Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משאבת הדלק המקורית היא מכנית ויושבת בצד שמאל של המנוע כאשר עומדים בחזית הרכב מול המנוע. היא פועלת ע"י זרוע שנלחצת ע"י בוכנה שנעה בקדח ע"י הגל זיזים. כנ"ל בשברולט.

ניתן לבטל את המשאבה המכנית ולהחליף אותה במשאבה חשמלית. המשאבה בכל מקרה לא יושבת בתוך טנק הדלק. לאחר ביטול המשאבה המכנית המקורית יש לסגור את פתח החיבור שלה לבלוק ע"י מכסה יעודי שניתן לרכישה, את המשאבה החשמלית מרכיבים לרוב בתוך תא המנוע על צינורות הדלק המקוריים שמגיעים מהמיכל למשאבה המכנית. אך באופן תיאורטי, ניתן כמובן לחבר את המשאבה בכל מיקום לאורך הקו מטנק הדלק לקרב'/הזרקה.

 

יש לי משאבה מכנית למנוע 305 שברולט. צירפתי תמונה.

01042009140813.jpg

01042009140825.jpg

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ליאור, אצלי ההזרקה חד נקודתית TBI ומשאיבת הדלק היא חשמלית הטבולה בתוך הטנק דלק. ידוע לך אוליי היכן אני יכול להשיג משאבת דלק חשמלית שמתאימה ל-305 ,וכמה BAR היא צריכה להיות?

האם משאיבת דלק חשמלית טבולה מקורית של סופה תתאים למנוע סמול בלוק 305 של GM ?

פורסם
משאבת הדלק המקורית היא מכנית ויושבת בצד שמאל של המנוע כאשר עומדים בחזית הרכב מול המנוע. היא פועלת ע"י זרוע שנלחצת ע"י בוכנה שנעה בקדח ע"י הגל זיזים. כנ"ל בשברולט.

ניתן לבטל את המשאבה המכנית ולהחליף אותה במשאבה חשמלית. המשאבה בכל מקרה לא יושבת בתוך טנק הדלק. לאחר ביטול המשאבה המכנית המקורית יש לסגור את פתח החיבור שלה לבלוק ע"י מכסה יעודי שניתן לרכישה, את המשאבה החשמלית מרכיבים לרוב בתוך תא המנוע על צינורות הדלק המקוריים שמגיעים מהמיכל למשאבה המכנית. אך באופן תיאורטי, ניתן כמובן לחבר את המשאבה בכל מיקום לאורך הקו מטנק הדלק לקרב'/הזרקה.

 

יש לי משאבה מכנית למנוע 305 שברולט. צירפתי תמונה.

 

משאבה חשמלית אתה לא יכול למקם איפה שבא לך

אתה חייב שהיא תהיה מתחת לטנק דלק כיוון שהיא משאבה דוחפת ולא מושכת

ורצוי כמה שיותר קרוב למיכל

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

קרב' אמריקאי עובד על 5-7 PSI אז אני חושב שבאר יספיק, בהזרקה אני לא בטוח, אבל חושב שמשאבה 2 באר תעשה את העבודה, נראה מה דודי אומר בנדון.

אין לי מושג לגבי משאבה של סופה. אם הלחץ שהיא בונה מספיק אני לא רואה סיבה שלא תתאים תאורטית. מעשית תתמודד עם ההתאמה הפיזית שלה למיכל שלך.

דודי, יש משאבות שבאמת חייבות להיות ממוקמות מתחת לגובה המיכל. שבח לאל שיש כאלה שלא.

פורסם

רואים שאתה לא מבין כלום... באר בקארבורטור מה אתה עושה צחוק?! זה קורע לו את כל המצופים והדאפרגמות בשניה וחצי.

שמסתכלים על משאבה מסתכלים על נתוני לחץ וספיקה , במיוחד שעוברים בין קרבורטורים שונים ושלא נדבר על הזרקות.

משאבה של סופה לא תתאים ל TBI של GM בגלל ספיקה נמוכה יותר אני ממליץ לך פשוט ללכת לאוטו ליין ולקנות אחת מתאימה לרכב שלך או להזמין מחול.

לגבי מיקום משאבות טוריות דוחפות דבר אחד בטוח כמו שדודי אמר מיקום שבו יש "נפילה" ראשונה מהטנק דלק הכי טוב למשאבות מהסוג הזה כמו כן להרחיק מהתא מנוע זה גם מבורך מכוון שרוב המשאבות הללו לא עמידות בחום.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
קרב' אמריקאי עובד על 5-7 PSI אז אני חושב שבאר יספיק, בהזרקה אני לא בטוח, אבל חושב שמשאבה 2 באר תעשה את העבודה, נראה מה דודי אומר בנדון.

אין לי מושג לגבי משאבה של סופה. אם הלחץ שהיא בונה מספיק אני לא רואה סיבה שלא תתאים תאורטית. מעשית תתמודד עם ההתאמה הפיזית שלה למיכל שלך.

דודי, יש משאבות שבאמת חייבות להיות ממוקמות מתחת לגובה המיכל. שבח לאל שיש כאלה שלא.

