Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תנסה אולי להתקין מחדש את הrr ( בתיקייה אחרת אפילו ולראות מה חסר לך בקבצי קינפוג.. )

או שתעלה את הrr.ini ואני אבדוק אם משהו חסר לך

 

עם איזה פלאגין אתה עובד לפלאפון? אני גם צריך להגדיר אצלי את זה

ראיתי את .net mobile בלה בלה , אבל לא יצא לי עדיין להתעסק איתו

 

לגבי הוויז'ואל במקרן בבית שלי אני עובד עם r4 ( הוא גם פלאגין וגם standalone )

לדעתי הוא אחד היפים אבל השאלה כמה הוא יסחוב לך במחשב וכמה שווה לך לשים אותו

אבל קח בחשבון שזמן הטעינה שלו יחסית ארוך ( אפשר לצמצם אם תמחק את כל האלה שאתה לא אוהב כי יש המון )

ושוב פעם , הוא כבד! ( לא זוכר איזה מחשב יש לך )

 

קיצור תנסה

http://www.rabidhamster.org/R4/main.php

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ה WINAMPPATH ריק. אבל גם לאחר שהגדרתי ספריה זה לא השתנה. כאשר אני סוגר את ה RR הוא סוגר גם את ה WINAMP

 

אני כרגע עמל על אינטגרציה חלקה בין האפליקציות השונות (מעין QA..) אני אוהב את ה ELITE 1.1 ומפחד מאוד מ ELITE 2 כי אז צריך לעשות הכל מחדש (עובד בשיטה אחרת לגמרי..)

...CASKA for life

פורסם

אחרי הצלחה חלקית עם DEVCON (הפקודה עובדת, הרעיון לא..:-))

 

תהיתי עם מישהו מכיר תוכנה/פקודת קומנד לשליטה על ה KMIXER של ווינדוס ? (אני צריך להשתיק אוטומטית את כל הכניסות מלבד אחת וחוזר חלילה.

 

תודה מראש.

...CASKA for life

פורסם

אני בדיוק באותה סוגיה עם הelite lite אבל החלטתי כבר לעשות כי לפי איך שזה נראה יקח עוד חודש חודשיים לפחות עד שנראה משהו בכיוון..

 

לא ענית לי לגבי הפלאגין של השליטה בפלאפון

ואתה משתמש בblusoliel או widcomm?

 

לגבי המיקסר

אולי יש דרך יותר פשוטה אבל עד שתמצא הדרך הכי נורמלית שאני מכיר זה להשתמש בautohotkey

http://www.autohotkey.com/

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

לא שמתי לב.. אני עובד כרגע עם RRMOBIL יחד עם ה N95 - לא כל הפונקציות עובדות אבל רק התחלתי..

 

מה זאת אומרת ווידקום או בלוסוילי ? - אני משתמש בשניהם יחד !!

 

לגבי ה MUTE - מסתבר שיש פקודות כאלו ב RR אני רק צריך ללמוד להשתלט עליהן ולשלב אותן.

 

למה לא נשמרת לי התצורה שאני קובע ב IGO ? אני צריך להגדיר הכל בקובץ החיצוני.. אבל לא מוצא את הגדרת איזור השעה כירושלים +2

 

כרגע רצה בדיקת מאמץ של 5 שעות עם הכל (GPS,FLAC, VISUAL 3D, CD, CONSOLE) המעבד על 35% קבוע ועובד תקין. הרדיו מעצבן אין לי מושג מה לעשות איתו (ברוב המקרים כשווינדוס עולה אי אפשר לשלוט על הכרטיס אלא אם מנתקים לו את החשמל ומחברים שוב ואז הוא עובד בובה..)

 

ה BT מסובך אבל ייסתדר

...CASKA for life

פורסם

אני חייב למצוא זמן להתחיל להתעסק עם הקטע של הפלאפון

 

לגבי igo אולי הקובץ ב"read only" תבדוק

 

עם הווינאמפ הסתדרת?

 

בדיקת מאמץ עושים ב100 אחוז ( עם prime95 או משהו בסגנון )

 

תסביר מה הבעייה עם הרדיו?

בטוח יש בmp3car מישהו שנתקל בזה - תעשה חיפוש..

