Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עובר בריפרוף על הבית הישן, וקורא כל יום על ניסיון לגניבה או גניבה שבוצעה בפועל.

 

רוב האופנועים שנגנבו היו ממוגנים במנועלי U , מנעולי דיסק, שרשרת מקבעת ומה לא.

 

אבל אפשר לראות שלמרות התחכום של המנעולים, הגנבים עדיין מצליחים להשיל את מנגנוני ההגנה ולקחת את "הבן יקיר לי אפרים".

 

ואני שואל: אם בכל מקרה מצליחים לגנוב אופנועים ממוגנים, אז מה הטעם בלקנות אמצעי מיגון יקרים? למה לא להסתפק באמצעי מיגון זולים?

המנעולים כנראה עושים את עבודתם כל עוד הגנב נרתע מכמות הברזל המותקנת על הג'אנטים, אבל מפסיקים לתפקד כשגנב נוגע בהם.

 

זה נכון שמנעול איכותי מאריך את זמן העבודה של הפורץ אבל כמה מקרים באמת עיקבו את הגנב בצורה כזו שהוא גמר 4 שעות על מנעול ואז בעל האופנוע התעורר ותפש אותו?

 

יש למישהו הסבר, חוץ מאשר "עבודת שיווק מעולה" של ייבואני המנעולים, למה ממשיכים לקנות את המנעולים היקרים?

 

ונצא מנקודת הנחה שאין מנעול שלא ניתן לפרוץ אותו.

"ברחל ביתך, זה נכון שיש לך רק בנים?"

פורסם

זה נכון שמנעול איכותי מאריך את זמן העבודה של הפורץ אבל כמה מקרים באמת עיקבו את הגנב בצורה כזו שהוא גמר 4 שעות על מנעול ואז בעל האופנוע התעורר ותפש אותו?

 

על מקרה אחד כזה בדיוק, אני יכול לספר לך סיפור מאד אישי. סיפורו של ההבדל בין להמשיך להיות בעליו של אופנוע יקר, לבין לנסוע לעבודה באוטובוס.

 

לא חייב להיות 4 שעות, גם 4 דקות הן נצח לגנב.

פורסם

לעקב את הגנב - עד שיורדים לפרק אותו....

 

חוץ - אתה תירדם בלילה - אם הוא לא נעול???

למכירה -CBR 929 RR , מטופל בסטארסייקל ,ניתן להציג "היסטורית טיפולים" , אזעקה+ ביפר, FREE FLOW, זוג צמיגים חדשים.

פורסם
לעקב את הגנב - עד שיורדים לפרק אותו....

 

חוץ - אתה תירדם בלילה - אם הוא לא נעול???

 

כל מילה בסלע. אי אפשר למנוע את הגניבה -רק לעכב את הגנב ואז...כל האמצעים כשרים.

 

זה לא שהגנב לא יצליח לפרוץ את הקריפטונייט שעלה 1000 ש"ח-הוא יצליח ,אבל יקח לו יותר זמן מאשר המנעול הסיני שעלה לך 20 ש"ח ורק נראה יפה כשהוא נעול.

וזמן הוא אחד השיקולים החשובים שרצים במוחו של הגנב הבן זונה!

"אנחנו כאן בשבילך ולמענך"-מכס ישראל לא ישקר?!

פורסם

רק עניין של זמן...אכן...

 

ישנם מנעולים גם שפצירת ציפורניים יכולה לנסר. זו כבר בדיחה...

מנעול איכותי ידרוש כלים טובים, יקרים, והרבה זמן לפתיחתו...

הקטנת סיכון. זה הכל. לא יותר מזה.

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם
רק עניין של זמן...אכן...

 

ישנם מנעולים גם שפצירת ציפורניים יכולה לנסר. זו כבר בדיחה...

מנעול איכותי ידרוש כלים טובים, יקרים, והרבה זמן לפתיחתו...

הקטנת סיכון. זה הכל. לא יותר מזה.

 

אם מדובר על עוד3.5 דקות, אזי הזמן הוא לא מה שיציל את האופנוע, אלא אם מדובר על שעת עבודה אינטנסיבית שבאמת תהווה שיקול מהותי.

 

לי פרצו למנעול "LUMA" בעזרת חנקן נוזלי, וההערכה שלי, שגם אם היה לי מנעול יותר איכותי, הפריצה לא היתה נמנעת.

