Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני עובר בריפרוף על הבית הישן, וקורא כל יום על ניסיון לגניבה או גניבה שבוצעה בפועל.

 

רוב האופנועים שנגנבו היו ממוגנים במנועלי U , מנעולי דיסק, שרשרת מקבעת ומה לא.

 

אבל אפשר לראות שלמרות התחכום של המנעולים, הגנבים עדיין מצליחים להשיל את מנגנוני ההגנה ולקחת את "הבן יקיר לי אפרים".

 

ואני שואל: אם בכל מקרה מצליחים לגנוב אופנועים ממוגנים, אז מה הטעם בלקנות אמצעי מיגון יקרים? למה לא להסתפק באמצעי מיגון זולים?

המנעולים כנראה עושים את עבודתם כל עוד הגנב נרתע מכמות הברזל המותקנת על הג'אנטים, אבל מפסיקים לתפקד כשגנב נוגע בהם.

 

זה נכון שמנעול איכותי מאריך את זמן העבודה של הפורץ אבל כמה מקרים באמת עיקבו את הגנב בצורה כזו שהוא גמר 4 שעות על מנעול ואז בעל האופנוע התעורר ותפש אותו?

 

יש למישהו הסבר, חוץ מאשר "עבודת שיווק מעולה" של ייבואני המנעולים, למה ממשיכים לקנות את המנעולים היקרים?

 

ונצא מנקודת הנחה שאין מנעול שלא ניתן לפרוץ אותו.

 

איש יקר.

 

אתה טועה...

 

זה שמוכרים לך מנעולים זבל במסווה של מנעולים יקרים זה עדיין לא מסיר את האפקטיביות של המנעולים המאסיביים.

 

נכון כי כל מנעול ניתן לפריצה בסופו של דבר.

גם כל דלת.

 

דלת רב בריח אם רק טורקים אותה, ניתן לפתוח את בסיס המפתח החיצוני ואז לפתוח את הדלת עם פלייר פשוט...

 

האופנוע של TT600SM היה קשור עם מנעול רב בריח.

מנעולי דיסק ניתן להבין כי פשוט מרימים את האופנוע ומשליכים אותו על משהו ואז הוא כבר איננו שם.

 

את האופנוע של R1100 גנבו כי הוא היה עם מנעול דיסק בלבד.

קריפטונייט, אבוס, חרטאבונה.

מנעול דיסק מונע מהגנב לקחת את האופנוע, עד שהוא מוצא איזה סקייטבורד או לוח בעל גלגלים שניתן לגלגל אותו משם.

 

המנעול החשוב ביותר לאופנוע הוא השרשרת.

האופנוע שלי מעוגן למעקה רחוב גדול ומאסיבי עם השרשרת דרך השילדה.

גם אני רכשתי את המנעולים של ABUS וגם עוד שרשרת של קריפטונייט.

מה לעשות. אני מאמין כי האופנוע שלי שווה שאני אשאיר אותו אצלי.

 

יש לי סימני ניסור ושאר סימנים מוזרים על השרשרת של הקריפטונייט שלי.

האופנוע עדיין אצלי.

 

אני אישית לא אוהב את שרשראות הרב בריח וכל שאר השרשראות הכבדות שאנשים ממציאים לי. (שרשרת של אוניות ושאר שטויות).

 

אני משלם על השרשרת שלי בכלל שהיא אמורה לבצע את העבודה.

רק השקט הנפשי של השלוש שנים האחרונות היה שווה את זה.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
אבל רק בעל MZ חבוט כמו שלך יכול לפרסם הודעה כזו... :D:D:D

 

רק אופנוען בפוטנציה שנוסע על טנדר סובארו, יכול למצוא את הטיעון הזה כרלוונטי לדיון.

 

:lol::lol:

"ברחל ביתך, זה נכון שיש לך רק בנים?"

פורסם

אם כולנו יודעים שאפשר לקנות חנקן נוזלי בלי שאלות, וכולנו רוצים לדעת

מי המנעול שבאמת חסין פריצות, למה לא לעשות מבחן שכזה ?

פורסם

אין לי שמץ של מושג .

אבל סביר להניח שאם הוא יהיה עמיד בפני האיום הזה ימצא איום חדש שיפרוץ אותו . לכל יתרון יש חיסרון ולהפך .

פורסם

לדעתי יש כמה סוגים של גנבים .

 

1. בעלי אופנועים חלאות שמחפשים חלקים לאופנוע שלהם.

 

2. גנבים חפרים שרוצים לרכב על האופנוע פעם אחת או יותר - ברוב המקרים הם לא מצוידים בכלים רציניים ויהיה להם קשה לפרוץ מנעולים מסיביים.

 

3. גנבים מקצועיים - הם צריכים להתפרנס וכמו בכל עבודה הם בטח גם מקצוענים ופורצים כל סוג מנעול בשניות בודדות . אני אישית חושב שההתגוננות מגנבים כאלו היא להיות דיסקרטי ולשמור את מיקום האופנוע בסוד (לא לתת כתובת במשרד הרישוי במוסכים ואפילו חברים לרכיבה לא צריכים לדעת איפה האופנוע חונה)

 

** דרך אגב להזמנות אנחנו אשמים אם בצורה ישירה של הזמנות חלק או אם בצורה עקיפה אנחנו מטפלים במוסכים שמזמינים חלפים :cry:

×
×
  • תוכן חדש...