 

סתם כבונוס העלתי לך מקלדת בעברית שהכנתי בשביל האינטרנט ( עדיין לא יצא לי להטמיע אותה במערכת אבל לא אמור להיות יותר מדי מסובך )

לא השקעתי יותר מדי כי זה עד שתצא גירסא 2 אבל יצא סבבה יחסית

http://clickit.ort.org.il/files/upl/858904808/210801678.rar

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

עם ה WINAMP הסתדרתי - והוא עובד יחד עם ה HQCT וה CD פצצה.

 

אממה, הדרייבר החדש ששלח לי מפתח ה HQCT אומנם פתר את עניין התקיעות אבל במקום שהחלון של התוכנה ייסגר בצורה רגילה, צריך ללחוץ על שתי כפתורים שונים כדי לסגור את התוכנה וזה יוצר בעיה בכיבוי המחשב עם ניתוק הסוויצ' (המחשב לא מצליח לכבות את עצמו בגלל אותה תוכנה..) --> מה עושים ?

 

ה BT עובד אבל התוכנה לא יציבה. עוד צריך ללמוד איך משתמשים ב MUTE ב RR ואיפה למקם את הפקודה.

 

לעניין ה PRIME 95 - אני לא עושה OC שאני צריך בדיקת מאמץ ב 100% - הבדיקה שאני עושה היא יותר מכוונת תוכנה ואני פותח וסוגר חלונות ואפליקציות מהר עם AUTOIT כדי למצוא בעיות אינטגרציה ולתקן אותן.

 

תודה על המקלדת אבל אין לי שימוש בה כרגע - אני בלי WIFI.. (בינתיים)

...CASKA for life

פורסם

קצת באיחור(7 דפים),אבל אף פעם לא מאוחר לאחל מזל טוב! :mm_wink:

שתצליח!

 

בקשר לXONAR,אני מאמין שמדובר בD2X

יש לי אותו בשילוב עם רמקולים נהדרים של ALTEC LANSING MX5021 והוא פנטסטי! במיוחד בתצורת הDOLBY שנותן המון נפח וחלל גם ל2.1 באשליה משכנעת מאוד! :-)

אחרי שחרשתי די הרבה על הכרטיס והרמקולים,אני באמת הצבתי רף לעצמי להגיע לרמת סאונד ברכב באותה מידה

והגעתי... עם ההימור (למי שזוכר) עם הRAINBOW GERMANIUM בתצורה אקטיבית אגב

סליחה... עקפתי את הנ"ל :mm_wink:

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

תודה רבה.

 

הכרטיס הוא לא ה D2X כי אם ה HDAV DELUXE (עם 8 יציאות RCA אנלוגיות ו OPAMPים מתחלפים..)

 

אם אתה מתעניין בCARPC, אני ממליץ לך לעבור על הת'רד מתחילתו (מלבד כמה ויכוחים מיותרים בהתחלה יש פה הרבה מידע)

 

אגב, אני מתעניין ומחפש מידים כרגע. חשבתי על ה PROFI PHASE PLUG וגם על אלה:

 

http://cgi.ebay.it/Elettronica-di-Consumo_Car-Audio_Altoparlanti-e-Subwoofer_Kit-2-vie-separate-16-5cm-IMPACT-200W-mod-HS-6532-S_W0QQitemZ110391246442QQptdnZAltoparlantiQ20eQ20SubwooferQQddnZElettronicaQ20diQ20ConsumoQQadiZ7430QQptdiZ7431QQddiZ7011QQadnZCarQ20AudioQQcmdZViewItemQQptZAltoparlanti_e_Subwoofer?hash=item19b3d4be6a&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1385%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A0%7C293%3A1%7C294%3A50

 

הביקורות אוהדות והם יחודיים..

...CASKA for life

פורסם
עם ה WINAMP הסתדרתי - והוא עובד יחד עם ה HQCT וה CD פצצה.

 

אממה, הדרייבר החדש ששלח לי מפתח ה HQCT אומנם פתר את עניין התקיעות אבל במקום שהחלון של התוכנה ייסגר בצורה רגילה, צריך ללחוץ על שתי כפתורים שונים כדי לסגור את התוכנה וזה יוצר בעיה בכיבוי המחשב עם ניתוק הסוויצ' (המחשב לא מצליח לכבות את עצמו בגלל אותה תוכנה..) --> מה עושים ?

 

ה BT עובד אבל התוכנה לא יציבה. עוד צריך ללמוד איך משתמשים ב MUTE ב RR ואיפה למקם את הפקודה.

