Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6276 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר הרבה ויכוחים הסכימו בבזק להחליף את המודם USB ל"רשת" ללא תשלום.

המודם החדש הוא AZTECH 600E אם זה משנה.

כרגע הוא מחובר למחשב, ועובד כשורה.

 

ברצוני לחבר אותו לראוטר, ע"מ לחבר גם את הנייד.

הראוטר 3COM - WL-527 (אין לי דיסק הפעלה/הדרכה)

 

אשמח לקבל הסבר מפורט,

תודה מראש

פורסם

צביקה,

נראה לי שהוא רוצה תקשורת אלחוטית, וממה שאני מבין (אם לא טעיתי) הוא רוצה לגלוש גם מהמחשב הנייד.

דבר שני, ויותר חשוב,

בקטע של אבטחה, עדיף לו לגלוש דרך הראוטור ---- למודם --- ומשם לאינטרנט.

 

אני זוכר תקופות שהייתי מחובר ישירות לאינטרנט, והקשר לאינטרנט דרך המודם, היה פשוט נתקע, בגלל התקפות מהרשת.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אין לך מה להפוך את המודם לראוטר

פשוט דיר את החייגן בראוטר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הכתובת IP שמקנפגים איתה את הראוטר יכולה להיות שונה.

בכל מקרה תנסה לגשת ממחשב שמחובר פיסית לראוטר בכבל רשת.

תחפש את הראוטר ואת המניול שלו באינטרנט ויסבירו לך שם.

בעיקרון הכי פשוט זה לבקש מבזק שיהיה לך אינטרנט ללא חייגן, אם אתה רוצה עדיין חייגן אז על הראוטר לחייג.

תתקשר לבזק הם יעזרו לך.

[size=3][color=navy][b][i]אתה לא קוסם ואין לך שפן בכובע.[/i][/b][/color][/size] [size=3]אסף.[/size]

פורסם
צביקה,

נראה לי שהוא רוצה תקשורת אלחוטית, וממה שאני מבין (אם לא טעיתי) הוא רוצה לגלוש גם מהמחשב הנייד.

דבר שני, ויותר חשוב,

בקטע של אבטחה, עדיף לו לגלוש דרך הראוטור ---- למודם --- ומשם לאינטרנט.

 

אני זוכר תקופות שהייתי מחובר ישירות לאינטרנט, והקשר לאינטרנט דרך המודם, היה פשוט נתקע, בגלל התקפות מהרשת.

מה? :roll:

אם הוא רוצה לגלוש גם ממחשב נייד אז תקשורת אלחוטית תיהיה מעולה עבורו. הראוטר 3COM הזה בעל יכולת אלחוטית כך שאינני רואה שום בעיה.

אין הבדלים מהותיים באבטחה באופן החיבור. ההבדל הוא ביציבות התקשורת שלך. ראוטר נוצר כדי להיות ראוטר ומודם נוצר כדי להיות מודם. בדיוק כמו שג'ימני נוצר כדי לנסוע בשטח ו206 נועדה לנסוע על כביש. מניסיון, כשמנסים לשנות בכוח את היעוד שלהם זה לא תמיד מצליח :lol:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אם יש לך ראוטר, למה להפוך את המודם-רשת לראוטר?

 

הוא לא רצה להפוך מודם רשת לראוטר (ניתן) הוא רצה לעשות בדיוק מה שאמרתם לו - לחבר מודם לראוטר ולהגדיר חייגן.

 

 

בעיקרון הכי פשוט זה לבקש מבזק שיהיה לך אינטרנט ללא חייגן, אם אתה רוצה עדיין חייגן אז על הראוטר לחייג.

תתקשר לבזק הם יעזרו לך.

 

ללא חייגן - טכנולוגיה שזמינה רק בכבלים, בבזק זה בכל מקרה עם חייגן, אם זה ראוטר שמחייג או חייגן של WIN.

אולי התבלבלת עם בזק בינ"ל שהיא ספקית שמחברת את רוב הלקוחות שלה בכבלים לחיבור ללא חייגן.

 

שמר הקישורים שנתת לא מתאימים.

תנסה את זה

http://www.eastronics.co.il/template/default.asp?PageId=315&catId=92&maincat=7

זה לדגם 554, הכי קרוב שמצאתי.

לגבי הכתובת של הראוטר: start > run > cmd > ipconfig > default gateway

זה המספר שאתה צריך (בהנחה שרק הנתב מחובר למחשב, אחרת יופיעו לך כמה כאלה)

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם
מה? :roll:

אין הבדלים מהותיים באבטחה באופן החיבור. ההבדל הוא ביציבות התקשורת שלך. ראוטר נוצר כדי להיות ראוטר ומודם נוצר כדי להיות מודם.:lol:

 

אנחנו מדברים בדיוק על אותו הדבר.

אני טוען שזה יותר בטוח לגלוש דרך ראוטר שיסנן דברים מבחוץ אלייך,

מאשר לגלוש ישר מהמודם החוצה.

 

וכמו שאמרו פה, יש צורך להגדיר את החייגן מהראוטר עצמו, ואז המחשב של פותח השרשור מקבל IP מהראוטר.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

תודה רבה על התגובות, חברים!

 

הסיפור הוא כזה

קבלתי ראוטר ומחשב נייד לצרכי העבודה, ובבית יש מחשב רגיל נייח.

 

חבר שלי עזר לי לחבר את המודם לראוטר, ודרכו למחשב הביתי.

הראוטר מתחבר לרשת ללא חייגן וללא שום בעיה. (בבזק הדריכו אותי)

 

כל הסרט עכשיו זה לחבר את הנייד (דרך רשת אלחוטית) לאינטרנט

הנייד מזהה את הראוטר שלי, ושל השכנים, אני מנסה להתחבר, לראוטר ע"י קוד,

והוא מודיע "שהתחבר". ולמרות זאת אין אפשרות גלישה.

 

מה ניתן לעשות? אולי יש צורך להתקין SP, כי לא קיימים כלל.

תודה מראש, וחג שמח

פורסם

נסה לגלוש לכתובת 192.118.82.140

אם נכנס זה סיפור אחר

 

אם לא - תנסה לחבר כבל רשת מהנייד לראוטר ותראה אם יש גלישה (כמובן כאשר Local Area Connection במצב מופעל).

 

אם כן, נתק את הכבל, ותעשה מה שכתבתי פה:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=255487

 

אם לא, תודיע.

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

פורסם

בנייד תעשה קליק ימני ומאפיינים על הכרטיס רשת האלחוטי ותראה אם יש שם לשונית שנקראת אימות

 

אם כן אז תרשום איזה אופציות קיימות בה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כאשר הנייד מחובר עם כבל, הוא מתחבר ועובד פיקס.

 

הבעיה נוצרת כאשר אני מתחבר באלחוטי.

מה שעוד מעניין, שדרך אלחוטי הוא מצליח להיכנס להגדרות של הראוטר

בנוסף, כאשר אני מצביע על רשת אלחוטית, הוא רושם לי "signal - excellent"

וכל אפשרות לעלות אתרים נכשלת

×
×
  • תוכן חדש...