Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הינו האודי A-6 מנוע 2500TDI הרכב שנת ייצור 2001 אוטומטי דגם 180 כ"ס

 

האם יש אפשרות דרך מחשב הרכב לחזק את התאוצה של הרכב ובכלל להעלות את ביצועי המנוע

כמובן משהו לא גורם לנזק למנוע .

 

 

מקווה שהסברתי את עצמי ואשמח לדעותיכם והמלצותיכם

 

בתודה מראש

:roll:

פורסם

השאלה מהו התקציב אותו מעוניינים להשקיע.

יש צ'יפ למנועי דיזל ומחירו דומה לצ'יפים של רכב רגיל.

שינוי התוכנה ייתן שיפור כלשהו בטח ובטח אם מדובר ברכב טורבו דיזל.

דווקא הגיר פה הוא מה שמונע שיפור אמיתי בתקציב נורמלי.

האלפא מוכנה....

ואתה??

פורסם

השיפור מתבטא ביותר כ"ס וביותר קג"מ.

החסרון הוא שכנראה האוטו יצרוך קצת יותר דלק.

המחירים נעים סביב ה-2500 שקל.

 

E&A בבני ברק מתמחים ברכבי הקונצרן, מומלץ לפנות אליהם.

פורסם

גש/י לאחד מהסדנאות דוגמאת E&A או ג'י-דאב ובדקי התאמת צ'יפ לרכב הנ"ל.

עלות- כ2500 ש"ח +-.

תועלת מוערכת- אינני יודע איך זה ישפיע במנועי טורבו דיזל. באטמוספרי בנזין מדובר על כ5 כ"ס בטורבו בנזין 40 כ"ס. אני מניח שבטורובו דיזל איפה שהו באמצע.

קופרה -הקדמת אותי...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

ברכבי טורבו דיזל מודרנים השיפור של ציפ מורגש ביותר.

נע בערכים שממש דומים לשיפור במנועי טורבו בנזין.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...