Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם הרבה זמן לא רשמתי ברכב כללי ואני מתרגש :)

 

רציתי להגיד לכם על מה שקורה במזג האוויר המשוגע הזה ולמה האוטו לא מתמודד עם זה.

 

נכון מזג האוויר באמת לא שיגרתי בכלל רוחות עזות וגשם.

 

מה שראיתי ביומיים האלה היה ממש מוזר אני חושב ואני יסביר..

 

ל106 כנראה יש רק אחיזה טובה על כביש יבש כי ברטוב האוטו הזה ממש מפחיד. ביומיים האלה ניסיתי לבחון את האוטו ממש לא רציני קצת גז בסיבובים פה ושם והאוטו הזה מגיב בקיצוניות רבה. אמרתי לעצמי איך זה יכול להיות יש לי צמיגים שעברו רק שנה והם עוד נחשבים לטובים בגשם,קוני,הנמכה,ומוט מייצב צריכים לשפר את האחיזה בתנאים אלו אני חושב, אפילו פעם אחד בלמתי חזק (ברקסים חדשים) והאוטו ישר זז לי הצידה.

 

אבל כנראה שאני טועה גם שנסעתי באיילון אתמול והיו רוחות מאד חזקות האוטו ממש התחיל לזוז לי כמו פיאט אונו ואני רק על 100 :shock: וגם שאני מתחיל את הנסיעה בגשם כמובן וקצת גז אז האוטו פשוט עומד במקום.

 

טוב כנראה שלא משנה מה עושים לאוטו הזה, צריך לזכור שיש לו בסיס גלגלים קצר, וגם שהאוטו הזה קטן ולא משנה מה אומרים האוטו הזה לא מסוגל להתמודד עם תנאי מזג אוויר קשים.

 

לסיום האוטו הזה רק מהנה לנהיגה בכביש יבש ומזג אוויר טוב.

פורסם

בקשר לאתמול... אתמול היו רוחות בלתי יאומנות

ב4 בלילה כשאני חזרתי הרוחות גרמו לקורולה 2004 שלנו לזוז בצורה מורגשת ביותר ...

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אני גם חזרתי אתמול מת"א ב 3 בלילה בפורד פוקוס חדשה

 

ושמתי לב שאחרי 110 קמ"ש האוטו מתחיל לזוז ולגלוש לצדדים

 

מזג אויר באמת סוער :!:

95 1.6 Ibiza ידנית, 106XS 1.4 95 ידנית, Lantis 1.8 95 ידנית,

ליסינג אוט' מכאן ואילך

פורסם
לסיום האוטו הזה רק מהנה לנהיגה בכביש יבש ומזג אוויר טוב.

 

אני אוהב את הסיכומים שלך. בגלל שאצלך זה ככה אתה כנראה משליך לכל המכוניות הדומות...

 

קודם כל, אפשר להגיד שיש לי ניסיון על רכב דומה. אצלי אין שום בעיית אחיזה (צמיגים בני שנה, יוקו A539) ואפילו שאני די פחדן על רטוב, אני נוסע יחסית מהר בסיבובים בבטחון רב.

 

כנראה שאצלך זה מכלול של סיבות - אולי הצמיגים לא טובים על רטוב? אולי ההנמכה+קוני+מוט מייצב דווקא מרעים את האחיזה על רטוב? (חוסר זווית גלגול ותגובות קיצוניות על יבש משליכים גם על רטוב, אתה יודע). בנוגע לבלמים - אולי העוצמה שלהם לא מכוונת כמו שצריך. אצלי היית תופעה כזאת מאחור באחד הצדדים, עכשיו כבר לא.