 

קל וחומר כל מה שאמרתי נכון, במידה והאופנוע "מוזמן" ואז גם 10 כלבי רוטווילר מורעבים לא יהוו חוצץ בין הגנב לבין האופנוע.

"ברחל ביתך, זה נכון שיש לך רק בנים?"

פורסם

כאמור לעיל, במקרה שלי, אותן 3.5 דקות ממש ממש עשו את ההבדל. לא פחות ולא יותר.

 

מנעול שדורש מאמץ לרוב משמיע גם רעש... ולך דע, אולי זה יהיה הרעש שיעיר את השכנה מעליך ויציל את האופנוע. לצערי, או בעצם לשמחתי, אני בעל נסיון.

 

אבל עזוב.. אם אתה רוצה תקשור אותו עם אזיקון רב פעמי... :multi:

 

 

 

 

רק עניין של זמן...אכן...

 

ישנם מנעולים גם שפצירת ציפורניים יכולה לנסר. זו כבר בדיחה...

מנעול איכותי ידרוש כלים טובים, יקרים, והרבה זמן לפתיחתו...

הקטנת סיכון. זה הכל. לא יותר מזה.

 

אם מדובר על עוד3.5 דקות, אזי הזמן הוא לא מה שיציל את האופנוע, אלא אם מדובר על שעת עבודה אינטנסיבית שבאמת תהווה שיקול מהותי.

 

לי פרצו למנעול "LUMA" בעזרת חנקן נוזלי, וההערכה שלי, שגם אם היה לי מנעול יותר איכותי, הפריצה לא היתה נמנעת.

 

קל וחומר כל מה שאמרתי נכון, במידה והאופנוע "מוזמן" ואז גם 10 כלבי רוטווילר מורעבים לא יהוו חוצץ בין הגנב לבין האופנוע.

פורסם

נתחיל מזה ששלי באמת קשור עם אזיקון רב פעמי ולא יותר.

השאלה לא נשאלה כשאלה ארגומנטית, אלא מתוך עיניין האם באמת מנעול יקר יותר פי 3 ממנעול אחר, יתן ערך מוסף כלשהו שיהיה מהותי עבור הרוכב.

 

זה נכון שפה ושם יש מצב של מניעת גניבה, וגם אז משייכים את זה למנעול העיקש , אבל בשאר הפעמים (שהם רוב כמעט אבסולוטי) הגנבים כן מצליחים להתגבר על כל אמצעי מיגון והרוכב מגלה רק בבוקר שה"תכשיט" שלו כבר לא כל כך שלו.

 

וחשבתי לעצמי שכל אמצעי המיגון הויזואליים כל תפקידם הוא להרתיע פרחחים מזדמנים, אבל גנב מקצועי שבא כדי "לקחת" לך את האופנוע, לא יצא בידיים ריקות ולא משנה איזה מיגון יש לך.

 

והשאלה, אם השיווק והפרסום גורם לרוכב להניח שהוא קנה במיטב כספו אביזר שימנע גניבה בעוד שגם החברות יודעות שהכל תלוי ברמת העירנות של השכנה שלך.

 

כאמור לעיל, במקרה שלי, אותן 3.5 דקות ממש ממש עשו את ההבדל. לא פחות ולא יותר.

 

מנעול שדורש מאמץ לרוב משמיע גם רעש... ולך דע, אולי זה יהיה הרעש שיעיר את השכנה מעליך ויציל את האופנוע. לצערי, או בעצם לשמחתי, אני בעל נסיון.

 

אבל עזוב.. אם אתה רוצה תקשור אותו עם אזיקון רב פעמי... :multi:

 

 

 

 

רק עניין של זמן...אכן...

 

ישנם מנעולים גם שפצירת ציפורניים יכולה לנסר. זו כבר בדיחה...

מנעול איכותי ידרוש כלים טובים, יקרים, והרבה זמן לפתיחתו...

הקטנת סיכון. זה הכל. לא יותר מזה.

 

אם מדובר על עוד3.5 דקות, אזי הזמן הוא לא מה שיציל את האופנוע, אלא אם מדובר על שעת עבודה אינטנסיבית שבאמת תהווה שיקול מהותי.

 

לי פרצו למנעול "LUMA" בעזרת חנקן נוזלי, וההערכה שלי, שגם אם היה לי מנעול יותר איכותי, הפריצה לא היתה נמנעת.