 

לעניין ה PRIME 95 - אני לא עושה OC שאני צריך בדיקת מאמץ ב 100% - הבדיקה שאני עושה היא יותר מכוונת תוכנה ואני פותח וסוגר חלונות ואפליקציות מהר עם AUTOIT כדי למצוא בעיות אינטגרציה ולתקן אותן.

 

תודה על המקלדת אבל אין לי שימוש בה כרגע - אני בלי WIFI.. (בינתיים)

עם הhqct אתה יכול להרחיב מה בדיוק אתה צריך לסגור?

אם זה תוכנה חיצונית אז תנסה לקרוא לkill.exe במקום 2 הכפתורים ולסגור אותה בכוח

אפשרי?

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב.. הגיע זמן לעדכן..

 

אז ככה, המחשב הורכב ברכב היום. לא הספקתי לשחק יותר מדי כי יש לי עוד עיסוקים בחיים אבל התגלו לא מעט בעיות, על אף התכנון וההכנה הארוכים.

 

סוף סוף שומעים קצת מוזיקה ברכב לאחר תקופת התנזרות ארוכה.

 

אני שמח לבשר שהתגלתה אצלי במה באמצע הדשבורד. אפשר לשייך את זה גם למגבר החדש של המידים - הסטג 220.2X - למה אף אחד לא אמר לי שהמגבר עובד חחחחםםםם !!! (אי אפשר לגעת בו, כולה מידים..:-)) - עשיתי טעות שהרכבתי אותו מוסתר וכמעט בלי אוורור - נקווה שיהיה טוב, מאחר ואין לי שום כוונה לפרק את התענוג הזה שוב.

 

המסך מטושטש ויש רעשים וגלים בתמונה - על אף שהוא מחובר למתח מיוצב מה M4 - צריך לבדוק עם כבל אחר ולעשות אלימינציה. (למען הסר ספק, בבית ראו חבל על הזמן) - שאלה נוספת, למישהו יש מושג איך מסירים את מדבקת הניילון שעל המסך מגע - אני לא מצליח לקלף אותה - במסך הקודם (זהה) נאלצתי לפרק את המסך - יש איזושהי דרך אחרת ?

 

הכרטיס קול נשמע מעולה לטעמי וכל הספקות שהיו לי התבדו. פשוט שומעים טוב. צריך עוד לעבוד על היציאה ממצב שינה כי מדי פעם ביציאה מהמצב הכרטיס נשמע קטוע (ה RR מתחיל להשמיע לפני שהדרייבר של הכרטיס מוכן - עניין של דיליי, יכול להיות פשוט ויכול להיות מתיש..

 

בעיה נוספת שיותר קשורה ל XP - משום מה, איזשהו וירוס/טרוייאני התנחל לי במחשב ומאז שניסיתי להסיר אותו (מה שהצליח רק באופן חלקי..) נדפק משהו ב EXPLORER/TASKBAR של ווינדוס והוא נתקע/נופל בעליה (הפיתרון - צריך להיכנס ל TASK MANAGER, לצאת מהמשתמש ולחזור שוב - צריך למצוא פיתרון טוב וסופי - לפרמט לא בא בחשבון !!!)

 

עכשיו לבעיה אחרת - מתח. ללא מנוע דולק, המתח עומד על 11-11.7 וולט ולאחר חצי שעה הגעתי גם ל 10.8 וצפצופים והמפצל של ה +. כשמניעים, בניוטרל המתח הוא סביב 12-12.4 ולעיתים יורד ל 11.8. כשהטורים ב 3000 סל"ד - המתח עומד על 12.8-13.4. אני מניח שזה לא תקין והמצבר גם לא חדש (יוני 2006) - מחוברים 3 מגברים CLASS AB חזקים וה M4 - חיווט 0 GAUGE. האם מצבר חדש ישפר את המצב או שהאלטרנטור פשוט לא מספיק ?

 

כאמור, יש בעיות, אבל יהיה בסדר.. נקווה שעד המפגש יהיה שיפור ויהיה מה להראות/להשמיע.

...CASKA for life

פורסם

אכן הרבה כאב ראש אבל זה מתחיל סוף סוף לתגמל ואני גם לומד הרבה..

 

רק הספריה של ה FLAC שווה את הכל מסודרת עם תמונות של כל דיסק, פשוט כיף..

...CASKA for life


×
×
  • תוכן חדש...