרב תיקוני משמעות נמוכה מעיכות שריטות

9.מערכת בלמים ללא פיקור גלגלים תקין

10.צמיגים - להחליף

11.מצבר +תאורה תקין

12.העברת כוח שילוב לא תקין

13.מכוונים תקין

פורסם

פרט לנושא הגיר שבו הייתי מתעמק יותר היתר מצויין. אפילו כמות הכסת"ח נמוכה

 

בדוק היסטוריית טיפולים במוסך תראה שעשו טיפול כל שנה דהיינו 6 טיפולים שנתיים, במקרה שלך זה גם זהה ל10K כל פעם.

הכי חשוב לראות שבוצע טיפול טיימינג לפני כשנה.

 

בדקת והכל תקין רכוש את הרכב ותהנה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

באמת נראה שיש כסת"ח מתחת לסביר, אתה בטוח שהלכת למכון נורמאלי? :-P

על פניו הייתי מוודא רק שהיא עשתה את הטיפולים בזמן אולי מציץ בגיר, למרות שמשנת 2003 בגיר הזה - צפויה הערה כמו שרשמו - ומתחדש.

בהצלחה.

(לא לשכוח לבדוק מתי יש לבצע טיימינג ואת הטיפול הגדול הבא במוסך)

----------------------

Peugeot 308
SW
1.2
T

:lol::twisted::lol:
!Family man

פורסם

הלכתי למכון תקין ויקר - קומפיוטסט בחיפה.

מה זה - רעש יתר בראש מנוע???

וההספק מנוע יצא בבדיקה 60.5 כ"ס.

זה טוב?

אחרכך הלכתי למוסך פיג'ו וצריך להחליף טיימינג - על זה נוריד במחיר.

יש גם טסט לשנה ...

מה סך הכל נראה לכם???

פורסם

טעיתי קצת. טיימינג עושים כל 4 שנים ברכב הזה לכן אם לא עשתה לפני שנתיים, זו הזנחה שיכולה הייתה לעלות ביוקר.

 

לכן תבדוק ששאר הטיפולים נעשו כמו שצריך , לא בספר חותמת, אלא חשבוניות ו/או פירוט מהמוסך על כל הטיפולים.

 

60.5 כ"ס טיפה נמוך, במקורי יש 75 כ"ס ועד 15 % ירידה זה סביר. כאן קצת יותר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

עשתה טיימינג לפני שנתיים בדיוק - היינו אצל המנהל מוסך והוא אמר שעכשיו צריך להחליף...

ההספק יצא נמוך מידי???

המנהל מוסך אמר שזה סביר ביותר.

אז האם כדאי לרכוש או לא???

פורסם

תחליף את המוסך

 

טיימינג עושים ברכב זה כל 4 שנים. אם עשו במורשה זה בדיוק כמו המקורי.

 

בגדול תקנה את הרכב אחרי שתעשה את כל הבדיקות הנוספות שהמליצו לך כאן.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא הבנתי,

צריך טיימינג או לא

וכדאי לקנות???

הוא רוצה 46000

אפשר לסגור על פחות

כמה עולה פחחות קטנה לאוטו הזה?

וההספק לא צריך להדאיג אותי?

פורסם

טיימינג בדגם הזה עושים כל 3 שנים או 90K קילומטרים. לא שנתיים ולא ארבע שנים.

 

תוצאות הבדיקה שכתבת נראות טובות, אין סיבה שלא לרכוש.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
טעיתי קצת. טיימינג עושים כל 4 שנים ברכב הזה לכן אם לא עשתה לפני שנתיים, זו הזנחה שיכולה הייתה לעלות ביוקר.

 

לכן תבדוק ששאר הטיפולים נעשו כמו שצריך , לא בספר חותמת, אלא חשבוניות ו/או פירוט מהמוסך על כל הטיפולים.

 

60.5 כ"ס טיפה נמוך, במקורי יש 75 כ"ס ועד 15 % ירידה זה סביר. כאן קצת יותר.

 

 

לגבי כוח סוס, במכון לא בודקים את הספק המרבי אלה הספק בסל''ד מסויים שבדרך כלל יותר נמוך מסלד של הספק המירבי.

זאת אומרת שלדעתי הכוח סוס שנמדד הוא לא הספק המקסימלי.

תקנו אותי אם אני טועה

×
×
  • תוכן חדש...