Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6262 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

החלטנו לקנות למשפחה אוטו חדש, ישירות מהחברה. בטבעיות, כל האנשים שדיברנו איתם המליצו על מאזדה 3, אבל במשפחה אישית שונאים את האוטו (לפחות בדגם הישן), אז ירדנו מהרעיון.

הדברים החשובים באוטו:

  • מכונית משפחתית! לא מיני-סופר מיני.
  • תא מטען בגודל סביר, לפחות 400 ליטר (קניות למשפחה של 5 נפשות זה לא מעט P:)
  • אוטומטית (חבל שכך, אבל מתברר שהאמא פשוט לא יודעת לנהוג על ידני)
  • לא מאזדה 3!

עכשיו, עיקר הנסיעות תהינה בעיר, ולכן צריכת הדלק העירונית, השקט והנוחות הם פאקטור מרכזי.

כמו כן, הקילומטרז' של האוטו הישן (לאנטיס 99, יד ראשונה) הוא לא גבוה במיוחד (76000, אני רציני), והאוטו שמור, אז המחירי חלפים כמעט ולא יהוו שיקול. מה שכן - עלויות טיפולים ותחזוקה שוטפים הם בהחלט פאקטור..

עוד נקודה חשובה היא המרווח הפנימי. כמו שאמרתי, 5 נפשות, וכולל אנשים שצריכים תנוחת ישיבה גבוהה יחסית. ברור שגם לפיצ'רים בתוך האוטו (המערכת סאונד, GPS (?), מחשב דרך וכו') כדאי שיהיה מקום בשיקול.

 

הצעתי אולי שווה לחרוג ולקחת הונדה סיוויק 5D, אבל ככל הנראה זו אופציה יקרה מידי.. מה אתם אומרים ששווה לקחת?

תודה.

 

נ.ב. יש מידע לגבי המאזדה 3 החדשה?

פורסם

תנסה לבדוק את הקרוז החדשה, המכונית הכי מודרנית שנחתה בארץ עד היום, ואם אני לא טועה המשפחתית הכי קרובה להגיע זו מאזדה 3 החדשה אבל לפי מה שקראתי אין כלכך שינוי מהדגם הקודם... אופציה נוספת היא ניסאן טידה שלדעתי היא המשפחתית הכי מרווחת שיש ובתקציב שלך אתה יכול להשיג את הגרסה המאובזרת עם כל האביזרים... יש לך גם טויוטה קורולה עם תיבה אוטומטית רגילה, ובקטע של תא מטען אם אתה מחפש סטיישן יש לך פוקוס שהיא כבר די מיושנת לדעתי וסיד SW גם יכול להתאים לצרכים שלך.. בקיצור לא חסר אופציות. אני אישית הכי אהבתי את השברולט קרוז.

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם
תנסה לבדוק את הקרוז החדשה, המכונית הכי מודרנית שנחתה בארץ עד היום, ואם אני לא טועה המשפחתית הכי קרובה להגיע זו מאזדה 3 החדשה אבל לפי מה שקראתי אין כלכך שינוי מהדגם הקודם... אופציה נוספת היא ניסאן טידה שלדעתי היא המשפחתית הכי מרווחת שיש ובתקציב שלך אתה יכול להשיג את הגרסה המאובזרת עם כל האביזרים... יש לך גם טויוטה קורולה עם תיבה אוטומטית רגילה, ובקטע של תא מטען אם אתה מחפש סטיישן יש לך פוקוס שהיא כבר די מיושנת לדעתי וסיד SW גם יכול להתאים לצרכים שלך.. בקיצור לא חסר אופציות. אני אישית הכי אהבתי את השברולט קרוז.

 

קודם כל תודה :)

הקרוז נראית נחמדה, אבל פה כדאי שאני אציין 3 נקודות (כולל עדכון קטן):

1. העניין של הפליטת גזים, מתברר, הפך לנושא חשוב אצל אמא שלי, והנתון זיהום של הקרוז נראה לי די גבוה.

2. כמו שאמרתי, זה אוטו עירוני. לכן, הביצועים וכביו' זה השיקול הכי פחות חשוב (רק חשוב שהוא יסחב את העליות של ירושלים:] )

3. בבדיקה קצרה גיליתי שהתא מטען דווקא לא נושא חשוב כלכך מבחינת ההורים (מתברר שאנחנו לא אוכלים הרבה כמו שחשבתי), ולכן הנפח של התא מטען הוא פחות משמעותי. חשבתי על מכונית מיני, אבל השאלה היא איך היא תהיה מבחינת המרחב הפנימי (בוא נגיד שיהיה יותר גדול מהלאנטיס 323 הנוכחית שלנו במעט P:)

חשבתי בעצמי על הטידה, והיא בהחלט בראש סדר העדיפויות... אבל למקרה שנלך על אוטו קטן: מה אתם חושבים על הפונטו?