 

 

הידע שלי בהזרקות דלק הוא ממש ממש לא גדול ואני בכלל לא מכיר את ההזרקה הזו של TBI מבחינת נתונים

ולכן לא התיחחסתי לעניין של איזה משאבה תתאים לו על מנת לא להטעות !

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
ליאור, אצלי ההזרקה חד נקודתית TBI ומשאיבת הדלק היא חשמלית הטבולה בתוך הטנק דלק. ידוע לך אוליי היכן אני יכול להשיג משאבת דלק חשמלית שמתאימה ל-305 ,וכמה BAR היא צריכה להיות?

האם משאיבת דלק חשמלית טבולה מקורית של סופה תתאים למנוע סמול בלוק 305 של GM ?

עם הרכב שלך לא משופר לך על משאבה סטנדרטית ,ישנם משאבות חזקות יותר [שיכולות לדחוף250 גאלון בשעה ואפילו יותר]שמתאימות לרכבים שיש להם 250 כוח סוס וצפונה.אגב משאבה סטנדרטית זה סדר גודל של 400 עד 600 ש"ח.

פורסם
אני גם קניתי באוטו ליין, ואני חייב לציין לטובה את השירות והסבלנות שלהם.

 

 

אתה יכול לתת קצת פרטים בבקשה על המשאבה ומחיר ששילמת עבורה אצל אוטוליין ?

אגב רכשת את המשאבה בתקופה האחרונה או מזמן?

יש אפשרות לרכוש רק את המשאבה עצמה בלבד או שזה מגיע קומפלט עם המצוף+בית מצוף+פילטר?

פורסם

המשאבה שקניתי היא משאבה מכאנית מקורית של ACDELCO שיושבת על המנוע (כמו בתמונה ששם ליאור) היא מגיעה משאבה עם אטם וזהו.

עלתה סביבות ה-400 שקל.

 

אגב, אם אתם קונים שם הרבה, כדאי שמישהו מאיתנו יפתח שם כרטיס מוסך על מנת לקבל הנחה על קניית החלקים.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם

משאבה פנים- מיכלית ל-TBI קיימת בעוד כמה רכבים, כמו למשל וואנדורה, בטח גם סיירה וכ"ד. לא חושב, שזה בעיה להשיג אותה. אכן, היא משאבת לחץ גבוה, לא זוכר בדיוק כמה, אבל גבוה, וברגע שמתחילה "לזייף"- המנוע מתחיל להשתגע. זה קרה לי פעם בוואנדורה.

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

האם משהו יכול בבקשה לתת הסבר מקצועי/מפורט מהו פלשינג? מה הוא עושה בפועל, איך עושים אותו? מתי צריכים לעשות? מה הוא בא להחליף?

 

אני מבין שזהו הליך די דראסטי. אולם האם זה לא מה שצריך לעשות כשרוצים לעשות משהו באופן יסודי?

 

תודה,

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם
האם משהו יכול בבקשה לתת הסבר מקצועי/מפורט מהו פלשינג? מה הוא עושה בפועל, איך עושים אותו? מתי צריכים לעשות? מה הוא בא להחליף?

 

אני מבין שזהו הליך די דראסטי. אולם האם זה לא מה שצריך לעשות כשרוצים לעשות משהו באופן יסודי?

 

תודה,

אלירן

 

שרוצים לעשות עבודה יסודית פותחים את כל המנוע שולחים הכל לניקוי וליטוש במידת הצורך ומרכיבים חזרה יחד עם אטמים רינגים לאגרים אופלגרים משאבת שמן טפטים וכו .

חוץ מזה אם זה עובד לא נוגעים

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם
שרוצים לעשות עבודה יסודית פותחים את כל המנוע שולחים הכל לניקוי וליטוש במידת הצורך ומרכיבים חזרה יחד עם אטמים רינגים לאגרים אופלגרים משאבת שמן טפטים וכו .

חוץ מזה אם זה עובד לא נוגעים

 

אוקי,

 

ומה זה ה"פלאשינג" הזה? מה הוא עושה? ולמה זה כל כך מסוכן למנוע ישן?

 

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם

פלאשיג הוא תוסף בדר"כ חומצתי שמוסף לשמן לניקוי מעברי השמן, או למים לניקוי מעברי המים, תפקידו להמיס

אבנית, שומן שרוף, וליכלוך, מבצעים את זה זמן קצר לפני החלפת נוזלים, ומקצרים את זמן החלפת הנוזלים הבאה!

 

הסכנות רבות, הכל מ"תקיפת" המתכת ע"י החומצה דרך פגיעה במכלולים, וחלקים אחרים. ביצעתי במיני מיינור שהייתה ברשותי

נקוי רדיאטור בצורה הזאת ויצא המון ליכלוך וחלודה, אבל הפיתרון האמיתי להתחממות הגיע רק אחרי פירוק מלא של הרדיאטור

וניקוי אצל מומחה!

 

נזק לא נירשם למנוע הברזל הבריטי! ראיתי גם שמבצעים זאת במנועי אחרים, מעט מאוד פעמים ראיתי שנגרם נזק מיידי.

 

אבל מדובר בסוג של הימור, כעיקרון אם בכוונתך לשפץ מנוע בכל מקרה שווה לנסות הצליח סבבה לא ממילא התכוונת לשפץ-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!


×
×
  • תוכן חדש...