 

בנוגע לרוחות - זה באמת מציק, היום נסעתי גם על כ-100 קמ"ש ברוחות החזקות וממש מרגישים את הרכב פוסע פסיעות קטנות ימינה ושמאלה עם התחזקות הרוח. אבל תאר לעצמך איך זה בג'יפ כמו טויוטה יאריס :wink:

 

לסיום האוטו הזה מהנה לנהיגה רק בלחות של 65 אחוז, 27.5 מעלות בצל, כביש חלק בלי מהמורות, ראות מצוינת קדימה ונוף מדברי עם נגיעות של ירוק.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני חזרתי אתמול גם בשעה 4 וחצי ככה מראשון לציון עקפתי בן אדם לפני כיכר ונתתי ברקס ולקח להם איזה 2 שניות עד שהם התחילו לעצור, ממש נבהלתי אבל התעשטתי מהר והמשכתי רגיל! האוטו היה מאבד את האחיזה בשנייה! שלא לדבר על הרוח שגרמה למזדה של חבר שלי לעוף ברוח!!

היה מזג אוויר גרוע לכל דבר!!!

 

תרשו לי גם לסכם במשפט--ברקסים חזקים לא מומלצים בחורף!!!!

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם
לסיום האוטו הזה רק מהנה לנהיגה בכביש יבש ומזג אוויר טוב.

 

אני אוהב את הסיכומים שלך. בגלל שאצלך זה ככה אתה כנראה משליך לכל המכוניות הדומות...

...

...

...

לסיום האוטו הזה מהנה לנהיגה רק בלחות של 65 אחוז, 27.5 מעלות בצל, כביש חלק בלי מהמורות, ראות מצוינת קדימה ונוף מדברי עם נגיעות של ירוק.

רוני

 

ומה היא סטיית התקן במקרה כזה? :p

 

אמנם כתבתי לך שאני לא אגיב על דברים מסויימים אבל אני לאמצליח להתאפק :twisted:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

רוני הרגת אותי מצחוק אתה והסיכומים שלך :roflmao:

 

 

אבל יכול להיות שאתה צודק למרות שהמצב של הצמיגים שלי הם גם שנה ויש לי צמיגים בדיוק כמו שלך.

פורסם
בקשר לאתמול... אתמול היו רוחות בלתי יאומנות

ב4 בלילה כשאני חזרתי הרוחות גרמו לקורולה 2004 שלנו לזוז בצורה מורגשת ביותר ...

כן, גם אני נסעתי בנתיבי איילון בלילה והרגשתי שאני עף. ה-GTI ממש נעה עם הרוחות. אבל מה, היה מדהים להגיע למהירות היסטרית - משאיר את המספר שנראה בספידומטר לדמיונכם הפרוע........ (חבר שלי כמעט הש*** בתחתונים) :hihi:

פורסם

200 ??... להשתין לא צריך... להשתין זה לעשות במהירות הזאת תאונה ולצאת בלי שריטה, זה להשתין ( ... אופס אני מדבר על עצמי ??? )... טוב סליחה :D

 

בכל אופן , לא לנהוג במהירויות מטורפות כאלו , אני בכל אופן הפסקתי לעשות זאת.

פורסם

על רטוב, כשבולמים חזק (ואין ABS) האוטו יזוז הצידה לפי שיפוע הכביש ועוד גורמים רבים!!!!!!!! הסיפורים שלכם זיעזעו אותי! רוחות חזקות יזיזו כל אוטו הצידה ביחוד במהירויות גבוהות! נוסף על כך, כל פעם שנכנסים לשלולית קטנה עם צידו של האוטו השלולית עוצרת אותו בצד אחד וזה ממש מסוכן!

בכל מקרה חברה, תתבגרו מעט ואל תעשו שטויות בחורף זה מסוכן מ-א-ו-ד

 

ואגב, כל השיפורים (הקשחות הנמכות וכ"ו) פחות משמעותיות כאשר הכביש רטוב וחלק

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

טעות !

 

הקשחות הנמכות ושיפורים דומים משמעותיים יותר כאשר תנאי הדרך גרועים.

 

רכב חד (תוצאה של השיפורים) הוא רכב פחות סלחן. רכב מוקשח (מעל גבול מסויים) אוחז פחות ומחליק מוקדם יותר, והמעבר מאחיזה להחלקה מהיר פי כמה.

