Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נימיקיפוד ולכל השאר,

האם אפשר לדעת איזה פלאגאין של XOVER הכי טוב או מומלץ לעבוד עם ה CONSOLE ?

פורסם

מחר מתחיל שלב א' בהתקנה. יותקן הדבל דין במקומו. יועברו הכבלים בין המסך, המיקרופון, ה OBD, מפצל USB. יועבר כבל חשמל עצמאי למחשב בעובי 8G ויותקן מפסק לכיבוי מהיר של המחשב.

 

מעבר לכך, תפורק פלטת המגברים הנוכחית ובסוף השבוע יורכב המחשב על הפלטה ויחובר למגברים.

 

מבחינת תוכנה - המחשב עוד לא מושלם (רחוק מכך..) ובהזדמנות זו אני פונה למר די.ג'יי האמיץ לעזרה בהטמעת התוכנה עם ה BT, ה GPS וכו'..

...CASKA for life

פורסם

טוב,

התקנתי את ה Virtual Audio Cable והתקנתי גם ASIO4ALL ובתוך FOOBAR בתוך ה output divice הגדרתי את ה virtual Cable 1

בתוך ה CONSOLE preference הגדרתי driver type ASIO

בהגדרות ה DIVICE הגדרתי ASIO4ALL

בהגדרות ה Channel הכל מסומן ב וי, ניסיתי להשאיר גם רק את virtual Cable 1 אבל כשאני משמיע שיר דרך ה FOOBAR אני לא שומע כלום. כשתוכנת CONSOLE פתוחה אז למטה מופיע באייקון של ה ASIO4ALL

האם יש עוד משהו שצריך להגדיר בתוך תוכנת ה CONSOLE ?

Guest American V12
פורסם
אני לא התכוונתי לפתח ויכוח בנושא OPAMP אבל אם מה שאתה אומר זה שאין הבדל בין אחד לשני אז אתה טועה ובגדול.

 

יש הבדל והוא לא קטן בכלל וזה בהתבסס רק על ה 5 סטים שאני מחזיק. אבל למה אני ? יש עדויות נוספות ושוק מטורף לרכיבים הללו. בבקשה הנה ת'רד "קטן" רק על הנושא הזה:

 

 

http://www.head-fi.org/forums/f46/xonar-essence-stx-q-tweaking-impressions-thread-421890/

 

אתה בטוח שאין הבדל ?

 

אני מזמין אותך לשמוע בעצמך את ההבדלים. הם שמיעים בוודאות ברמה של אוזניות של 100 ש"ח..

 

 

יש לי בערך...1001 סיבות לרשום למה זה לא נכון.

בגדול, אם יש הבדל, זרוק אותם לפח, הריכיבים דפוקים, הרכיבים הללו בתאוריה אמורים לקבל אות,

ולהוציא את אותו דבר בדיוק... רק מוגבר. כמה שפחות לעוות, מבחינת תדרים.

 

שוק תמיד יש למשוגעים.

 

תמיר .א

פורסם

אני אפילו לא מתכוון להתייחס לזה. מי שמעוניין לשמוע הבדלים ולהבין על מה כולם מדברים שם, מוזמן. כאמור, מדובר ב"מגבר" שלפני המגבר, כל שינוי, מינורי ככל שיהיה, בין הרכיבים מתבטא בהבדלים (לפעמים קטנים, לפעמים גדולים) בתוצאה הסופית.

...CASKA for life

פורסם

תוספת קטנה - הרציונאל של מרבית המגברים הוא להגביר אות במינימום עיוות. האם זה אומר שכל המגברים נשמעים אותו הדבר ?

...CASKA for life

פורסם

נימי הקיפוד ,

שוב פעם במה בדיוק אתה צריך שאני אעזור לך?

 

לגבי האנטנה? לא הייתי משלם 75 דולר על אנטנה מסכנה

הgps שלי קולט מתוך התא כפפות אצלי ברכב כמו כלום

וwifi כמה מרחק כבר אתה צריך? מקס' תקנה אנטנה רגילה מוארכת ותקע אותה מחוץ לאוטו

אני עם מתאם ללא אנטנה חיצונית וקולט בערך כמו ה5800 שלי..

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

אני צריך עזרה עם האינטגרציה של כל הרכיבים השונים לתוך הפרונט אנד. ובכלל זה סקינים, GPS, פלאגינים שונים והבלוטות'.

 

האנטנה - פיתרון ALLINONE שהייתי בכיף משתמש בו אם לא היו לי כבר את כל הרכיבים הללו.

...CASKA for life

פורסם

זה גם אני עדיין לא עשיתי כי אני מחכה לסקין החדש ( elite lite 2 ) למרות שנראה לי שאני אריץ כבר השבוע כמעט הכל על גרסא 1 וזהו כי לפי איך שזה נראה יקח עוד זמן עד שיצא

בינתיים האינטגרציה היחידה אצלי היא של הgps וwifi

רדיו לא מוגדר , obd במשלוח בדרך , bt גם לא , מוניטורים של טמפ' וכו' , אפילו פלייליסטים אצלי לא מוגדרים

בנוסף עדיין לא עשיתי בכלל כיווני אודיו..

יש עוד עבודה אצלי גם תאמין לי :)

 

לגבי האנטנה לא נראה לי שקראת טוב

זה לא מקלט wifi וגם לא gps זאת אנטנה נטו..

אתה עדיין צריך את המקלטים

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

אם תרשו לי להדחף :-)

גם אני צריך :

1) מקלט BT שגם יתן לי שליטה מלאה בטלפון (כמובן גם דיבורית) .

 

2) מקלט GPS איכותי .

 

3) מיקרופון שישמש אותי לדיבורית עם ה-BT .

 

כל זה כמובן ל-CARPC , יש המלצות ?

אולי נעשה הזמנה משוטפת ?

 

 

 

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 

פורסם

למה לשטוף את ההזמנה ? :-):-)

 

אני לא צריך כלום, יש לי הכל. העניין הוא שכבר עבדתי בעבר על קונפיגורציה של CENTRAFUSE והגעתי לסטאפ שעובד כמעט מושלם (חוץ מהרדיו..) אבל מאחר וסנטרהפיוז לא תומכת ב ASIO אני צריך להתחיל הכל מחדש עם RR ואין לי כח להתחיל להבין איך היא עובדת לגמרי מחדש. אני צריך עזרה להגיע למצב עבודה בסיסי (בינתיים גם לאחר התקנה של סקין פשוט לכאורה, ה RR עושה לי בעיות ולא מוצאת ספריות וכאלו..) שממנו אני אוכל להמשיך ולקנפג.

 

אם מישהו כאן יכול לתת יד, אני אודה לו מאוד. חגי.

...CASKA for life

פורסם

:-D

 

אז אולי תוכל להמליץ לי על הרכיבים שאני צריך ?

ומאיפה כדאי להזמין (אולי בארץ) ?

 

 

 

 

עופר.י

JOYING 7" ANDROID-> Audison bitOne

TRU S45->HAT Clarus C6+Legatia L3 | Genesis ST60->Morel MT230 | Sundown SAE-1200D->AA 12" Arsenal

 


×
×
  • תוכן חדש...