Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6190 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים.

אני מתלבט בין המכוניות הללו בשנים 1998-2001 התקציב שלי בערך 30K חשוב לי אמינות, בטיחות, תצרוכת דלק לא גבוהה מדיי וכמובן רכב שכיף לנסוע בו.

האם הפאסאט שיש בה רק 100 כוח סוס מספיק חזקה למשפחה שלמה או שרק הונדה עם 125 כוח סוס תספק דרישה זאת.

האם יש איזשהוא בעיה חוזרת באחת המכוניות אני אשמח לשמוע.

דניאל.

פורסם

חלק מהדרישות שלך אומרות שמתאים לך סיוויק וחלק פסאט.

 

אמינות-סיוויק

אחזקה-סיוויק

בטיחות-פסאט

צריכת דלק-סיוויק

כיף לנהוג -סיוויק

אכות חומרים ונוכות -פאסאט

מרווח פנים-זהה.

 

אם תרצה,אני אפרט את כל הסעיפים.

Omnia mea mecum porto

פורסם
חלק מהדרישות שלך אומרות שמתאים לך סיוויק וחלק פסאט.

 

אמינות-סיוויק

אחזקה-סיוויק

בטיחות-פסאט

צריכת דלק-פסאט

כיף לנהוג -סיוויק

אכות חומרים ונוכות -פאסאט

מרווח פנים-פסאט.

 

אם תרצה,אני אפרט את כל הסעיפים.

 

השינויים שלי באדום.

ונכתבו מניסיון של סיוויק 99 SR אוטומטית, סיוויק 99 S ידנית, פאסאט TDI 98 אוטומטית ופאסאט TDI 2005 אוטומטית.

 

ערב מצויין,

אבירן.

פורסם

הפאסאט רכב בליגה אחרת אבל כנראה יכול חהיות יקר יותר לתחזוקה(פוטנציאל עלות חלפים ותיקונים).

לא רשמת כמה ק"מ אתה נוסע אבל הפסאט מרויחה נקודות במשוואה ככל שאתה נוסע יותר.

לגבי כוחות סוס, לא רלוונטי מדובר במכוניות שונות בעלות מנוע שונה (מומנט וסל"ד בו משיגות אותו).

עקומות המומנט וההספק שונות לחלוטיו, משקל וגודל הרכב שונים, יחסי העברה שונים.

 

הייתי ממליץ לך לסוע בשניהם מכיוון שמדובר ברכבים בעלי אופי שונה.

בהצלחה, נתן.

פורסם
חלק מהדרישות שלך אומרות שמתאים לך סיוויק וחלק פסאט.

 

אמינות-סיוויק

אחזקה-סיוויק

בטיחות-פסאט

צריכת דלק-סיוויק

כיף לנהוג -סיוויק

אכות חומרים ונוכות -פאסאט

מרווח פנים-זהה.

 

אם תרצה,אני אפרט את כל הסעיפים.

 

כן.

אני רוצה שתפרט.

 

למה סיוויק יותר אמינה מפאסאט?

למה הצריכת דלק של הסיוויק יותר טובה?

ומי החליט שיותר כיף לנהוג בסיוויק?

 

אחזקה - מסכים, ייתכן וטיפול שגרתי לפאסאט TDI יקר יותר מזה של סיוויק כיוון שהיא דיזל.

×
×
  • תוכן חדש...