Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האוטו מושבת מהמפגש של יום שישי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם ככה אז לאוטו יש מנדבוצ'קס ולשניה יש צמיגים סדוקים...

אחרת איך אתה מסביר את הבעיה הזאת?

 

לדעתי עדיף היה לגרור את האוטו בשביל לא להחמיר את הבעיה... אבל לך תדע...

 

זה מתחיל להישמע כאן כמו פורום נושכים ולא כמו פורום טיפול ברכב...

:lol:

 

איך לא , עם בלונדינית כמו ישי..... :lol:

 

ואפרופו טיפול ברכב..... , זה לא אמור לעבור לאוף טופיק ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וואווו !!!!!!!!!

 

איזה היענות יש לת'רד הזה.....

 

אם רק הייתם משאירים את הצ'אט.... היינו חוסכים את זה ממכם .

 

באהבה יאשה......

 

שיט , לא נשמע טוב.....

( עזבו נשמע טוב..... , טלאור יחשוב שאני בוגד בו עם כל הפורום.... שיט , אני אהיה גבר מוכה.... אם עדיין אפשר לקרוא לי "גבר" אחרי הת'רד הזה..... :roll: )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אין לך מה לחפש במוסך ליטל.....

 

אולי יוסי הוא נחמד, אבל כל העובדים שלו על הפנים (במיוחד המזכירה הסתומה שלהם).

 

לך על מוסך הדקל, גם יותר קרוב לך (הרצליה) גם תראה את המומחה מס' 1 בארץ - אביב אריאלי (יחד עם בני).

 

תגיד לעופר (הבעלים) שעופר מסר ד"ש. (ייטפל בך כמו מלך)

 

לא יזיק לך גם לשתות קפה עם כל הכוסיות של הרצליה פיתוח :wink:

הלוואי והיה שאפשר לעשות MULTICAST ולהשתיל דיסקט חדש במוח של 99% מהישראלים.

פורסם
אין לך מה לחפש במוסך ליטל.....

אולי יוסי הוא נחמד, אבל כל העובדים שלו על הפנים (במיוחד המזכירה הסתומה שלהם).

לך על מוסך הדקל, גם יותר קרוב לך (הרצליה) גם תראה את המומחה מס' 1 בארץ - אביב אריאלי (יחד עם בני).

תגיד לעופר (הבעלים) שעופר מסר ד"ש. (ייטפל בך כמו מלך)

לא יזיק לך גם לשתות קפה עם כל הכוסיות של הרצליה פיתוח :wink:

 

מוסך הדקל לא טוב יותר בגרוש מליטל, תסלח לי.

אביב אולי מבין בשיפורים, אבל זה לא חוסך ממנו לטעות ועל חשבון הלקוח. זה גם לא ממש עוזר שהוא בודק והמוסכניקים האחרים מתקנים בפועל, רמתם לא טובה מאלו שבליטל והמחיר גבוה יותר.

פורסם

שאלונת........

מי יותר טוב לדעתכם ליטל או הדקל בהרצליה?

מי יותר זול לדעתכם ליטל או הדקל בהרצליה?

פורסם
אופטופיק לחלוטין ... ישי , הרגע נכנסתי ללינקים בחתימה שלך , פשוט ענק!!!

ולמי שלא נכנס , זה כדאי!

 

והכי קטע עם המשרות האלה - הם דורשים 12 שנות לימוד!!!!!!!

אני לא חושב שיש אף משרה אחרת במשטרה שדורשים עבורה 12 שנות לימוד.... :p

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two


×
×
  • תוכן חדש...