Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5958 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבוקר יש לי בעית התנעה, הרכב מסוג סקודה פאביה SDI שנת 02

בבדיקה שערכתי גילית שלא מגיע למצתים חשמל וזאת ע"פ נורת ביקורת.

בבוקר אני מנסה להניע ורק אחרי 20 שניות של סטרטר הרכב מניע.

אודה על עזרתכם חברה.

 

המצתים ברכב חדשים וטובים ללא קצרים

פורסם

אם אחרי שאתה מצליח להניע את המנוע הוא תקין ואין רעידות אין עשן לבן הבעיה הבעיה באספקת הדלק \אויר

למנוע בדוק פילטר סולר נזילות משאבה צמת חשמל תנסה לסרוק את המחשב תראה אם הוא נותן לך קוד

תקלה

פורסם

ענית לעצמך - אם המצתים חדשים, ולא מקבלים מתח - הבעיה או בפיוז או ביחידת פיקוד של המצתים.

 

לא יודע בדיוק, איפו ממוקם הפיוז שאחרי לחימום מצתים, אבל לרוב זה בקופסת נתיכים בתא המנוע.

 

 

פורסם

הייתי במוסך מורשה של סקודה וסריקה במחשב לא העלתה שום בעיה,

הרכב לאחר טיפול קטן הכולל גם החלפת פילטר סולר אויר, בנוסף מצתי להט ברכב חדשים. הרכב אכן מניע בבוקר אך לאחר זמן ממושך רציף של סטרטר שלבסוף יש פליטה של עשן לבן, להמלצת סקודה

החליפו לי חיישן חום אך זה גם לא עזר, סריקה שלהם במחשב וכל המומחיות שלהם לא פתרה לי את הבעיה למרות שהייתי כבר פעמיים במוסך.

אודה לכם המומחים על ייעוץ.

פורסם

1000 ש"ח כבר עלה התענוג לנסות ולהחליף כל מיני דברים בהמלצת המוסך אך שום דבר לא עזר

לייעוצכם הממוחים.

פורסם

בפאביה יש שני נתיכים של מצתי הלהט שכדאי לבדוק אותם

 

הראשון מתחת להגה, ממסר מס' 3 נמצא בשורה העליונה.

 

הנתיך שני נמצא בתוך תא המנוע והוא F4 40A.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הייתי אצל חשמלאי אשר בדק גם את הריליי וגם את הפיוז שניהם טובים אך עדיין פלגי החימום לא נדלקים

להמלצתו

פורסם

הייתי אצל חשמלאי אשר בדק גם את הריליי וגם את הפיוז שניהם טובים אך עדיין פלגי החימום לא נדלקים

להמלצתו הוא עשה לי כפתור ידני אשר מפעיל את הפלגי חימום מתי שאני רוצה כמובן זה כפתור שמתחבר לריליי

בתוך הרכב, עכשיו הרכב מניע ללא בעיה

פורסם
הייתי אצל חשמלאי אשר בדק גם את הריליי וגם את הפיוז שניהם טובים אך עדיין פלגי החימום לא נדלקים

להמלצתו הוא עשה לי כפתור ידני אשר מפעיל את הפלגי חימום מתי שאני רוצה כמובן זה כפתור שמתחבר לריליי

בתוך הרכב, עכשיו הרכב מניע ללא בעיה

אךך.איך שאנחנו אוהבים קומבינות.

מה זה לחבר כפתור לתא נהג שיפעיל את מצתי חימום.ממש חובבנות.

מעניין מה יצרן VAG או SKODA היה אומר על זה

פורסם

ניסיתם לעקוף קודניות \ איתורנים \ אזעקות? נשמע כמו תקלת חשמל קלאסית שאני לא אתפלא אם גורם מ"התקנה מקומית" אחראי עליה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

נכון שזה חובבנות אך הוצאתי כבר 1300 ש"ח בסקודה המספנות במפרץ חיפה ובעוד מוסך והם

לא הצליחו לאתר תקלה שחשמלאי מכפר יאסיף איתר.

 

בסקודה המספנות נאמר לי בפירוש ע"י המכונאי שלמצתי חימום אין קשר לבעיה עם ההתנעה

ושרק באירופה יש בזה שימוש, מתברר לצערי שבמוסך מורשה שכזה ישנה חוסר מקצועיות

ראו הוזהרתם.

 

בנוסף יש לי בעיה שאני לא אלך איתה לסקודה כמובן אך המקצועניים שבניכם אולי תעזרו לי

הרכב סקודה פאביה מודל 2002 מנוע SDI כפי שציינתי במצב של ניוטרל הטורים משחקים קצת

ובמצב נסיעה מתונה בסביבות מהירות 80 הרכב מגמגם וכשאני נותן יותר דלק זה נרגע וחוסר

שוב במצב נסיעה מתונה.

 

פילטר דלק חדש והרכב אחרי טיפול.

 

אשמח לשמוע על מוסך מקצועי לסקודה ולא כמו סקודה המספנות שלקחו כסף בלי לתקן תקלה.

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הבעיות נגמרו אבל חשוב לזכור

 

הוצאתי על מוסך מורשה של סקודה המספנות 800 ש"ח שירדו לטימיון,

 

המקצועיות שם שואפת להכנת פלאפל חבל שמוסך מרכזי איננו יודע

 

לקחת אחריות על חלקים שהוחלפו על לא עוול בכפם.

פורסם
הייתי במוסך מורשה של סקודה וסריקה במחשב לא העלתה שום בעיה,

הרכב לאחר טיפול קטן הכולל גם החלפת פילטר סולר אויר, בנוסף מצתי להט ברכב חדשים. הרכב אכן מניע בבוקר אך לאחר זמן ממושך רציף של סטרטר שלבסוף יש פליטה של עשן לבן, להמלצת סקודה

החליפו לי חיישן חום אך זה גם לא עזר, סריקה שלהם במחשב וכל המומחיות שלהם לא פתרה לי את הבעיה למרות שהייתי כבר פעמיים במוסך.

 

אודה לכם המומחים על ייעוץ.

חיישן חום לא קשור להתנעה ראשונית בבוקר, חיישן חום מגן מפני התנעה רק עם הרכב חם מעל המותר.

פורסם
הבעיות נגמרו

 

נגמרו נגמרו, אבל מה הן היו?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

חיברתי כפתור ישירות למצתי הלהט

ובבקרים הקרים אני לוחץ 10 שניות והבעיה נפתרה.

זה לא הפיתרון הכי אידיאלי אך הוא הכי חיסכוני

×
×
  • תוכן חדש...