 

דני.

פורסם
טעות !

 

הקשחות הנמכות ושיפורים דומים משמעותיים יותר כאשר תנאי הדרך גרועים.

 

רכב חד (תוצאה של השיפורים) הוא רכב פחות סלחן. רכב מוקשח (מעל גבול מסויים) אוחז פחות ומחליק מוקדם יותר, והמעבר מאחיזה להחלקה מהיר פי כמה.

 

דני.

 

ולהיפך?

 

כלומר - מהחלקה לאחיזה? (בהנחה שאנחנו נהגים מיומנים מספיק ועברנו קורס באלתרנטיבי :p:wink: )

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
טעות !

 

הקשחות הנמכות ושיפורים דומים משמעותיים יותר כאשר תנאי הדרך גרועים.

 

רכב חד (תוצאה של השיפורים) הוא רכב פחות סלחן. רכב מוקשח (מעל גבול מסויים) אוחז פחות ומחליק מוקדם יותר, והמעבר מאחיזה להחלקה מהיר פי כמה.

 

דני.

 

אני יכול להעיד מנסיון ש ה 205 (מונמכת , מוקשחת , DUNLOOP SP9000) הייתה בעלת הרבה פחות אחיזה ברטוב מאשר ה 306 (רגילה לגמרי , A579)

פורסם

חזרתי עכשיו מנתניה. שברתי את השיא שלי.

 

 

...בצריכת דלק, לא במהירות :p - עשיתי 14.9 ק"מ לליטר (מתחנת הדלק בכביש החוף ליד נתניה עד תחילת דרך נמיר) - לעומת ממוצע של 10-10.5 ביומיום (טוב נו זה כולל המון בתוך העיר). והמחשב דרך הזה ידוע כפסימי מאוד...

 

ואנשים בנתניה פשוט מפגרים. אמרתי לאיזה אחד (שעמד לידי ברמזור) שהוא בלי אורות והוא שואל אותי "למה אורות?" (נכון שלא חייבים בעיר, אבל במזג אוויר הזה...)

 

אה כן וגם היה איזה דפוק שנסע בכביש החוף עם אורות חניה... במבול היסטרי, במראה הוא נראה בתור כתם בלתי מזוהה, מטווח קצר ביותר.

 

שלא לדבר על כמה ערסים שחצו את הכביש 4 מטר ממעבר חציה, כשהרמזור הנ"ל אדום, צפצפתי להם אז אחד קפץ (בכוונה) כמעט מול הרכב...כאילו להפחיד אותי... דפוק.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
חזרתי עכשיו מנתניה. שברתי את השיא שלי.

 

 

...בצריכת דלק, לא במהירות :p - עשיתי 14.9 ק"מ לליטר (מתחנת הדלק בכביש החוף ליד נתניה עד תחילת דרך נמיר) - לעומת ממוצע של 10-10.5 ביומיום (טוב נו זה כולל המון בתוך העיר). והמחשב דרך הזה ידוע כפסימי מאוד...

 

ואנשים בנתניה פשוט מפגרים. אמרתי לאיזה אחד (שעמד לידי ברמזור) שהוא בלי אורות והוא שואל אותי "למה אורות?" (נכון שלא חייבים בעיר, אבל במזג אוויר הזה...)

 

אה כן וגם היה איזה דפוק שנסע בכביש החוף עם אורות חניה... במבול היסטרי, במראה הוא נראה בתור כתם בלתי מזוהה, מטווח קצר ביותר.

 

שלא לדבר על כמה ערסים שחצו את הכביש 4 מטר ממעבר חציה, כשהרמזור הנ"ל אדום, צפצפתי להם אז אחד קפץ (בכוונה) כמעט מול הרכב...כאילו להפחיד אותי... דפוק.

 

ברוך הבא לנתניה :lol:

השיר הידוע שנכתב על נתניה.... where the streets have no brain...

אין מה לעשות, בנתניה הכביש שייך לכולם :D

:-)

×
×
  • תוכן חדש...