Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6291 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שיפור??? זה מנוע עגלתי עייף ואין לו יותר מיד חלקים באפטר מרקט מה שיפור בזה!?

קובי, כשהמנוע הזה הוכנס באוטו שלי, אתה היית בן 8

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קובי, כשהמנוע הזה הוכנס באוטו שלי, אתה היית בן 8

 

אז?

 

גם ה Z וגם ה GT שלי גדולות ממני בכמה שנים טובות...

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
פלאשיג הוא תוסף בדר"כ חומצתי שמוסף לשמן לניקוי מעברי השמן, או למים לניקוי מעברי המים, תפקידו להמיס

אבנית, שומן שרוף, וליכלוך, מבצעים את זה זמן קצר לפני החלפת נוזלים, ומקצרים את זמן החלפת הנוזלים הבאה!

 

הסכנות רבות, הכל מ"תקיפת" המתכת ע"י החומצה דרך פגיעה במכלולים, וחלקים אחרים. ביצעתי במיני מיינור שהייתה ברשותי

נקוי רדיאטור בצורה הזאת ויצא המון ליכלוך וחלודה, אבל הפיתרון האמיתי להתחממות הגיע רק אחרי פירוק מלא של הרדיאטור

וניקוי אצל מומחה!

 

נזק לא נירשם למנוע הברזל הבריטי! ראיתי גם שמבצעים זאת במנועי אחרים, מעט מאוד פעמים ראיתי שנגרם נזק מיידי.

 

אבל מדובר בסוג של הימור, כעיקרון אם בכוונתך לשפץ מנוע בכל מקרה שווה לנסות הצליח סבבה לא ממילא התכוונת לשפץ-רן

 

רן,

 

תודה על ההסברים המפורטים.

 

באיזה מצב הייתה בוחר לעשות זאת במנוע של רכב (להבדיל מרדיאטור למשל)?

 

נראה לי שבמנוע חלש, זה יכול להחליש אותו עוד יותר, כי זה יגדיל את המעברים... ובמנוע לא חלש, אני לא מצליח לחשוב על סיבה לעשות זאת.

 

תודה,

אלירן

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel

פורסם
רן,

 

תודה על ההסברים המפורטים.

 

באיזה מצב הייתה בוחר לעשות זאת במנוע של רכב (להבדיל מרדיאטור למשל)?

 

נראה לי שבמנוע חלש, זה יכול להחליש אותו עוד יותר, כי זה יגדיל את המעברים... ובמנוע לא חלש, אני לא מצליח לחשוב על סיבה לעשות זאת.

 

תודה,

אלירן

 

אין סכנה של הגדלת המעברים, המעבר ישאר באותו הגודל רק נקי יותר,(נסה לדמות ניקוי קומקום חשמלי בתכשיר יעודי)

זה לפחות מה שמבטיח הייצרן,

במנועי ברזל ישנים המעברים גדולים מספיק ועובי הראש והבלוק מסוכנים פחות לתוקפנות החומר.

ברכבים מודרניים, היצרן ממליץ על טיפול תקופתי כזה כל כמה שנים, ובמוסך המרכזי התוספים הם חלק מהטיפול.

במידה ואתה מזהה שהשמן שמוחלף יוצא צמיגי מאד, או שחור מאוד, או זיהית שהוסף תוסף "דבש" למנוע שווה לדעתי

לעשות את הטיפול, יש לקחת בחשבון שעלול להייווצר נזק, אבל אם המנוע שלם וללא נזילות והזעות מכיוון הראשים, והיציאות

ומדובר במנוע "חלש" כפי שהגדרת לא יהיה מנוסף משיפוץ מלא ולכן על מנת להנעים למנוע את ימיו האחרונים עד לשיפוץ

תוכל לנסות ולבדוק את יעילות החומר. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
אין סכנה של הגדלת המעברים, המעבר ישאר באותו הגודל רק נקי יותר,(נסה לדמות ניקוי קומקום חשמלי בתכשיר יעודי)

זה לפחות מה שמבטיח הייצרן,

במנועי ברזל ישנים המעברים גדולים מספיק ועובי הראש והבלוק מסוכנים פחות לתוקפנות החומר.

ברכבים מודרניים, היצרן ממליץ על טיפול תקופתי כזה כל כמה שנים, ובמוסך המרכזי התוספים הם חלק מהטיפול.

במידה ואתה מזהה שהשמן שמוחלף יוצא צמיגי מאד, או שחור מאוד, או זיהית שהוסף תוסף "דבש" למנוע שווה לדעתי

לעשות את הטיפול, יש לקחת בחשבון שעלול להייווצר נזק, אבל אם המנוע שלם וללא נזילות והזעות מכיוון הראשים, והיציאות

ומדובר במנוע "חלש" כפי שהגדרת לא יהיה מנוסף משיפוץ מלא ולכן על מנת להנעים למנוע את ימיו האחרונים עד לשיפוץ

תוכל לנסות ולבדוק את יעילות החומר. - רן

 

קפיש....

 

תודה!!

On the seventh day, god created MUSTANG

 

אתר מועדון המוסטנג הישראלי: www.mustangclubofisrael.com

ובפייסבוק: Classic Mustang of Israel


×
×
  • תוכן חדש...