פורסם

סליחה על הדאבלפוסט, אבל יש לי עוד כמה שאלות קטנות:

1. מה ההבדל בין הטידה לניסאן נוט?

2. אם הולכים על אוטו קטן - יש בעיות מיוחדות עם הסוברו אימפרזה (מסרב לקרוא לה B3)? ברמת הגימור RXI, מקבלים גם כמה "צעצועים" נחמדים כמו מסך מגע עם מערכת ניווט.. ובנוסף עיצוב מיוחד (שלדעתי מכוער, אבל אנשים אוהבים במשפחה X: )

פורסם
עם ישנה אפשרות להוסיף 5K ,אני חושב שהונדה אינסייט תתאים בול לדרישותייכם.

http://automobiles.honda.com/insight-hybrid/

 

http://www.honda.co.il/hybrid/?CategoryID=203

 

חשבתי עליה בהתחלה.. אבל לפי הביקורות השונות אומרים שהגימור שלה לא משהו בכלל.. וחוץ מזה כל הפיצ'רים הפנימיים שלה נראים לי מצועצעים מידי... (הפרחים וכו').

פורסם

לדעתי, צריך להתחיל מהדרישות הבסיסיות.

משפחה של 5 נפשות

בגאז' גדול, נסיעה שקטה עירונית

אחזקה לא יקרה.

תוסיף לזה בטיחות מירבית

הרכב הראשון , בתקציב שלכם, שעולה לי לראש, זה פורד פוקוס.

מרחב פנים הגדול ביותר בקבוצה, בגאז' ענק, בטיחות 5 כוכבים, אחזקה לא יקרה.

 

בדיוק כמו מאזדה 3, ניסן נוט\טידה צרות יותר מפוקוס ופחות נוחות למשפחה של 5 אנשים.

 

גם רנו מגאן תהיה נוחה למשפחתך.

 

אתם יכולים לבדוק גם את מיצובישי לנסר החדשה (מנוע 1800 סמ"ק, 140 כ"ס, איבזור נדיב).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לדעתי, צריך להתחיל מהדרישות הבסיסיות.

משפחה של 5 נפשות

בגאז' גדול, נסיעה שקטה עירונית

אחזקה לא יקרה.

תוסיף לזה בטיחות מירבית

הרכב הראשון , בתקציב שלכם, שעולה לי לראש, זה פורד פוקוס.

מרחב פנים הגדול ביותר בקבוצה, בגאז' ענק, בטיחות 5 כוכבים, אחזקה לא יקרה.

 

בדיוק כמו מאזדה 3, ניסן נוט\טידה צרות יותר מפוקוס ופחות נוחות למשפחה של 5 אנשים.

 

גם רנו מגאן תהיה נוחה למשפחתך.

 

אתם יכולים לבדוק גם את מיצובישי לנסר החדשה (מנוע 1800 סמ"ק, 140 כ"ס, איבזור נדיב).

 

האמת שבד"כ נוסעים 4, רק פעמים נדירות נוסעים חמישה אנשים.. ואם כולם נוסעים, בד"כ זה יוצא עם המשפחה הקרובה (הסבתא והדודה), ואז נוסעים ב-2 מכוניות.

הפוקוס אוטו באמת מדהים. אהבתי אותו מאוד שנסעתי בו.. אבל שוב, במקרה שאפשר להצטמצם עם הבגאז' (בוא נגיד ש-300-350 ליטר יספיקו בהחלט), והמרווח הפנימי - שיהיה נדיב, אבל לאו דווקא ל-5 מבוגרים חובבי ג'אנק פוד, יש איזושהי בעיה מיוחדת עם הסובארו אימפרזה RXI?

הלאנסר אוטו יפיפה, אבל לדעתי ההורים שלי ימנעו ממנו בגלל הגודל של המנוע (שלדעתם מאוד מאוד משפיע על הצריכה)

כמו שאמרתי, הביצועים לא מעניינים בכלל, כל עוד האוטו "סוחב" במהירות סבירה..

 

האופציות כרגע:

פוקוס, אימפרזה, אינסייט (? - חורג בתקציב, מצועצע, אבל חסכוני), גראנדה פונטו (תלוי מה אתם חושבים), טידה/נוט

 

יש הערות לגבי הדגמים האלו? בעיות אמינות וכו'?

ומה ההבדל בתכלס בין הטידה לנוט?

