Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני בן 17 ויש לי כבר רשיון נהיגה אני רוצה לרכוש רכב ראשון

עברתי על הפורום של האתר והגעתי לכמה אפשרויות ואני לא יודע מה הכי כדאי ולכן אני שואל אתכם.

1. פיאט פונטו

2.פיג'ו 205

3.סיטרואן סקסו

4.פי'גו 106

כל המכוניות הנל כידניות ובעלות מנועים עד 1.4

אני רוצה שהרכב יהיה חסכוני בדלק אמין עד כמה שניתן וכל מה שאתם יודעים עליו :lol:

נ.ב תקציב 10000 שקלים

תודה מראש:-)

פורסם

אני יכול רק לייעץ לך מניסיון אישי על 106 XR (שלי הייתה 1400 94) עלתה לי 11 לפני חמש שנים , ככה שהמחירון שלה צריך

 

להיות בסביבות ה - 6 עד 9 (יכול להשאר עוד כסף לביטוח..) .

 

מניסיוני האישי אחלה רכב באמת נהנתי ממנו בזמנו (בתור נהג חדש) הייתה לי רק בעיה של התחממות במנוע (עכשיו יקפצו כל אלה שיאמרו צרפתית - לא אמינה )

 

לאחר הפעם הראשונה שהתחמם לי הפשלתי שרוולים וחקרתי את סודות צינורות המים ומעברי המים הצרפתיים והרי החידודים :

 

- בעלי הרכב לפני הרבו בלהשקות הרכב במי ברז וכתוצאה מכך הלך מנוע בעבר (מידיעה שבעל הרכב אמר לי)

 

- נחזור לחקירת מעברי מים , הוצאתי את כל הצינורות וראיתי שכל קוטרם מלא בטחינה , ניקיתי (הצינורות , המעברים - בתוך המנוע והרדיאטור חימום ולאחר מכן השתמשתי באיזו תמיסה שקניתי במרכזי בבני ברק (לא חומצה!) לאחר השימוש בחומר

הרכב נסע פלאים ולא התחמם יותר במשך השלוש שנים שהיה אצלי - כמובן שקניתי מים מקוריים מפיגו )

 

סה"כ ומצטער אם הארכתי בדברי ולסיכום :

 

-בעיית ההתחממות נפתרה כעבור חודשיים לגמרי (החומר היה בסוג של "הרצה" במערכת..) ובתמורת 200 ש"ח (מים מקוריים והתמיסה)

 

- הרכב לא עשה לי שום בעייה במשך השלוש שנים שהיה בבעלותי (חוץ מהתחממות..) ד"א לא ההייתי עדין איתו .

 

- כתוצאה מהתחממות הותקן שעון חום ( סביבות ה 200 עד 500 - תלוי בחברה , בהתקנה , מי מתקין ועוד..)

 

- הרכב צורך 1 ל- 11 (לפי זכרוני - עם מזגן בדרך לבאר שבע :shock:)

 

- כמה שאהבתי לנהוג ברכב הזה..

 

לשיקולך

 

ליאור

לידי כל המעות שלכם , עכשיו !!!

פורסם

106 רכב מעולה אבל מתחיל להיות קשה למצוא לו חלקים (מנסיון יש לי אחת) ועדיף ללכת על רכב יותר נפוץ כמו ה 205

הוא גם יותר מרווח ואתה יכול למצוא בקלות אחת שנת 99

 

רק תיקח בחשבון שלא משנה איזה רכב שתקנה בסכום כזה (חוץ משלי שבמקרה גם היא מוצעת למכירה)

אתה תיצטרך להשקיע עוד קצת בשביל תיקונים קטנים לכן אני מציע לך ללכת על ה 205

ככה גם תקבל שנתון יחסית גבוהה וישאר לך כסף בצד לתיקונים קטנים ואולי אפילו למערכת.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

×
×
  • תוכן חדש...