Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המפגש של השבוע, ה13.12.02 (יום שישי ה13)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8589 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין מילים בפי על אנשי מועדון ה-5. כלי הרכב שלהם מדהימים :!:

ה-5 מושקעת גם היא :!:

חבל רק שאף אחד לא אמר לנהגה שהוא הרכיב את הדוושות של OMP

קצת הפוך... הוא הצליב בין דוושת הבלם לתאוצה... אופסי :shock:

 

ועכשיו לתמונות מהמפגש. מי שמצפה לפורשים וכולי מוזמן לעזוב כבר עכשיו שלא יתאכזב ויתחיל לכתוב לי הודעות "לא משהו" ...

 

דרך אגב, הביקרות על התמונות, לפחות מבחינתי, לא הייתה אף פעם על המכוניות

המצולמות אלא על המיקוד, התאורה, ההעמדה וכו'...

תן קצת יותר קרדיט לאנשים, בבקשה :!:

 

תמונות נחמדות, יותם :!::wink:

 

חבל על תמונות המכירה של גיא :cry:

DCP_0756.jpg

MCS 2008

פורסם

ועכשיו לתמונות מהמפגש. מי שמצפה לפורשים וכולי מוזמן לעזוב כבר עכשיו שלא יתאכזב ויתחיל לכתוב לי הודעות "לא משהו" ...

 

דרך אגב, הביקרות על התמונות, לפחות מבחינתי, לא הייתה אף פעם על המכוניות

המצולמות אלא על המיקוד, התאורה, ההעמדה וכו'...

תן קצת יותר קרדיט לאנשים, בבקשה :!:

 

תמונות נחמדות, יותם :!::wink:

 

חבל על תמונות המכירה של גיא :cry:

 

יתכן שהייתי נותן יותר קרדיט לאנשים אם הם היו יודעים לצלם לפני שהם מעבירים עליי ביקורת...

 

זכורה לי תגובה אחת בYNET על סט תמונות אחד שבו צילמתי בתנאי חושך וצילמתי עם הפלאש שלי שהוא חלש, וממש אפשר לראות איפה הפלאש מצליח להאיר ואיפה לא, ומישהו הגיב לי ואמר שהתמונות חשוכות מדי, ואם אפשר להשתמש בפלאש...

 

אז לכל "מבקריי" בתחום הצילום, בבקשה לתת ביקורת בונה, ביקורת סתם גם אני יכול להעיר, אפילו לעצמי. וגם קורה שתמונות לא יוצאות טוב, וגם קורה שהסט לא היה מתוכנן (כמו ברוב המקרים למעשה, כשמדברים על הצילומים למפגש) אז לא אשמתי שהעמדה לא טובה, וגם אם הייתי מנסה שכל בעל אוטו שאני רוצה לצלם יזוז כבקשתי , לא הייתה תמונה אחת טובה. התחום שבו אני מתעסק בצילום הוא הרבה יותר קשה, צריך לתפוס פוזה של אוטו גם אם הוא חנה במקום הכי לא סימפטי לצילום.

Race Smart

פורסם
בקרוב הסט של הפולו של אייל.

 

אהההההמ אהמממממממ

סתם נתקע לי משהו בגרון :wink:

 

אהה. אם סתם נתקע לך משהו בגרון...

בוא אני אעשה לך היימליך !!

DCP_0831.jpg

DCP_0828.jpg

DCP_0839.jpg

Race Smart

פורסם
אחלה תמונות!

איזה הונדה מצולמת בתמונות הראשונות?. אני חייב להגיד שאל ראיתי כזאת הונדה.(עדיין :wink: )

דומה קצת לקורולה החדשה לא?

 

הרינו 5 פשוט מדהימה!! גם אני רוצה! :cry::cry:

 

והרבה מזל טוב גבר.

תודה ושוב תודה.

ההונדה המצולמת ב"פרק ראשון" של תמונות מהמפגש היא לא אחרת מאשר הונדה CTR (Civic Type R)

שהגיעה למפגש וסוף סוף התפניתי לצלם אותה...

Race Smart

פורסם
אחלה תמונות!

איזה הונדה מצולמת בתמונות הראשונות?. אני חייב להגיד שאל ראיתי כזאת הונדה.(עדיין :wink: )

דומה קצת לקורולה החדשה לא?

 

הרינו 5 פשוט מדהימה!! גם אני רוצה! :cry::cry:

 

והרבה מזל טוב גבר.

 

אני חייב גם לציין שהרכב האחרון שצילמת מדהים.

לפני השלישייה של ה S16יות.

אם הבעלים מוכן למכור ב-7 מעל , תודיע לי! :wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אחלה תמונות!

איזה הונדה מצולמת בתמונות הראשונות?. אני חייב להגיד שאל ראיתי כזאת הונדה.(עדיין :wink: )

דומה קצת לקורולה החדשה לא?

 

הרינו 5 פשוט מדהימה!! גם אני רוצה! :cry::cry:

 

והרבה מזל טוב גבר.

 

אני חייב גם לציין שהרכב האחרון שצילמת מדהים.

לפני השלישייה של ה S16יות.

אם הבעלים מוכן למכור ב-7 מעל , תודיע לי! :wink:

 

איזה שבע מעל, אני לא הייתי נותן לו גם שבע מתחת , הבן אדם לא יודע לנהוג , כל הזמן נכנס בעמודי חשמל וטלפונים ציבוריים.

לאוטו יש שאסי והוא נוסע כמו טרנטה.

 

סתם סתם הכל בצחוק, אין לו שאסי, והוא בכלל לא סוחר... :twisted:

 

(הכל בידידות, אייל)

Race Smart


×
×
  • תוכן חדש...