ואחרון חביב - מה לגבי ה-B3.. שמעתי שהיו לדגם כמה קריאות מוקדמות למוסך בגלל מחשב מנוע לא טוב, זה עוד קיים?

פורסם

לפי מה שציינת ההונדה אינסייט הכי תתאים לדרישותך ואתה לא יכול לשפוט רכב על סמך קטלוג,צריך ללכת לסוכנות ולראות עם הרכב מתאים ,אהבת את הB3, אז אני יושב שכדאי שתבדוק גם את ה-I30 ואת אחותה התאומה והמוצלחת הקיה סיד.

:fadein:
פורסם

לדעתי סקודה אוקטביה יכולה להגיע בחשבון להורים שלי יש אותה בגירסה אלגנט שהיא היקרה אבל יש גרסאות יותר זולות

אוטו מעולה תא מטען ע--נ--ק

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם
לפי מה שציינת ההונדה אינסייט הכי תתאים לדרישותך ואתה לא יכול לשפוט רכב על סמך קטלוג,צריך ללכת לסוכנות ולראות עם הרכב מתאים ,אהבת את הB3, אז אני יושב שכדאי שתבדוק גם את ה-I30 ואת אחותה התאומה והמוצלחת הקיה סיד.

 

הביקורת היא לא לפי הקטלוג.. כבר למדתי מעולם החומרה לא להסתכל על נתונים יבשים :p

השאלה העיקרית היא לגבי האמינות של הדגמים, עלות ההחזקה והצריכת דלק.. השאלה היא אם ה-B3 סובלת מבעיות אמינות וכו' ששווה להתרחק ממנה בגללם\?

פורסם

דבר אחד יש לי להגיד לך על הB3. תתרחק כמה שאתה יכול מהרכב הזה. הייתי שבועיים עם הרכב, והוא פשוט גרוע. הוא מרגיש קטן מבפנים, תא מטען שיותר קטן משל קטנוע, הרכב מאוד חלש(14.5 שניות 0-100!!) ואת האמת הוא די מכוער מבחוץ. מבפנים הרכב מרגיש כאילו חסכו בכל כפתור אפשרי ועשו את העיצוב פשוט ככל האפשר.

עדיף לך אוקטביה כמו שאמרו פה שזה רכב פשוט מעולה, גם מרווח, חזק(אפילו ה1.6) נוח, ותא מטען ענקי. כמו כן גם מאובזר. יש לך גם את הלנסר שאפשר להוציא ב125 אלף, יש את הI30 וכמובן איך אפשר בלי הקורולה האוטומטית שהיא גם אפשרות שאי אפשר לשכוח אותה. ועוד דבר, די כבר עם המאזדה 3! די!

פורסם
דבר אחד יש לי להגיד לך על הB3. תתרחק כמה שאתה יכול מהרכב הזה. הייתי שבועיים עם הרכב, והוא פשוט גרוע. הוא מרגיש קטן מבפנים, תא מטען שיותר קטן משל קטנוע, הרכב מאוד חלש(14.5 שניות 0-100!!) ואת האמת הוא די מכוער מבחוץ. מבפנים הרכב מרגיש כאילו חסכו בכל כפתור אפשרי ועשו את העיצוב פשוט ככל האפשר.

עדיף לך אוקטביה כמו שאמרו פה שזה רכב פשוט מעולה, גם מרווח, חזק(אפילו ה1.6) נוח, ותא מטען ענקי. כמו כן גם מאובזר. יש לך גם את הלנסר שאפשר להוציא ב125 אלף, יש את הI30 וכמובן איך אפשר בלי הקורולה האוטומטית שהיא גם אפשרות שאי אפשר לשכוח אותה. ועוד דבר, די כבר עם המאזדה 3! די!

 

מאזדה 3 בחיים לא הייתה אופציה..

לגבי הסובארו - תודה על ההמלצה..

האוקטביה לא יקרה יחסית להחזקה? החלפים היום הם של WV, לא? X:

ומה יש ל-I30? אפשר קצת מידע? השוואה?

פורסם

ה-I30 והקיה סיד הן אחיות דיי זהות ,לטעמי הסיד יפה יותר יש לה 7 שנות אחריות והרכב מיוצר באירופה!! המחיר הרישמי של הסיד בדגם המפואר הוא 116K ועל פי מה שנאמר בפורם זה אפשר לקבל אותה בפחות כולל איבזור נוסף,כמו שציינתי מקודם לטעמי ולדרישותך ההונדה אינסייט הכי תתאים לך ולמשפחתך,הכי טוב זה לגשת לסוכנות ולהזמין נסיעת מבחן.

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000431424&fid=3604

×
×
  • תוכן חדש...