 

קל וחומר כל מה שאמרתי נכון, במידה והאופנוע "מוזמן" ואז גם 10 כלבי רוטווילר מורעבים לא יהוו חוצץ בין הגנב לבין האופנוע.

"ברחל ביתך, זה נכון שיש לך רק בנים?"

פורסם

ככל שהאופנוע יותר קשה לפריצה (גם אם באופן יחסי), קטן מספר הגנבים שינסו לגנוב אותו.

אופנועים הקשורים היטב יהוו פוטנציאל משיכה רק לגנבים 'מומחים', ולא לכל החולרות שרק מחפשים אופנוע להתפרע איתו ואחורי זה לזרוק (לדעתי מהווים את הרוב).

 

VFR שחונה לא קשור, לא מכוסה וללא אזעקה יקרוץ הרבה יותר למסוממים בני 18 שרוצים להתפרק (ואמן יתפרקו :-P) מאשר אותו VFR קשור, מכוסה ומוזעק.

 

Super Max

"!Take him away, and c-ucify him well"

פורסם

VFR שעומד מכוסה ונעול בקריפטונייט+אזעקה של סטינג+כיסוי, לעומת VFR שעומד מכוסה בכיסוי של ברוש+אזעקה של KUNISHI +מנעול של ABED , יש סיכוי שאם האופנוע מוזמן, או נגנב למטרת חלקים או כל מצב אחר שהוא לא גניבה למטרת השתוללות, הגנב ירתע מעוד 2 דקות עבודה?

 

חברות המשווקות מנעולים, מעבר להסברים המפוארים של הרכבי החומר ותכונות המנעול, מפרסמות מה רמת ההשקעה או הצורך בעזרים שיש להשתמש כדי לפרוץ את אותו מנעול?

 

לך תדע, אולי בסוף יתברר שבפועל, ההבדל בין מנעול איכותי למנעול פשוט, בשימוש בחנקן נוזלי, הוא 2 מכות לעומת מכה אחת שצריך להנחית כדי לראות את המעול מתפורר למאות חלקיקים, והקונה שמתגורר בקומה 8 ידע שגם אחרי 5 מכות אין סיכוי שהוא יצליח להתעורר מזה, או לחילופין, השכנה שלו היא בכל מקרה כבדת שמיעה.

 

ככל שהאופנוע יותר קשה לפריצה (גם אם באופן יחסי), קטן מספר הגנבים שינסו לגנוב אותו.

אופנועים הקשורים היטב יהוו פוטנציאל משיכה רק לגנבים 'מומחים', ולא לכל החולרות שרק מחפשים אופנוע להתפרע איתו ואחורי זה לזרוק (לדעתי מהווים את הרוב).

 

VFR שחונה לא קשור, לא מכוסה וללא אזעקה יקרוץ הרבה יותר למסוממים בני 18 שרוצים להתפרק (ואמן יתפרקו :-P) מאשר אותו VFR קשור, מכוסה ומוזעק.

 

Super Max

"ברחל ביתך, זה נכון שיש לך רק בנים?"

פורסם

אני למשל - נועל את האופנוע לעצמו, כי ליד הבית אין לי לאן לקשור אותו, ואני מעדיף שהוא יעמוד קרוב ונעול לעצמו מאשר רחוק, נעול לעמוד ומחוץ לטווח השמיעה של השכן .

 

את האופנוע עצמו אני ממקם כך שאי אפשר לצאת איתו ישר, צריך לתמרן, אי אפשר להרים { נגיד לטנדר}.

 

ו יש לי שכן שכל פעם שמישהו מניע את האוטו בשכונה הוא מתעורר ליבדוק מה הענינים - בעל קורחו הוא כבר הציל לנו את הפיאט.

 

זה נותן לי לישון בשקט.

 

אני לא רואה שום סיבה להשקיע במנעול היי טק אם אין לך מישהו שיתעורר למשמע קולות העבודה.

עם מנוף אי אפשר לסרוג סוודר { C }

פורסם
VFR שעומד מכוסה ונעול בקריפטונייט+אזעקה של סטינג+כיסוי, לעומת VFR שעומד מכוסה בכיסוי של ברוש+אזעקה של KUNISHI +מנעול של ABED , יש סיכוי שאם האופנוע מוזמן, או נגנב למטרת חלקים או כל מצב אחר שהוא לא גניבה למטרת השתוללות, הגנב ירתע מעוד 2 דקות עבודה?

