Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6253 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים יקרים,

אני מחפש יאריס TS, וראיתי מודעה ביד 2 לרכב במצב ממש טוב, לפי טענת המוכר.

2004, 66500 ק"מ, יד 1, 68000 ש"ח.

יום חמישי המוכר דרש 70000 ולא הסכים להוריד שקל.

היום הוא כבר דורש 68000 ושוב לא מוכן להוריד שקל.

מישהו מחברי הפורום אולי ראה את האוטו המוצע ביום שישי, ויש לו מושג לגבי הירידה.

האוטו מוצע למכירה במודיעין, ולא יכלתי להגיע לראות אותו מסיבות של זמינות.

האם שווה לקנות את הרכב במחיר הנ"ל.

 

לתשובתכם המהירה אודה.

פורסם

מההההה זההההה המחיר המטורף הזה? אני לא הייתי נוגע! זה ממש מוגזם, אפשר לקנות המון דברים אחרים, כמו גולף או פולו GTI, או איזו קליאו חביבה, או איביזה.. המון אפשרויות :\ למה דווקא היאריס? אף פעם לא הבנתי מה הקטע ברכב הזה שמצדיק כזה מחיר.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

היא שנת 2004, ולא 2003, כפי שכתבתי בטעות בפעם הראשונה.

ולפי מה שהבנתי מבירורים רבים, היא מאוד זולה לתחזוקה, אמינה ומהנה.

ועדיף לי לשלם קצת יותר בהתחלה, ולקבל אוטו שלא אוהב מוסך, וגם שכאשר

הוא חייב מוסך, הטיפולים זולים, לא ככה?

פורסם

אם הרכב הזה הוא חלום חייך, ואתה יכול ממשו - אז לך על זה, המחיר הוא לא רלוונטי.

לטעמי האישי, בסכום זה יש אלטרנטיבות הרבה יותר טובות, ואני לא הייתי קונה את הרכב בסכום בלתי סביר שכזה.

פורסם

הרכב שנת 2004 ו"לא רואה מוסך".

היתה לי איביזה 2005 20K ק"מ פחות בערך באותו המחיר.

תאמין לי שגם היא לא רואה מוסך.

סטיגמות זה דבר מיותר- רכוש את הרכב רק אם אתה באמת אוהב אותו.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

קודם כל מדובר בשנת 2004, לא 2003, יש הבדל קטן במחירון.

דבר שני, אני לא מבין את הקטע הזה של לדבר על המחיר בטלפון. סע לראות את האוטו, תתרשם ממנו ותראה איך מתקדמים הלאה.

 

TS בד"כ נמכרות מעל המחירון, על אחת כמה וכמה כשמדובר באקזמפלר "מציאה" עם קילומטרז' נורמלי ויד ראשונה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

העניין שאני בבאר שבע והאוטו במודיעין. אז אני חייב לעשות בירורים מקדימים בטלפון.

כמוכן נראה לי מוזר שאם האוטו כזאת מציאה המוכר הוריד ביומיים את המחיר ב - 2000 שקל.

בגלל זה מעניין אותי אם מישהו כבר ראה אולי את האוטו במקרה, והוא יכול לתת לי פידבקים ככה

שאני לא אסחב עד למודיעין. יכול להיות שיש משהו שהמוכר לא מספר...

מה גם שאני צריך לסיים את כל העניין, של בדיקה וקנייה ביום אחד.

פורסם
אם הרכב הזה הוא חלום חייך, ואתה יכול ממשו - אז לך על זה, המחיר הוא לא רלוונטי.

לטעמי האישי, בסכום זה יש אלטרנטיבות הרבה יותר טובות, ואני לא הייתי קונה את הרכב בסכום בלתי סביר שכזה.

 

yariv על איזה רכבים היית ממליץ?

אמינות ואחזקה זולה הם מרכיבים מרכזיים אצלי, ובנוסף אני רוצה אוטו שיהיה כייפי, כי ספורטיבי הוא לא באמת...

פורסם

אין מה לעשות, אי אפשר להתמקח על מחיר לפני שרואים את האוטו. זה לא רציני.

שלא לדבר על כך שאיך אפשר לדבר "ביזנס" לפני שראית את האוטו ונהגת בו?

סע לראות את האוטו ותתמקח במקום.

 

בחיפושיי אחרי גולף טובה, כבר יצא לי לנסוע מנתניה לבאר שבע רק בשביל כמעט לסגור ובסוף לפוצץ את העיסקה.

לכן : או שמחליטים שקונים רק רכבים באזור שלך ופוסלים מראש את כל השאר, או שנערכים לנסיעות רחוקות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...