Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6208 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

גם אני עומד לפני בחירה ברכב ליסינג (קבוצה 2) ומתלבט בין כל החלופות.

יש כמה פרמטרים שחשובים לי:

1) ביצועים טובים

2) תא מטען בינוני ומעלה

3) חיבור AUX מובנה

 

כמובן שאבזור מגוון יותר יהיה נחמד.

נושא הבטיחות לא ממש חשוב לי (אני רווק).

אגב, אני מעדיף רכב לא אירופי, אבל אשקול לקחת כזה אם הוא יהיה עדיף משמעותית.

 

כרגע, שתי החלופות שנראות לי הן שברולט קרוז ויונדאי I30.

 

אשמח לשמוע המלצות ממומחי הפורום.

תודה רבה,

 

בן

פורסם

אם ביצועים ועוצמה חשובים לך בשום אופן על תבחר את הקרוז.

כולם מתלהבים מהיופי והאבזור (ובצדק) עד שנכנסים לנסיעת מבחן...

אני במקרה הייתי באחת כזאת ופסלתי את האוטו ברגע שלחצתי על דוושת הגז.

במקרה הטוב זאת פוקוס יפה ומאובזרת.

אני יודע שה I30 זולה משמעותית מהקרוז (לפחות אצלנו) דבר שיהיה משמעותי יותר מתחילת 2010.

הטויוטה בעלת הגיר האוטומטי מאוד מוצלחת לדעתי אם כי לא ממש מאובזרת ואם אתה לא לחוץ חכה קצת למאזדה.

 

בכל מקרה אתה צריך לדעת כבר שמשנה הבאה דרגות המס נמחקות! ושווי המס שתשלם יהיה ע"פ שווי הרכב אז קח זאת בחשבון.

 

בכל מקרה בהצלחה

פורסם

 

 

נושא הבטיחות לא ממש חשוב לי (אני רווק).

 

 

 

 

 

:shock3:

המלצה שלי:

קיה סיד (אחות של I30 ) עם 5 כוכבי בטיחות (לכבוד עתיד משפחתך)8).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
:shock3:

המלצה שלי:

קיה סיד (אחות של I30 ) עם 5 כוכבי בטיחות (לכבוד עתיד משפחתך)8).

 

חן חן. יש לי המון אופציות לבחירה, אבל הקיה היא לא אחת מהן.

תודה בכל מקרה

 

בן.

פורסם

כל הרכבים בקבוצה 2 עולים אותו הדבר, מה בדיוק הוא צריך לקחת בחשבון :shock:

 

לפותח השרשור, אם אתה רווק זה אומר שלא מגיע לך לחיות במידה ותעשה תאונה?

 

אם תרשום את אפשרויות העומדות בפניך נוכל לעזור לך יותר, יש המון אפשרויות בחוץ

פורסם

ברור שיש חשיבות לבטיחות, אבל ההבדל בין 4 ל 5 כוכבי בטיחות לא מנצח את הדרישות האחרות שלי (נגיד את זה כך, אחרי שנהגתי 3 שנים על סוזוקי ג'ימני, כל דבר יהיה שיפור משמעותי).

החלופות שעומדות לפני הן:

טויוטה קורולה 1.6 SUN (רובוטי או אוטומטי)

יונדאי I30 1.6

מזדה 2 אקטיב 1.5

מזדה 3 אקטיב 1.6

ניסאן טידה סדאן 1.6

סובארו B3 1.5 (4 דלתות)

סוזוקי SX4 GLA 1.6

סיטרואן C4 1.6

פזו 308 קומפורט 1.6

פורד פוקוס 4 או 5 או סטיישן 1.6 אוטומטי

רנו מגאן2 4 דלתות

שברולט קרוז 1.6

 

כאמור, מה שחשוב לי זה ביצועים טובים, תא מטען מרווח וכניסת AUX במערכת השמע. אני מעדיף רכב לא אירופאי.

תודה,

 

בן

פורסם

שלום,

אני הייתי הולך על הטיוטה,

רכב ללא פשרות הן בעיצוב (טעם אישי)והם בביצועים.

רכב רחב ביותר עם תא מטען ענק.

לגבי חיבור חיצוני למערכת,אין לי מושג.

 

נ.ב.

נכתב כאן שמשנת 2010 המס יהיה לפי ערך הרכב ולא לפי שיווי המס.

לי אין כל כך מושג בדבר,

אך מי שהעלה את הנושא בבקשה תוכל קצת לפרט.

אם כלל המכוניות בקבוצה 2 הם עולות פחות או יותר אותו הדבר,

אז למה שיהיו הבדלים משמעותיים במחירים המס ?

 

תודה ובהצלחה.

פורסם

מבין האופציות שהעלית באמת הכי מתאים לך או I30 או קרוז... תעשה נסיעת מבחן ותראה מה עדיף לך. רק זה יעזור לך לקבוע, למרות שהקרוז באמת אומרים שהיא לא ממש זריזה, אבל תראה ותעשה את השיקול.

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

אם אתה מחפש זריז קרוז היא הכל חוץ מזריזה,מדובר ברכב כבד ודגול מאוד,המנוע שלו חלש ורועש מאוד יחסית לגודל של הרכב.

 

אומנם אתה מקבל רכב מאובזר מאוד בשביל קבוצה 2 אבל זריזות זהלאברכב הזה.

 

למרות שאמרת לא אירופי אני אמליץ בחום על הC4, זריזה,נוחה ומרווחת ויש אפשרות להזמין את הרכב עם מתאם AUX המורכב בארץ (תוספת של כ200 ש"ח חד פעמי)

פורסם

בקשר למס

א) באוגוסט מתחיל מס ירוק שיגרום לשינוי במחיר רכבים ועלות הליסנג החודשית - היות וכל יבואן מחליט לבד בכמה הרכב יעלה יותר או לא, אין אפשרות לדעת כעת מה יהיה המחיר.

ב) בינואר שווי למס של רכבים חדשים יהיה לפי אחוז ממחיר הרכב - אבל זה לא ישפיע בשנתיים הקרובות על רכיבם שכבר עלו על הכביש לני כןץ

Tubes Rule

×
×
  • תוכן חדש...