 

חברות המשווקות מנעולים, מעבר להסברים המפוארים של הרכבי החומר ותכונות המנעול, מפרסמות מה רמת ההשקעה או הצורך בעזרים שיש להשתמש כדי לפרוץ את אותו מנעול?

 

לך תדע, אולי בסוף יתברר שבפועל, ההבדל בין מנעול איכותי למנעול פשוט, בשימוש בחנקן נוזלי, הוא 2 מכות לעומת מכה אחת שצריך להנחית כדי לראות את המעול מתפורר למאות חלקיקים, והקונה שמתגורר בקומה 8 ידע שגם אחרי 5 מכות אין סיכוי שהוא יצליח להתעורר מזה, או לחילופין, השכנה שלו היא בכל מקרה כבדת שמיעה.

 

ככל שהאופנוע יותר קשה לפריצה (גם אם באופן יחסי), קטן מספר הגנבים שינסו לגנוב אותו.

אופנועים הקשורים היטב יהוו פוטנציאל משיכה רק לגנבים 'מומחים', ולא לכל החולרות שרק מחפשים אופנוע להתפרע איתו ואחורי זה לזרוק (לדעתי מהווים את הרוב).

 

VFR שחונה לא קשור, לא מכוסה וללא אזעקה יקרוץ הרבה יותר למסוממים בני 18 שרוצים להתפרק (ואמן יתפרקו :-P) מאשר אותו VFR קשור, מכוסה ומוזעק.

 

Super Max

 

 

m.z קבל סיפור מעשה:

לפני מספר חודשים היה ברשותי CR250 משופר ומושקע שהיה נעול במחסן מאחורי פלדלת ,1 אבוס,1 שרשרת זולה ומנעול דיסק.

בדרך נס הצלחתי לתפוס את הגנבים (וגם לפרוק עליהם אגרסיות) אחרי שכל המנעולים שכבו להם על הרצפה,כולל האבוס "חסין ההקפאה" שתנחש מה קרה לו? נכון,הוקפא למוות...

מאוחר יותר בחקירה התברר שהאופנוע הוזמן...יצא ל לקרוא את תמליל החקירה וקבל מה היה רשום שם:

שוטר:למה דווקא האופנוע הזה?

גנב:הוא הוזמן

שוטר:אבל אופנוע כזה , מאחורי פלדלת,ועם מנעולים וכו' זה לא יותר מדי סיכון?

גנב:כן.אבל האופנוע הוזמן. אם הוא לא היה מוזמן לא הייתי טורח להתעסק איתו כי זה לוקח יותר מדי זמן והסיכון גדול מדי אבל מהרגע שהאופנוע הוזמן שום דבר לא יכול למנוע את זה.

שוטר:ואם היו עליו עוד מנעולים?

גנב:לא יעזור.אז יקח עוד קצת זמן אבל יש הזמנה וצריך למלא אותה.אם אין הזמנה לא מתעסקים עם כל כך הרבה מנעולים

 

 

וזאת כל התורה על רגל אחת

עשה איתה מה שתראה לנכון

"אנחנו כאן בשבילך ולמענך"-מכס ישראל לא ישקר?!

פורסם

לענות אבל קודמי עשה את זה כל כך טוב שממש וכמעט אין לי מילים .

מה שהוזמן , הוזמן ואין מה לעשות

אבל אם לא הוזמן אז אולי המנעול ימנע .

מה ? אין לך דלת לבית ? אבל אפשר להיכנס מהחלון ? אז בשביל מה דלת ? אפשר לשים כזה וילון צבעוני מגניב .... טוב אני מגזים אני יודע אבל סתם כי בא לי .

פורסם
האם כל אדם מן המניין יכול להשיג כזה דבר או שזה רק לבעלי מקצוע מסויים יש גישה אליו ?

 

אין שום בעיה להשיג חנקן נוזלי. להשיג בחנות האלקטרוניקה הקרובה לביתך.

לי עצמי יש שני מיכלים קטנים שמשמשים לבדיקת רכיבים אלקטרוניים שמתחממים יותר מידי.

כל מיכל עולה בערך 20-30 שקל.

×
×
  • תוכן חדש...