Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שיחסית למחיר הגבוהה של הרכב אי אפשר לפתוח חלון מאחורה בצורה שמניחה את הדעת. לגבע הלמבורגיני אף אחד לא נוסע בה מאחורה, במחשבה שניה גם ברכב הזה סביר להניח שאף אחד לא יסע מאחורה ואז נשאלת השאלה מה היתרון שלו על קוטנוע.

פורסם

לפי התמחור של הסויפט, היא אמורה להיות דיי זולה (משמעותית נניח מה-107).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

זה לא רק היבואנים. זאת כל המדינה חמדנית.

בין אם זה במכוניות ובין אם זה במשחקי מחשב. על כל דבר יש מס, מע"מ וכל מושג שהם יכולים לדחוף כדי לקחת כסף.

איך זה שמכונית חדשה בארה"ב לדוגמה עולה חצי ממה שבארץ?

לדוגמה הונדה סיוויק חדשה. בחול: 15505$ = 64,311.09 ש"ח.

בארץ? 139,990.

הפרש: 75679!!!!! רק ההפרש עולה יותר מהמכונית בחו"ל!!!!

מילא אם היו לוקחים נגיד 80-90 הייתי מבין, בכל זאת, יבוא וכו'... אבל לקחת פי 2 ומשהו בערך?

זאת כבר חוצפה.

 

לא עצוב? :(

פורסם

מכשירי תנועה מהסיבה הפשוטה ששוק היבוא אינו פתןח לתחרות. אתה באמת מצפה שבמחיר הזול שלהם יהיו ברכב 6 כריות אוויר, בקרת משיכה ובקרת יציבות.כי גדול רכב בלי אבזרי בטיחות וחלונות אחוריים לא נפתחים.

פורסם
90000 בשביל מכונית שאי אפשר לפתוח חלון מאחורה?

 

צודק, גם מרצדס ML רכב דפוק כי החלונות האחוריים שלו הם חלונות הטייה (אמנם חשמליים,אבל הטיה).

 

:?

 

שיחסית למחיר הגבוהה של הרכב אי אפשר לפתוח חלון מאחורה בצורה שמניחה את הדעת. לגבע הלמבורגיני אף אחד לא נוסע בה מאחורה, במחשבה שניה גם ברכב הזה סביר להניח שאף אחד לא יסע מאחורה ואז נשאלת השאלה מה היתרון שלו על קוטנוע.

 

בלמבורגיני אין חלונות הטייה מאחורה, רק חלון מקובע,ובלי קשר, איך מכונית עוברת השוואה לקטנוע ?

 

כאילו, חוץ מלעובדה שלשניהם יש מנוע, מה הקשר בין האלטו לאיזשהו קטנוע ?

 

בכל זאת רוצה לדעת מה היתרון של האלטו על קטנוע ?

 

*מקום ל-4 נוסעים.

*בטיחותי יותר משמעותית.

*מוגן מפגעי מזג אויר (בחורף חמים ויבש ובקיץ קריר ויבש).

*רדיודיסק.

*אפשר להעמיס עגלת קניות על המושב האחורי.

*אפשר לשים דיבורית נוחה לנייד בלי לעשות לחץ מיותר על הראש (לדחוף את הנייד בין הראש לקסדה).

*אפשר לעשן סיגרייה בלי שהיא תגמר תוך 20 שניות בגלל הרוח של הנסיעה.

*יש מושב אחורי-אפשר לזיין.

 

אתה באמת צריך שאני אמשיך את הרשימה או שהבנת את הרעיון ?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

רק אותי מטריד שהחלון נפתח ככה אפילו שיש 5 דלתות?

אם היו רק שתיים, אני מבין את זה.

אבל אם אני יושב מאחורה, אני רוצה חלון נורמלי.

 

במרצדס ML יש לנוסעים חלון נורמלי בדלת, בנוסף לחלון מאחורי הדלת שנפתח ככה.

 

זה בסדר שזה זול, אבל זה עניין מאוד בסיסי של איכות חיים.

 

לא צריך לרדת על הבחור. זה רכב שאי אפשר להשתמש במושבים האחוריים שלו כמעט. זה המינימום שאפשר לצפות מרכב עירוני.

פורסם

עוד אף אחד לא קבע שהמחיר יהיה 90,000 שקל למה אתם תוקפים, מכשירי תנועה דיברו על מחיר של פחות מיונדאי I10,

לפי דעתי במחיר של 80,000 שקל יש לה סיכוי, למרות שאני אישית הייתי מעדיף לקנות רכב בן שנה על הכביש עם 15,000 ק"מ כמו: סוויפט,פאביה,מאזדה2 ועוד.

פורסם
זה לא רק היבואנים. זאת כל המדינה חמדנית.

בין אם זה במכוניות ובין אם זה במשחקי מחשב. על כל דבר יש מס, מע"מ וכל מושג שהם יכולים לדחוף כדי לקחת כסף.

איך זה שמכונית חדשה בארה"ב לדוגמה עולה חצי ממה שבארץ?

לדוגמה הונדה סיוויק חדשה. בחול: 15505$ = 64,311.09 ש"ח.

בארץ? 139,990.

הפרש: 75679!!!!! רק ההפרש עולה יותר מהמכונית בחו"ל!!!!

מילא אם היו לוקחים נגיד 80-90 הייתי מבין, בכל זאת, יבוא וכו'... אבל לקחת פי 2 ומשהו בערך?

זאת כבר חוצפה.

 

לא עצוב? :(

 

על מיסים שמעת? אם לא, תחפש את הערך של "יבואנים תופס* ת^ת" בויקיפדיה (יוניון מוטורוס, מאיר...).

Insane things comes from insanely people.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

כאשר רכב הזה יהיה בן 5~6, במחיר שלא יהיה אפשר לקנות משפחתית אירופאית באותו שנתון.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מאחורה היא נראית דומה מדי להמון רכבים קטנים אחרים (לא מצליח לשלוף שמות, אבל ראיתי לפחות שלושה שנראים מאוד דומה מאחורה).

 

בכללי, רכב מכוער (וגם לא בטוח במיוחד...תציצו במבחן החדש של הENCAP... רק 3 כוכבים).

Insane things comes from insanely people.

פורסם

זה לא האלטו הראשונה.



נדמה לי שכבר היה ניסיון להביא סוזוקי אלטו לארץ אי-שם בשנות התשעים, אך ללא הצלחה:

 

200px-Suzuki_Alto_front_20080116.jpg

 

ראיתי כמה כאלה מסתובבות בארץ.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מכוערת מאוד לטעמי, ואם התמחור יהיה גבוה (נניח 97-98 אלף), נראה לי שנראה כמה בודדות בארצנו. וטוב שכך(?)

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...