Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6105 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 133
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גורל, תן לי ולאופיר שעה להעביר אותך ל ASIO עם ARC, חצי שעה של RTA ואז עוד חצי שעה של מדידות. סה טו, המערכת ב 90% מכוונת וישאר לך רק לכוון את עוצמת הסאב כרצונך..

...CASKA for life

פורסם

סליחה שאני מקפיץ

אני מחפש פלאגינים לתוכנה CONSOLE של LOW PASS ו HIGH PASS איקולייזרים רצוי מאוד עם גרף הענות של תדרים.. אם מישהו מכיר אני אשמח לשם :-D

ללא קשר אתה יכול להגיד במה אתה משתמש? הרי חייבים ליהיות לך חיתוכים לא?

פורסם

אני כבר לא עובד עם CONSOLE (זה לכ**יות.. :-P) אני עובד עם AUDIOMULCH שהיא בעיקרון אותה הגברת רק שהיא ורסטילית יותר.

 

הפלאגין שאני משתמש בו לחיתוכים הוא RUBBERFILTER. אקולייזרים יש כמו זבל ברשת (אני משתמש ב EQ31 או משהו כזה..)

 

רומק - תאמין לי גם אני רוצה לתת רשמים על הפונטק אבל אני לא מוצא זוג קורות לרכב שלי במחיר סביר אז הכל עומד במקום בינתיים.

...CASKA for life

פורסם

מה לגבי יצירת נגטיב של הקורה, וביצוע כל ההתקנה על הנגטיב?

כך יוצא שאתה צריך לחורר את הקורה רק לטובת העברת החיווט (שבכל מקרה צריך בשביל הטויטרים) ובורג או שניים לחיבור הנגטיב לקורה עצמה (או בכלל להחליף אותה)

אולי זה לא יהיה כלכך יפה, אבל זה משהו שתוכל להתעלל בו בשינויים מבלי שיכאב הכיס.

מתחדשת*

פורסם

נימי - עד כמה שידוע לי הרכב שלך הוא לא רכב ליסינג.

 

תבנה על הקורות המקוריות ותקווה שלקראת מכירת הרכב שלך כבר יהיו הרבה כמוהו בפירוקיות.

 

אני לא אתפלא אם הרבה רכבים כאלה כבר סיימו את חייהם כטוטלוס...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אז ככה, הרעיון בגדול היה לחכות עם ה 3 WAY לרכב הבא וללמוד כמה שרק אפשר על ה CARPC בסטאפ הנוכחי כדי שברכב הבא הכל יהיה "מושלם".

 

אממה, דחיית סיפוקים זו תכונה נרכשת..

 

אני צריך גם קורות וגם את המשולשים בדלתות אותם חיררתי לטובת ה MD100.. - בינתיים, מצאתי קורה בפירוקייה ב 300 ש"ח, מחיר שנראה לי מוגזם. אני מוכן לשלם אבל לא כל סכום. בספרד קורה חדשה מהחברה עולה 33 יורו..

...CASKA for life

פורסם

300 ש"ח לזוג זהו מחיר סביר בהחלט, אתה לא גר בספרד שם הרוב זול יותר:wink:

בחינם או ב50 שח בטוח לא תשיג אותם.

 

 

 

 

אלי

 

פורסם

דבר עם צביקה אולי הוא יוכל לסייע לך

הקורה שמצאת במצב טיפטופ ?

אם כן חפש קורה במצב לא טוב, ריפוד קרוע וכו'.

כך תוכל להוציא מחיר טוב יותר וממיילא אתה מרפד את כולה בסוף הבניה.

פורסם
300 ש"ח לזוג זהו מחיר סביר בהחלט, אתה לא גר בספרד שם הרוב זול יותר:wink:

בחינם או ב50 שח בטוח לא תשיג אותם.

 

 

 

 

אלי

 

אני קניתי זוג קורות ב50 שקל לפני 3 שבועות 8)

וכנראה עוד יחזור כשבעל הרכב ירדם :evilbat:

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!


×
×
  • תוכן חדש...