15.5 לליטר ? אתה נוסע הרבה בין עירוני ?
לאחרונה אני משיג תוצאות של 1-11 בתוך העיר חיפה.
המזגן שלי לא מקפיא בכלל חשבתי שכך צריך להיות , לאחר מה שכתבת אני אגש למסוך לבדוק את העניין.
בסך הכל זה רכב שנראה ומרגיש טוב למשפחה מתחילה זה בהחלט הרכב.
עברתי כבר 2300 קילומטר על הרכב.
שאלה קטנה לבעלי הריו - האם יש גם אצלכם מן לג כזה בהילוך ראשון בתחילת הנסיעה ?