Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6287 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

כפי שידוע לכם שוק הטויוטה קורולה sun 2004-2006 ממש סוער וקשה להשיג רכבים אלו ולכן אני מעונין לקבל הצעה לחלופה.

היעוד של הרכב הוא נסיעה לעבודה וחזרה (40 ק"מ לכיוון) בעליות של רמת הגולן ולכן חשוב לי רכב חזק (כרגע אני נוסע עם מאזדה3 של החברה והרכב מספק את הסחורה).

המטרה היא לקבל רכב אמין, חסכוני בדלק ושאינו רועש מקסימם 62000 ש"ח, קבוצה-2.

המחשבות שלי הן על:

ניסן אלמרה 1800 (אין לי מושג מה הנתונים שלה מבחינת צריכת דלק).

סוברו-אשמח לקבל מידע לגבי אמינות(אני מבולבל עם כל הדגמים ככה שהמלצה על תואם נתוני טויוטה תתקבל בברכה)

הונדה-אשמח לקבל מידע לגבי אמינות(אני מבולבל עם כל הדגמים ככה שהמלצה על תואם נתוני טויוטה תתקבל בברכה).

כל הצעה נוספת תתקבל בברכה.

תודה מראש לכל המגיבים

יובל

פורסם

השוק של הקורולה סוער? לא יודע, בשבוע האחרון יצא לי להסתובב קצת במגרשים וראיתי לא מעט קורולות יוצאות ליסינג מהמודלים האלו שעומדות למכירה. אי אפשר לשנורר משם אחת סבירה?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אני מחפש למעלה מחודש, הטובות נחטפות תוך דקה , ולמי שגר בצפון זה קצת בעייתי לשרוף ימי עבודה על חיפוש....

אשמח לקבל תשובה ...

פורסם

אתה רציני נראה לי אתה מתבלבל

יש קורולות כמו מים למכירה

הנה לך ביד 2 רשימה רק של קורולות בשנתנונים האלה מהצפון

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=25&ModelID=16&SubModelID=1428&FromYear=2004&UntilYear=2006&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

 

רק מהאזור שלך יש 38, תעשה כל הארץ תמצא 122, מכל אלה לא תצליח לתפוס אחד

סתם לידע כללי שכן שלי מכר טויטה קורולה 2004 לפני חודש הוא ניסה למכור אותה חודשיים, למכוניות האלה יש שוק לא רע אבל הם לא נחטפות בשנייה אל תגזים.

 

בכללי זה אחלה של רכב אם אתה לא מצפה ממנו ליותר מדיי ( 1600 ממוצע יפני ואמין מאוד

בהצלחה

אני הייתי ממליץ לך על סיויק 1600 בתקציב הזה אחלה של אוטו נותן יותר מהקורולה בכל פרמטר אפשרי לדעתי ( על הקורולה יש לי ניסיון של בערך 3K על הסיויק רק ניסיון של סיבוב קטן, ועוד הרבה קילומטרים אבל לא בתור הנהג אלא אחד שיושב ליד)

פורסם
אתה רציני נראה לי אתה מתבלבל

יש קורולות כמו מים למכירה

הנה לך ביד 2 רשימה רק של קורולות בשנתנונים האלה מהצפון

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=25&ModelID=16&SubModelID=1428&FromYear=2004&UntilYear=2006&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

 

רק מהאזור שלך יש 38, תעשה כל הארץ תמצא 122, מכל אלה לא תצליח לתפוס אחד

סתם לידע כללי שכן שלי מכר טויטה קורולה 2004 לפני חודש הוא ניסה למכור אותה חודשיים, למכוניות האלה יש שוק לא רע אבל הם לא נחטפות בשנייה אל תגזים.

 

בכללי זה אחלה של רכב אם אתה לא מצפה ממנו ליותר מדיי ( 1600 ממוצע יפני ואמין מאוד

בהצלחה

אני הייתי ממליץ לך על סיויק 1600 בתקציב הזה אחלה של אוטו נותן יותר מהקורולה בכל פרמטר אפשרי לדעתי ( על הקורולה יש לי ניסיון של בערך 3K על הסיויק רק ניסיון של סיבוב קטן, ועוד הרבה קילומטרים אבל לא בתור הנהג אלא אחד שיושב ליד)

אין קרולות טובות למכירה אני מחפש בנרות!!

×
×
  • תוכן חדש...