Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Hertz EP4 - מישהו התנסה איתו?

אפשר חוות דעת על המגבר הזה?

האם הוא יכול להחזיק סט קומפוננט 100RMS ובנוסף סאב 250RMS? מה מחירו של המגבר?

*עוד שאלה, כמה עולה קיט התקנה? והאם הוא כולל חוטים גם למגבר סאב והקומפוננט?

פורסם

מבחינת נתונים הוא קצת חלש ה EP4X יותר מתאים לדרישות שלך :-)

לא יצא לי לשמוע אותו אז פה אני לא יכול לעזור לך - חכה לתגובות אחרות

לגבי קיט התקנה :

חיוות למגבר (רק כוח) ברמה טובה יעלה לך בסביבות ה400 ש"ח

חוטי RCA בערך 100-150 ש"ח יחידה וחוטי רמקולים 15-20 צש"ח למטר

Head : Alpine IXA - W407 + PXA H701

Spk : Mt22 | L3 | Hertz Ml 1600 | HDX 300 D

Amp : Nakamichi PA2100 | PA4100 | Audison Lrx 1.1 K

פורסם

יש כזה דבר שקונים שנקרא " קיט התקנה" שאלתי אם הוא מגיע עם כל החוטים האלה כבר וזה כלול..

ולגבי המגבר הוא עד כדי כך חלש? מישהו ניסה?

פורסם

אני לא חושב שתמצא פה אנשים עם נסיון עם המגברים של הרץ מפני שהם לא כלכך נפוצים ודעתי לפחות זה מגברים יקרים רק בגלל הH הכתום ולא משהו מיוחד .

פורסם

אשמח שמישהו יענה בשאלה על הקיט התקנה,

 

ולגבי המגבר השאלה אם הוא טוב ויכול להחזיק קומפוננט וסאב כמו שצריך?

או שכדי מגבר אחר?

פורסם

כח קיט מגיע בצורה שונה.

חלק רק הכח, חלק עם כבל RCA וחלק גם עם כבל רמקול.

כמובן שהתוספות לא קובעות את טיב המוצרים.

אני לא הייתי ממליץ ללכת על הנ"ל אני מאמין שמחירו לא נמוך ולכן תוכל למצוא תחלופות טובות יותר.

מה תקציבך למגבר?

פורסם

לי יש את המגבר הזה.והוא מחזיק קומפ' היי אנרג'י וסאב רוקפוד פאנצ' 12", ועושה את העבודה יופי.

 

לא יכול להתווכח עם העובדה שהוא יכול להיות קצת חלש, ויכול להיות שהיה אפשר לסחוט יותר מהרכיבים, אבל לי הוא מספיק בהחלט(לפחות בינתיים).

 

מצד שני אני לא יכול לשמש כאינדיקציה כי אני עובד עם HU חרא(קנווד) עם יציאה אחת, שלא בדיוק עוזרת להנות מהרכיבים.

×
×
  • תוכן חדש...