Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3691480,00.html

 

http://www.iihs.org/news/rss/pr032409.html

 

מעניין מתי הENCAP יכניסו את העיניין הנ"ל תחת המבחנים שלהם שגם הולכים ומחמירים..

 

לדעתי נתון מעניין לכל רכב ולא רק לרכבי השטח \ פנאי שטח (ברור שהנטיה שלהם להתהפכות היא גבוהה יותר) .

 

 

 

מישהו פה חיפש מיאטה?? :twisted:

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

הייתי שמח לראות תמונות של כל אחד מהגגות אחרי הריסוק.

ולא רק ציון למעיכת הגג אלה גם דירוג לסיכוי ההתהפכות של הרכב (כמו שעושים ב"מבחן האייל").

 

אם אני זוכר נכון היה פה שרשור פעם על אחד שהתהפך כל יונדאי טוסון, אבל אני לא זוכר מה הייתה התוצאה.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

לא ברור לי איזו סיבה יש לאנשים לקנות "ג'יפון" (מלשון JIFFA) כמו הטוסון :roll:

 

הוא מכוער לא בטיחותי לא חסכוני לא מרווח במיוחד ודיי יקר (יחסית כחדש)

 

אז...אולי אני מפספס משהו?

פורסם

 

 

 

מישהו פה חיפש מיאטה?? :twisted:

 

אומנם בהתהפכות היא תהיה פגיעה יותר מרוב הרכבים אבל מהם סיכויי ההתהפכות של המיאטה?

 

באתר http://www.safercar.gov/ עשו בדירה מהם סיכויי ההתהפכות של כל הרכבים (לפי חישובים בעיקר) והמיאטה מדורגת בתור אחד הרכבים בעלי סיכויי ההתהפכות הקלושים ביותר במצב נורמלי.

 

בו נגיד את זה ככה, במצב מצוקה, הייתי מעדיף להיות במיאטה שסיכויי ההתהפכות שלה הם בערך 5-7 אחוזים מאשר בג'יפ בעל אחוז סיכויי התהפכות פי 4 ...

"its one of the most magical letters in the world of performance automobiles, its the latter M, and with combinning with the number 3 causes uncontrollable envy hatred and despair for those who will never experience the view from the cockpit." Web Riders Shoot Out

פורסם
לא ברור לי איזו סיבה יש לאנשים לקנות "ג'יפון" (מלשון JIFFA) כמו הטוסון :roll:

 

הוא מכוער לא בטיחותי לא חסכוני לא מרווח במיוחד ודיי יקר (יחסית כחדש)

 

אז...אולי אני מפספס משהו?

"יושב גבוה". יש בזה משהו ש"קונה" הרבה (א)נשים.

פורסם

ואת רוב האנשים זה לא כך מעניין. ברגע שתהיה עוד הוזלה במחיר של הטוסון אנשים ירוצו ויקנו אותו. בישראל לא מעניין את האנשים 4 כ"א או 6, כן ESP או לא, תנו להם כמה שיותר מכל דבר, בכמה שפחות.

בכל מקרה, מבחן מעניין, וצריך לעשות את זה לכל גי'פ שקיים.

פורסם

אתה בטוח שלא נגרמת התהפכות בגלל איבוד שליטה? http://www.youtube.com/watch?v=IppqcdwTB30

 

ברור שהג'יפ הזה לא מדבר על כל הג'יפים, אלה רק דוגמה.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
"יושב גבוה". יש בזה משהו ש"קונה" הרבה (א)נשים.

 

אני לעולם לא אבין את האנשים האלה,במחיר הזה אפשר למצוא רכבים הרבה יותר בטיחותיים,יפים,נוחים ומודרניים.כמו שאני אף פעם לא אבין למה מישהו משלם על לנד קרוזר 259.000 ש"ח ומקבל רק 2 כריות אוויר(בינינו מי מי קונה לנד קרוזר בשביל באמת "לחרוש" את השטח,הרוב זה רכב פוזה שיושב גבוה ומאוד פופלרי בארץ.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם
ואת רוב האנשים זה לא כך מעניין. ברגע שתהיה עוד הוזלה במחיר של הטוסון אנשים ירוצו ויקנו אותו. בישראל לא מעניין את האנשים 4 כ"א או 6, כן ESP או לא, תנו להם כמה שיותר מכל דבר, בכמה שפחות.

בכל מקרה, מבחן מעניין, וצריך לעשות את זה לכל גי'פ שקיים.

 

אני לא מבין מה הפואנטה במה שרשמת. לטוסון יש 6 כריות אוויר, ESP ו-TCS, אז למה להגיד "תנו להם כמה שיותר מכל דבר, בכמה שפחות" ?

 

לפי דעתי חלה עליה משמעותית במודעות של אנשים הקונים רכב חדש למערכות הבטיחות שיש לרכב. יותר חשוב לאנשים לדעת כמה כריות אוויר יש, אם קיים ESP, מהו דירוג הבטיחות שלה במבחני הריסוק וכו'.

פורסם

אנשים אכן נותנים היום טון חשוב מאוד לעיניין הבטיחות .

 

עדיין לא כולם מודעים לנושא הESP אך מספר כריות וכוכבי ריסוק זה נתון שהרוב מודע ושואל..

 

תמיד יהיו את הגאונים שייטענו שהם נוהגים 30 שנה ולא עשו לעולם תאונה ושלא מעניין אותם בטיחות אבל זה כבר לא הרוב..

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
אני לעולם לא אבין את האנשים האלה,במחיר הזה אפשר למצוא רכבים הרבה יותר בטיחותיים,יפים,נוחים ומודרניים.כמו שאני אף פעם לא אבין למה מישהו משלם על לנד קרוזר 259.000 ש"ח ומקבל רק 2 כריות אוויר(בינינו מי מי קונה לנד קרוזר בשביל באמת "לחרוש" את השטח,הרוב זה רכב פוזה שיושב גבוה ומאוד פופלרי בארץ.

מה יש פה לא להבין ? "פוזה" היא מאז ומעולם צורך אנושי חשוב ומוכר. ככה אנחנו בעוונותינו בנויים, צריכים תמיד להראות של מי גדול יותר.

פורסם
עדיין לא כולם מודעים לנושא הESP אך מספר כריות וכוכבי ריסוק זה נתון שהרוב מודע ושואל..

 

כמה פרסומות בטלויזיה יעשו את העבודה.

הבעיה שאין מי שיקח את זה ברצינות, ולא ניראה לי ממש שמשרד התחבורה יעשה צעד כזה.

×
×
  • תוכן חדש...