Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6274 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

חבר נהג באוטו שלי ותוך כדי שנסע האוטו לא הגיב להעברת הילוכים

 

כאילו אני מכניס לראשון האוטו דולק אני מכניס ראשון משחרר קלאץ והאוטו לא מגיב ושום הילוך אחר כולל רברס

 

נ.ב

 

זאת מיצובישי קולט שנת 93 גיר רגיל .

וכמו שהבנתי ממי שקניתי תאוטו גיר חדש לפני כחצי שנה ולא נסע הרבה...

 

הבן אדם שנהג באוטו ממי שישב באוטו הבנתי הישתולל מאוד..

פורסם

כבר הרבה זמן המחוג מהירות לא עולה כאילו מאז שקניתי תאוטו...

 

ידוע למישהו כמה עולה לסדר את זה?

 

נ.ב

 

הקמ"ש לא עולה כבר איזה חודש שאני אם האוטו.

פורסם

זה אומר שמה שמניע אותו , כבל או פיקוד חשמלי מהגיר , לא עובד.

כנראה מעיד על תקלה בגיר, או שסתם לא חיברו/חיברו לא נכון את העסק הזה כשטיפלו בגיר.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

תודה רבה לעוזרים..

 

שוב אני שואל אם מישהו ידוע לו מחרים של קלאץ' או שכמו שאמרו פה מה שמחבר בינהם (ציריה) או כבר או כל דבר אחר

 

שאני ידע על כמה נזק אני עומד בערך..

 

נ.ב באוטו לא עולה המיהירות של הקמ"ש.

והמהירות של הטורים עולה ויורד...

פורסם

דרך אגב הכנסתי תאוטו היום בערב למוסך שלי פירקתי

תגיר וגיליתי קלאץ' מת שבור לגמרי חתיחות נשבורו כל

הדיסק הפך למשהו מוזר כזה כמו סיבים של זכוכית מסריח

בריח של קלאץ' שרוף ועדין לא הבאתי חדש כי היה סגור..

 

יש למישהו הצעה לגבי קלאץ' רגיל או מחוזק או משהו טוב אחר למיצובישי קולט 93 גיר רגיל כמובן?

 

כי אני רוצה לשפר תאוטו לאט אבל הרבה...

פורסם

נ.ב

 

והכבל שהיה אמור להיות מחובר לגיר בשביל הקמ"ש לא היה מחובר

כי עשו גיר לפני כמה חודשים ומנוע ולא חיברו אותו כנראה בטעות..

 

עכשיו אני מחפש דחוף קלאץ משהו טוב שמעתי על קראמי או מחוזק או משהו בסגנון...

 

אם יש לאן לשלוח אותי עד שעה 10 בבוקר אני ישמח לבדוק תעיניין..

×
×
  • תוכן חדש...